Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Gabi 8906 #32 üzenetére

    Nem gondolod rosszul. Ez pontosan így van. Valamint ebben amiket elvárnak a magyar ügyfelek nem partnerek a kereskedők, nem céljuk. A Cél hogy eladja a terméket, ezután a törvény nagyon kevés kivétellel mellette áll, értsd a fogyasztó, a nagyon triviális tévedéseken, rosszindulaton felüli tévedések esetében tud jogosan bármit is követelni. Azaz pénzt visszaadni csak akkor lehetséges, ha a termék hibás, és pontosan ugyanolyan termék nem áll rendelkezésre, és soha nem is fog, azaz kivonták, ha van ilyen termék és beszerezhető, akkor akármynnyi ideig visszatarthatja a kereskedő az ügyfél pénzét, ha persze felajánlja a kereskedő a más terméket, akkor azzal élhet az ügyfél, ha nem akkor így járt kategória. A törvény nem fogalmaz egyértelműen, azaz a 14 - 15 napos javításra törekedni kell, valamint a 30 napos teljes cserére is törekedni kell, de nem kötelezően javítani vagy cserélni, azaz ha 3 hónap a csere akkor annyi. Jó kis magyar kereskedelem.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

Új hozzászólás Aktív témák