- Mobil flották
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
iSzervizBuda
Hivatalos
Kedves hozzászólók!
Néhány hozzászólásra röviden kívánunk reagálni, hogy ne sodorjon el minket a népharag.
A cikk nyelvezetével és stílusával kapcsolatban annyit szeretnénk veletek közölni, hogy a blog beindításának koncepciója, hogy az általános vagy azalatti műszaki tudással rendelkező iPhone tulajdonosoknak segítséget nyújtson abban, hogy a hibás készülékekkel hova fordulhassanak segítségül, illetve hétköznapi nyelven megfogalmazott, számukra is érthető módon tárjuk eléjük a megoldásokat.
Páran megjegyeztétek, hogy burkolt reklámozás folyik. Természetesen ez így van, annyi kiegészítéssel, hogy teljesen nyíltan tesszük. Ha valaki a blogbejegyzéseink alapján gondolja úgy, hogy minket választ, hogy megjavítsuk a készülékét, mi ennek csak örülni fogunk. A cél az ismeretterjesztés és az ügyfélszerzés egymással párhuzamosan.
A gyári alkatrészekkel kapcsolatban pár észrevétel.
1. Az Apple nem gyárt se készüléket, se alkatrészt. Az Apple-nek beszállítói vannak, akik legyártják nekik, amiket megrendelnek. A legismertebb ilyen cég a Foxconn.
2. Ezektől a beszállítóktól, de leginkább a leányaitól lehet ugyanolyan, vagy hasonló minőségű alkatrészeket beszerezni, melybe már bekerül a saját etikett jelzésük, ezáltal ezek az alkatrészek "nem gyári alkatrésznek" minősülnek.
3. Léteznek Grade A, B, C minősítésű alkatrészek, melyek árban is eléggé eltérnek. A Grade A a legjobb minőségű alkatrész, mely az Apple minőségbiztosításán is átmegy, a többi gyengébb minőségű, mely nem kerül beszállításra az Apple felé, ezeket többnyire a garancián túli szervizek vásárolhatják meg.
4. "Gyári alkatrészt" csak és kizárólag az Apple-től lehet beszerezni, viszont az Apple csak az AASP-knek küld ilyen alkatrészeket, a garancián túli szervizeknek nem, mivel velük/velünk nincsenek kapcsolatban.
5. Ha valaki pl egy törött kijelzőt csak "gyárira" szeretné kicseréltetni, akkor ezt egy garancián túli szerviznél egy módon tudja elérni, ha az a szerviz egy készülékből kibontja, és az ügyfél készülékébe pedig átépíti.
6. Összegezve, megoldható, hogy "gyári" alkatrész kerüljön beépítésre egy adott készülékbe. A kérdés az, hogy ezt a szerviz hogyan kommunikálja. Többnyire a Grade B minőségűre is azt mondják, hogy "gyári", mivel egy átlagos felhasználó nem fogja észrevenni a különbséget. Magyarországon még mindig inkább a Grade C kijelzők a legelterjedtebb, főként az áruk miatt, hogy tudjanak árversenyezni a szervizek.haddent: Az információid a hivatalos Apple szervizzel kapcsolatban tévesek. Jelenleg 3 hivatalos szerviz működik Magyarországon, az iStyle az Andrássy úton, az iCentre a Bécsi úton, illetve az Almárium Pro a Westendnél. Ők teljesen hivatalosan szervizelnek garanciában Apple termékeket, illetve garancián túl is néhány esetben. Ezekben a szervizekben teljesen hivatalosan kinyithatják a készülékeket, meg kell vizsgálniuk az indikátorokat, illetve néhány ellenőrzési pontot, hogy garanciában cserélni lehessen a készüléket. Ezek a garanciális szervizek az Apple szárnya alatt működnek, és az ő rendszerük alapján a jóváhagyásukkal szervizelnek. És ezeken felül vannak az országban garancián túli szervizek, - mint pl. mi is - akik az olyan készülékek és olyan meghibásodások javítására szakosodtak, amelyeknél az Apple már elengedte az ügyfelei kezét. Ilyen pl a beázott, összetört készülék, illetve amelynek lejárt már a garanciája. Kevesen tudják, de ezekre a megoldásokra az Apple felajánl egy térítéses csere lehetőséget, ami annyit takar, hogy az ázott készüléket leadja az ügyfél, és pl 95 ezer Ft-ért kap egy refurbished készüléket helyette.
Andr3wJ: Üvegtokos IC, melynek a széle a képen le van vésve.
lacix76: A zugkereskedésben nem adnak ennyit, sőt többnyire 1-3 hónapot adnak, néhányan 6 hónapot, mi is ezek közé a szervizek közé tartozunk. Az iCentre pl a javításokra 3 hónap garanciát vállal, az iStyle pedig 1 évet.
Köszönjük a figyelmeteket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mit válthat ki az alváshiány?
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Hardcore café
- További aktív témák...
- EVGA SuperNOVA 750W GT 80 Plus Gold full moduláris tápegység / 53 hónap Alza.hu garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- ÁRCSÖKKENTÉS TP-Link Archer C1200 Router eladó (1200 Mb/s Wi-Fi)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest