- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Buds FE - rajongok és jajongok
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Ha már erőmű meg ilyen veszteségeket számolsz, akkor azt se felejtsd már el, hogy a dízel sem úgy terem a töltőállomások melletti ligetben, hanem ki kell fúrni hozzá valahonnan az olajat, elvinni egy finomítóba, feldolgozni, tovább szállítani a célállomás felé, néha a fél világon át akár. Ezeknek mekkora az energiaigénye, hatásfoka és környezeti terhelése?
Ráadásul mondjuk egy elektromossal gyorsulsz valamennyit, majd fékezel és visszatermel az akkuba (nyilván nem mindent, de egy részét legalább). Az elfüstölt dízelből mennyit hasznosítasz újra fékezéskor, vagy úgy egyáltalán az autó életciklusában? Semennyit, de legalább már az égetése is 30% hatásfokú.Amúgy meg igen, a lehető legszarabb erőműtípussal kell érvelni az elektromosok ellen, közben meg [link]