Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ecaddsell

    aktív tag

    válasz Tüzi #43 üzenetére

    Amúgy a megújulót se edd olyan forrón, mert erősen kérdéses az, hogy megtermelik-e a saját co2 lábnyomukat.

    Ja úgy 10+ év múlva kezdi a saját CO2 lábnyomát eltüntetni a napelem, úgyhogy akkora mese ez a 25ekm-es fordulópont, hogy az leírhatatlan.

    Persze a VW is az aktuális széljárásnak megfelelőn gyárt mesét az autóihoz (és miután a szabályozás akkora terheket ró a nem elektromosokra ma már, hogy ott nem tudnak profitot termelni most hirtelen az elektromos lett a menő) amit aztán politológus, szociológus meg egyéb műszaki analfabéta végzettségű újságíróknak könnyedén eladnak.

    Nem furcsa, hogy szinte mindenütt csak ott akarnak zöldíteni ahol profit van? Pl. miért nem tolják a szigetelést, pedig a fűtés CO2 lábnyoma se kicsi (és az se kevésbé büdös és ráadásul az főképp lakott területen történik ellentétben az autózással ami azon kívül is)...

    Egyébként városi autónak jó az elektromos csak 10+M-ért kicsit sem gazdaságos, de a gyártóknak megéri, sőt mivel jobban tolják és nem tudnak lépést tartani a gyártással annál inkább (mármint a gyártóknak).
    Vagy miért nem tolja senki az elektromos rollert, biciklit stb. Pedig ha közlekedni kell annak sokkal jobb a CO2 lábnyoma az autóhoz képest (bármelyikhez).

Új hozzászólás Aktív témák