Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • kchris78

    addikt

    Most hogy mennyi e auto van lehet ingyenesen tolteni. De ha tobb auto lenne kozel sem lehetne ennyire bohockodni a toltessel: hogy lehetne ingyenes, soksokezer autot tolteni azert koltseg az aramszolgaltatonak... azert az aram nem annyira olcso es ha belegondolunk mennyi kWh fogy egy toltessel azert osszehasonlitva az egy teljes csaladi haz heti-2 heti fogyasztasa... Igaza van Handrasnak hogy inkabb kernenek el valami penzt mindenhol a toltesert - ami meg mindig TOREDEKE a benzinfogyasztasnak, de legalabb kiepulne a toltohalozat a benzinkutakon... Masreszt meg sok ember szerintem ha penzes lesz a toltes meg lesz sertodve hogy dehat o kifizette a draga autot es az neki JAR.

    Kivancsi lennek egy szamolasra hogy ha azt a megtett tavolsagot amit az autok nap mint nap megtesznek annak akar csak a toredeket elektromossagban igenyelnenk nem pedig elegetve vajon birnak e az eromuvek? Ejszakara mindenki raakasztana az autojat a toltore, szerintem nem lenne olyan hogy "ejszakai" aram...

    [ Szerkesztve ]

  • kchris78

    addikt

    igen. en is szamolgatom hogy baromi sokat lehet sporolni... Foleg annak aki sokat megy de motorolajat meg sok mindent megtett km-tol fuggetlenul erdemes 1-2 evente cserelni. Erdekes belegondolni hogy egy ilyen autonal a szerviz ugy megy hogy: "akkor majd 2 ev mulva hozza be egy fekolajcserere". Futomuvon kivul nincs igazan nagyon mas dolog ami rendszeres karbantartast igenyelne... karosszeria... gumik.. levegoszuro, klima.

  • kchris78

    addikt

    hiaba van klima ha sut be a nap az gazos. Nagyon nehez ellenhuteni, igazabol nem is nagyon lehet: sut a nap ezerrel valamit, a levegovel meg probalod visszahuteni... hutheto rekesz meg szerintem nem szeriatartozek sok autonal... max a felsobb kategoriaban.

  • kchris78

    addikt

    lehet. kerdes milyen idoben, ki mennyire hut... egy jo mostani kanikulaban klimazni napsutotte autoban azert eleg necces: a napsutest elnyeli az amit sut es ezt kell ellensulyozni. bornel ez necces mert a napsutest melyebbre hat es melegit mint a levego ami csak a felszint huti. Ezert mondjak hogy egeszsegtelen kanikulaban jo huvos ido legyen, hoerzetre is, ahhoz sotetitett ablakok kellenek, es hutott ulesek hogy hatulrol se izzadjon be az ember.

    Az akksikra 8 ev garit adnak es cellankent lehet oket cserelni. A tesla meresi eredmenyei alapjan tobbszazezer km utan is maximum par %-ot romlott a kapacitasuk ami egyelore megnyugtatoan hat.. Mivel toredeke a tankolasnak a toltes a tankolas meg nagysagrendileg 10e km-enkent 200 rugo... Plusz nem kell kolteni kettostomegu lendkerekre (mar benzinesbe is raknak), nem kell kolteni kuplungra legtomegmerore, vizhutore, fektarcsa is sokkal lassabban kopik, csak egy par alkatresz sajat emlekembol amire kolteni kellett es e autonal nincs.. Hatotav nevetseges de az emberek 90%-anak nem, vagy csak ritkan van ekkora tavra szukseg.
    Sajnos nekem sem jo megoldas mert az evi 15ekmnek a 90%-at videkre - kulfoldre teszem meg. Pl agglomeraciobol bejarni tokeletes lenne es ha dugo is lenne legalabb nem a rakkelto-kormozo dizelek lennenek az utakon. De az ara nagyon sok. Foleg hogy igazabol hasznalt piaca meg nincs es az akksi miatt necces. Persze egy "jo" dizel hasznalt auto is tud kellemetlen meglepetessel szolgalni ami tobbszazezer forint...

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák