- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zotya84
őstag
Azt lehet tudni, hogy este miért került ki, majd le, hogy reggel élesedjen a cikk? Csak mert már akkor el akartam olvasni ajnálnóboxból, de mire megnyitottam már nm jött be...
Egyébként csak annyit tudok mondani, hogy szerintem is bátrak vagytok ekkora utat egy kicsi etütüvel megtenni.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
babosmiki
addikt
Tetszik a blog érdekes és jó utat! DE KÉRLEK BENNETEKET, HOGY MONDJATOK MÁR VALAMIT A KOCSIRÓL IS, NE CSAK A TÖLTÉSSEL LEGYÜNK ELFOGLALVA, EZEK AZ AUTÓK MÉG NEM KONKRÉTAN EZEKRE A HOSSZÚ UTAKRA VALÓK...
"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
DávidNéhaÍr
újonc
A fél éves, csehországi kintlétem alapján, nem a csehek a biztonságos vezetés égiszei. Nagyon nem.
[ Szerkesztve ]
-
babosmiki
addikt
Nem értelek benneteket. #: 4 is.
Arra van szükség, hogy hol és hogyan lehet tölteni?
Ha már ennyire belemegyünk, akkor szerintem igen is lehetne írni pár szót a kocsiról is. De mindegy, csak megemlítettem.."Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
BiP
nagyúr
válasz babosmiki #10 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Tudom, hogy ez inkább útiblog, mik voltak a tapasztalatok, de nyers kwh adatok mellett én is szívesen olvasnék többet a kocsiról. Milyen élmény vezetni, utazni benne, stb.
Ill. ha már ennyire a töltések körül forog az egész utazás, tudnátok dobni majd egy térképet? Mi nagyjából az utiterv, hol kellett "tankolni", ilyenek. Csak hogy szemléletesebb legyen. Vagy utólag lesz ilyen?Ill. egy összefoglaló, hogy milyen appokat használtatok, mennyire országspecifikus a dolog, van-e gyűjtőoldal, stb.
Tudom, hogy le van írva, de összefoglalva kicsit átláthatóbb lenne a helyzet. Vagy esetleg ezt is utólag teszitek meg, amolyan tapasztalatösszegzésként? -
Bocha
HÁZIGAZDA
A végén fogjuk összegezni a dolgokat, amikor már van több tapasztalatunk a német töltéssel, és átmentünk Lengyelországon és Szlovákián is.
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
Örni
senior tag
Amúgy vicces kedvű idegenek lehúzhatják a töltőkábelt a kocsiról, vagy ez zárral védett?
Motorháztatőt is felnyithatnátok, kíváncsi vagyok hogy néz ki a motortér!
There's too many men, too many people, making too many problems!
-
Benőke
őstag
Ahogy láthatjuk ezeknek az E kocsiknak jelenleg a gyors töltő hálózat hiánya a legnagyobb gát ahhoz hogy nagy távokat tegyél meg vele.
Jól hangzik, hogy ingyenes a töltés, de egy gyors töltő 12Misi. Most ennyit nem fognak csak úgy mindenhol telepíteni, de ha nem ingyen lenne a töltés, akkor a benzinkutak esetleg teszt jelleggel néhányat felhúznának a pályák mentén amivel azért sokat segítenének az e tütük távolsági használatán. M7 tájékán egy darab sincsen... Itthon is ígértek már fűt fát, de 30-40 töltővel le lehetne fedni az országot, ami kevesebb mint egy stadion ára...
Sima töltő olcsóbb, de egy 20-30 perces pihenő bőven belefér egy utazásba, egy 10 órás töltögetés már nem. Persze még drágák ezek a szekerek...
Na meg ez a rengeteg féle töltőszabvány sem segít sokat..
Az kell hogy a hatóságok az asztalra csapjanak, és egy féle töltő legyen meg a Tesla -
Hallosz
senior tag
Úgy tűnik az elektromos autók korszaka megindult! Elterjedésük idő és pénztárca kérdése.
Abban viszont egészen biztos vagyok, hogy nem ez a töltögetős vonal fog befutni.Mert lakni, muszáj.
-
Zotya84
őstag
Pont ezért kérdeztem. Csak mert a bolgár tengerpartra, mikor még a románok építették a 6-os útjukat (Vaskaput is meg akartam nézni), és mindössze Makóig volt autópálya, akkor is levezettem egy seggel Nesebarig, és csak a határoknál meg a tankolások meg egy gyors reggeli miatt megállva sem került többe 16 óránál. És azért nagyobb táv, mint egy Berlin...
Ezt meg azért, ha nincs útközben stau, akkor gyorsabban meg lehet járni.
Nekem elég sokat kellene fizessen a szponzor, hogy 3 napot töltsek egy olyan úton, ahova max 1 napon belül el lehet jutni.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
joey04
titán
válasz babosmiki #24 üzenetére
mi a vicces ebben? azt tárgyalják ki, hogy mennyire szívás vagy sem egy elektromos autóval nagyobb távot megtenni. A többi amikről te beszélsz kb. érdektelen a blog szempontjából. Ahogy említették, ez nem a totalcar.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
otoaak
tag
Nem tudom mi olyan fontos meg sürgős, hogy egy nap alatt le kelljen tolni. Én motorosként inkább irigykedek, hogy 3 nap alatt kényelmesen túrázhatnak nézelődhetnek és fizetik.
Amúgy lehet körömszakadtáig ragaszkodni az autóhoz és meg lehet csinálni ezt a távot egy seggel csak kb. semmilyen ésszerű indok nincs, hogy minek. Ha nem akarsz megállni és leszarod magát az utazást is csak meglegyen akkor repülővel 2 óra sokkal ésszerűbb mint autóval szívni.
SG Note Pro P900
-
Zotya84
őstag
Crafter adott egy frappáns választ - amivel csak részben értek egyet. De ha már Berlin. Most még lehetett volna egy éjszakai vonattal is menni, és reggel kipihenten érkezni.
Én egyébként úgy gondolom, hogy kétféle utazás létezik: amikor céllal utazok, ekkor a gyorsabb, olcsóbb, egyszerűbb megoldást választom; vagy amikor az utazás a cél - de számomra ez utóbbi elég ritka.
Voltam vonattal Prágában. 19€-ba került az út. Kocsival időben ugyanennyi, még akkor is, ha beleszámítom azt a kb. 1 órát míg a Keletibe értem itthonról. De árban biztos, hogy rosszabbra jött volna ki, komfortba meg semmivel sem volt rosszabb így, hisz menet közben 120-nál ritkán megyek ki WC-re, ha vezetek, vagy az akkor még működő büfékocsiba...
S én voltam olyan elvetemült, hogy mikor még volt SkyEurope, még Splitbe is inkább mentem repülővel, mint kocsival, a komp Brač-ra meg ugyanannyi ideig tartott, mint kocsival. És a hazaúton egybusz-egymetró-egyvonat is olcsóbb volt, mintha értünk jön valaki, vagy otthagyom Ferihegyen 10 napra a kocsit. (Ugye nem csak üzemanyagköltség létezik...)
De igen, Németországba, Londonba, már nem megyek kocsival, mert a repülő adott esetben gyorsabb és olcsóbb is, mint szgk-val.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
-
BiP
nagyúr
válasz buvartacsko #29 üzenetére
Ilyen alapon hardver/mobiltesztek/IFA beszámolók is vannak mindig a neten/youtube-on, minek olvassam akkor a Ph-t?
Azért mert az itteni tapasztalatokra vagyunk kíváncsiak.Meg különben is. Miért kell nekiesni min. 3-an? Bocháék beírják, hogy lesz/nem lesz erről infó, mert belefér/nem része a blognak. Pont. Csak leírta, hogy szeretne erről is olvasni, szeirntem nem volt egy elrugaszkodott igény. Főleg, hogy biztosan a szponzornak sem lenne ellenére 2 plusz bekezdés a kocsiról.
Én is szívesen olvastam volna pár extra mondtatot, de vettük az adást, itt ez földön túli igény, megyünk máshova olvasni a kocsiról. (amúgy már túl vagyok rajta)[ Szerkesztve ]
-
babosmiki
addikt
Ja akkor félre értettelek! Te honnan tudod, talán az a címe a blognak?? Ahogy a részletes töltés mizéria is érdektelen sokak számára vagy sokaknak érdekes is lehet akár, úgy talán az autó is..Miért én mikről beszéltem? Max kértem, hogy szóljanak pár szót a golfról amit meg is fognak tenni a végén...
#29: tudom, tudom hidd el olvastam is és néztem is. Te sem érted, én csak kértem, hogy pár szót szóljanak a kocsiról is. De nehéz ezt megérteni.. Nem tesztet kértem, csak pár szót, véleményt..
[ Szerkesztve ]
"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
ChoppR
tag
Őszintén mondom, mióta követem ezt a blogot, teljesen elment a kedvem az e-autótól. Majd talán 5 év múlva érdemes lesz beruházni rá, de ettől a töltővadászattól nekem hamar eldurranna az agyam. Jelenleg inkább szavazok egy hibridre, mondjuk egy használt Amperára.
iPhone 13 Pro Max, Apple Watch 7, Airpods Pro
-
7Heads Drago
veterán
Engem is érdekelne hogy milyen az autó összességében. És mivel van már fent pár autónak a tesztje, gondolom ez is megoldható. Köszönöm
Én egyenlőre csak hibriddel mernék indulni.
Grat az ötlethez hogy így jussatok ki.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
babosmiki
addikt
válasz 7Heads Drago #33 üzenetére
De hát ez nem egy autós portál, hogyan gondolod?
[ Szerkesztve ]
"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
petymeg
addikt
Van hová fejlődni még, hogy a belsőégésű motorok valós alternatívája legyen. Jelenleg max. városi használatra jók.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
veterán
Szerintem egy tech portálon teljesen hasznos egy ilyen cikk, mert így legalább mindenki tisztában lehet azzal, hogy a közeljövőben az ilyen e-autók nem jelentenek alternatívát egy rendes belsőégésű motorral szerelt autóval szemben
Teszkóba elszaladni, meg Pesten a munkahely előtt ingyen parkolni, erre jók. De teljesen alkalmatlanok az ilyen járművek arra, hogy két gyerekkel tengerparti nyaralásra menj.
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
fordfairlane
veterán
válasz Donki Hóte #37 üzenetére
Teszkóba elszaladni, meg Pesten a munkahely előtt ingyen parkolni, erre jók. De teljesen alkalmatlanok az ilyen járművek arra, hogy két gyerekkel autós nyaralásra elmenj.
Arra viszont drága, ha pedig hozzászámítjuk azt, hogy időnként előfordulhat az, hogy városon kívülre kell merészkedni, és akkor vagy bérelni/kölcsönkérni kell egy másik autót, vagy egy második autót fenntartani ilyen célokra, akkor az egész eléggé belecsúszik a luxuskategóriába. Aki nem tudja hová tenni a pénzét, az tegye nyugodtan, de ez továbbra is csak játékszer ebben a formában. A gazdagok játéka. Eljátszhatják, hogy mennyire szuperzöldek, mennyire a szívükön viselik a bolygó sorsát.
[ Szerkesztve ]
x gon' give it to ya
-
oliblood88
csendes tag
Kar csodat varni a toltohalozattol. 240km-es hatotavval Budapesten elve is nehezen ersz el Keszthelyre, Miskolcra, Debrecenbe. Ha pedig egy 2-2,5 oras balatoni uthoz is hozzajon egy 30-40 perces "gyors" toltes az azert igen szamottevo. Illetve a palyan se mehetsz a tobbi auto ritmusaban 130-al, hanem 110-el kell bohockodni buszok-kamionok kozott.
Mai elektromos autok varosi hasznalatra valok. El lehet veluk menni turazni kalanbol, de a csaladdal azert senki nem indul neki. Gyorstoltes se mindig gyors. Ha eppen aktivan hasznaltad az autot (palyaztal), akkor az aksi melegebb es igy az elektronika lassabban engedi tolteni. Egyebkent is gyorsan le tudja rontani az aksi allapotat a folyamatos magas hasznalat-gyorstoltes paros.
Benzinkutakon itthon addig nem lesz elektromos tolto amig a torvenyi szabalyozas nem valtozik es. Jelenleg nem kerhetnek erte penzt. -
7Heads Drago
veterán
válasz buvartacsko #29 üzenetére
Volt már hasonló. Olvasd végig. Mivel nem csak az elektronikáról van szó.
[link]Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
oliblood88
csendes tag
válasz fordfairlane #38 üzenetére
Eleg sok csaladban van ket auto. Masodik autonak elektromos idealas lehet ha meg tudjak fizetni.
-
fordfairlane
veterán
válasz oliblood88 #41 üzenetére
Én akkor se venné ilyet, ha meg tudnám fizetni.
x gon' give it to ya
-
Sebhelyes
senior tag
-
kchris78
veterán
Most hogy mennyi e auto van lehet ingyenesen tolteni. De ha tobb auto lenne kozel sem lehetne ennyire bohockodni a toltessel: hogy lehetne ingyenes, soksokezer autot tolteni azert koltseg az aramszolgaltatonak... azert az aram nem annyira olcso es ha belegondolunk mennyi kWh fogy egy toltessel azert osszehasonlitva az egy teljes csaladi haz heti-2 heti fogyasztasa... Igaza van Handrasnak hogy inkabb kernenek el valami penzt mindenhol a toltesert - ami meg mindig TOREDEKE a benzinfogyasztasnak, de legalabb kiepulne a toltohalozat a benzinkutakon... Masreszt meg sok ember szerintem ha penzes lesz a toltes meg lesz sertodve hogy dehat o kifizette a draga autot es az neki JAR.
Kivancsi lennek egy szamolasra hogy ha azt a megtett tavolsagot amit az autok nap mint nap megtesznek annak akar csak a toredeket elektromossagban igenyelnenk nem pedig elegetve vajon birnak e az eromuvek? Ejszakara mindenki raakasztana az autojat a toltore, szerintem nem lenne olyan hogy "ejszakai" aram...
[ Szerkesztve ]
-
Matada2.3
veterán
Imádjuk olvasni ezt a cikksorozatot a barátnőmmel. Én úgy vagyok ezzel az elektromos autó témával, hogy nem érdekelne a szenvedés a töltő centrikus utazástervezés, szerintem bőven megéri a fáradalmat ez az autó. Az akkumulátor kérdésről pedig úgy gondolkodom, hogy 98%-ban újrahasznosítható ez a része a járműnek, és mivel kevesebb karbantartási munka van, ezért 6-7 év után egy csere is belefér az árba.
Finn the human
-
lexter00
őstag
11 493 500FT!!!
Egyszerűen nincs normális érv mellette hogy valaki ezt megvegye. -
#63534592
törölt tag
megolvadt a csoki?????
Nincs klima???Vagy hűthető rekesz?
[ Szerkesztve ]
-
kchris78
veterán
válasz Matada2.3 #45 üzenetére
igen. en is szamolgatom hogy baromi sokat lehet sporolni... Foleg annak aki sokat megy de motorolajat meg sok mindent megtett km-tol fuggetlenul erdemes 1-2 evente cserelni. Erdekes belegondolni hogy egy ilyen autonal a szerviz ugy megy hogy: "akkor majd 2 ev mulva hozza be egy fekolajcserere". Futomuvon kivul nincs igazan nagyon mas dolog ami rendszeres karbantartast igenyelne... karosszeria... gumik.. levegoszuro, klima.
-
kchris78
veterán
-
#63534592
törölt tag
ha a suzuki swifgbe van akkor elvárható a golfba is.Amúgy én mindig klimázom sose vettem észre hogy nem hűt a klima eléggé hisz ez a feladata a klimának,hogy elviselhető hőmérséklet legyen az autóban
szerk: azért kiváncsi vagyok ezekkel az elektromos autókkal igaziból mennyit lehet sporólni,mert ha tönkre mennek az akkuk,a cellákat nem 1-2 forint cserélni.A hatótáv meg számomra nevetséges
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care