- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
válasz 7Heads Drago #15 üzenetére
Az ilyenkor előkerülő nyilvánvaló indokokon túl:
- nagyon ritkán előforduló esetekben kritikus lehet, hogy 165-tel "elkésel", míg 225-tel "időben odaérsz". Ezért is tették lehetővé az új autókba kötelezően bekerülő sebességkorlátozó kikapcsolásának a lehetőségét.
- nem mindenhol van 130-as sebességkorlátozás, és ahol lehet, miért ne mehetne saját felelősségére annyival az ember, amennyivel még biztonságosnak érzi. Akár versenypályán egy pályanapon.Jelen esetben pedig azért is fontos a végsebesség mértéke, mert a villanyautóknál szinte sosincs váltó, vagyis amennyire pörög a villanymotor, annyira halad az autó.
Egy 165-ös végsebességű autónál a villanymotor a maximális fordulatszámát 165-ös sebesség környékén adja le, esetleg 5-10 km/h tartalék még van benne, ha 165-nél éppen lejtőn halad az autó. A villanymotor hatásfoka a maximális fordulatszámához közeledve egyre erősebben romlik. 130-as sebesség mellett például már majdnem 80%-on pörög a 165-ös autó motorja. Eközben a 225-ig gyorsuló autó motorja 130-a sebességnél csak 60%-on pörög, ami a hatásfok-görbén egy sokkal kedvezőbb pozíciót jelent, ami egyértelműen egy kedvezőbb fogyasztást is eredményez. Persze ehhez szükség van egy olyan motorra is, ami 60%-on már le tud adni akkora teljesítményt, amennyit a 165-ös autó motorja csak 80%-on tud leadni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Path of Exile (ARPG)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Linux kezdőknek
- PlayStation 5
- További aktív témák...