- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
gp Ahogy az várható volt jön a folytatás a népszerű videojáték adaptációhoz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
ma Az Ear (2) utódja az Ear lett, a kedvezőbb árkategóriába pedig az Ear (a) érkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Alakul nagyon lassan az ár is, de az lenne az ideális, ha csak 20-30%-a lenne drágább a hasonlóan felszerelt, motorizált benzines verzióhoz képest állami támogatás nélkül...amit remélhetőleg nagyon hamar megszüntetnek.
Elég felháborító, hogy autónként több milliót ad a gazdagoknak az állam autóvásárlásra a költségvetésről. Pont azoknak adja, akik nem szorulnak rá. A minimálbéresek, meg a közmunkások által befizetett SZJA milyen jó helyre megy. Mikor látnak egy elektromos autót, büszkén kihúzzák majd magukat, tudva hogy ők is megdolgoztak azért.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
noro79
tag
Azt hittem elöször hogy Audi A1. És másodszorra is. Úgy látszik nem nőtte ki az opel a koppintást
-
Vikitorony
tag
Ki tud 2,5-3x-os árat kifizetni csak azért, hogy elektromos verziót vegyen?
Nagyon úgy látom, hogy még sok évnek, évtizednek el kell telnie, mire értelmes áron (akár a robbanómotoros ára alatt) fogják adni a(z) (tisztán) elektromos autókat. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz Vikitorony #5 üzenetére
Szerintem a plug in hibridek lehetnének a következő lépés. Kapna egy 50-80km-es tiszta elektromos hatótávot, meg persze KERS funkciót és a hétköznapokban tisztán elektromos módban elevickélne a nagy többség. Erre kapna egy 20%-os felárat a sima benzineshez képest, ami még kifizethető. Otthon töltenék, vagy esetleg mehetne a tetőre egy nagyobb hatásfokú napelem.
Jóval kevesebb akku kell hozzá, olcsóbb az ára emiatt, kevesebb töltő is elég. Otthon reggelig feltöltődne és lehet menni munkába, iskolába, bevásárolni vele, de ha messzebb kell akkor benne van a benzinmotor és lehet tankolni.
Persze el kell felejteni a nagy és nehéz autókat, nagy motorokat ha már előrébb akarunk lépni a kibocsájtásban, mert egy másfél-két tonnás autóhoz akkuból is sok kell. A dízelt meg felejtsék el, ha nem tudják tisztábbá tenni milliós felárak nélkül.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Shein, Temu: az EU-ban is megőrülnek ezekért
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- eBay
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
- Ukrajnai háború
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független 2026. 01.18. Telekom garancia akku 100%
- HUAWEI Band 8 aktivitásmérő (fekete), keveset használt, karcmentes kijelző
- 96GB (2x48GB) Crucial Pro DDR5 kit/ új, bontatlan/
- ASUS TUF A17 - 17" FHD IPS, R7-4800H, RTX 3050-4, 16 DD4 / 512 NVMe, FÉM HÁZ +számla és garancia
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.04.03. Apple garancia