Hirdetés

  • Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?

    ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz vicze #12 üzenetére

    Tesla ebbol a szempontbol irrelevans, mert USA-ra talaltak ki (ott indokoltak a tavolsagok, egy Bp-Szeged siman lehet ingazas merteku).
    A gyorstoltessel nem az a bajom, hogy van, sot kulon orulok neki hogy itthon (ha nem is mind de van olyan) szolgaltato akinel a lassu toltes ingyenes, a gyors fizetos; hanem az hogy rengetegszer hallom azt az ellenervrendszert, hogy felszorozza a gyorstoltok szamat full teljesitmennyel es kihozza hogy "ennyi Pakson sincs".
    Ehhez kepest otthon egy bedugott Ampera alaphelyzetben 1300-1400W korul eszik (6A a default beallitasa), tobbek vasaloja/mikroja/akarmije magasabb teljesitmenyu.
    Megjegyzem az en elvem amugy is csak ingazasra elektromos, ha ingazas + videk a cel akkor hibrid, ami tudja az ingazast valosan csak elektromos uzemben.
    Amugy me'g egy megjegyzes: lehet, hogy mar csak a lapcsalad miatt is tobbsegben pasik vannak itt, en meg nobol vagyok, de en bizony jobb szeretem a kicsi meretu kocsit vezetni, foleg hogy az ingazashoz boven eleg (iOn). De ha nem farokmeregetesre van, hanem a kozlekedesi objektiv szempontokhoz keresunk ingazos autot, az a legtobb pasinak is lehetne optimalis, csak ugye a hormonok...
    Lassan beirom a cuccaim koze az autokat ha ennyire temaba vagnak :) )

Új hozzászólás Aktív témák