Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • OldMike

    őstag

    válasz szörnyecske #13287 üzenetére

    Nemrég én is így jártam, sőt még kacifántosabbá is vált a dolog. Nálam van Fejlesztői lehetőségek menüpont, az USB hibakeresés is be volt kapcsolva, és a Fájlátvitel is, mégsem látta a HiSuite. Bár a HiSuite indulásakor jelezte a frissebb verziót (a sajátját), még nem akartam frissíteni. A csatlakozási gond után úgy gondoltam, hogy mégis frissítek, de 25%-nál írt egy csomó hibaüzenetet, és ezután már HiSuite-om sem maradt :O .
    Minden telepítési kísérletem ugyanígy végződött. Maradt egy HiSuite könyvtár a W7-en, amit admin joggal sem lehetett törölni, de egy teljes Windows újraindítás után valahogy eltűnt. Ezután fel tudtam telepíteni a HiSuite új verzióját, és most már csatlakozott is a telefon. Azóta nem próbáltam, nem tudom hogy csatlakozna-e most is.

    Azt gondolom, hogy valami nem kerek ezzel a programmal, vagy az én Windows-ommal nem igazán működik együtt. Nekem úgy tűnik - de nem vagyok szakértő - hogy a feltelepüléskor úgy lezárja a saját (HiSuite) könyvtárát, hogy oda már a saját frissítési fájljait sem engedi beírni. Esetleg a telefon kapcsolódásakor is kellene azzal a könyvtárral kommunikálni, ami nem tud megtörténni.

    42LM660S

Új hozzászólás Aktív témák