Hirdetés
-
Egységesítéssel gyorsítaná fel fejlesztéseit a Google
ph A vállalat számos szoftveres és hardveres csapatot von össze az AI érdekében.
-
The Wolf Among Us 2 - Érkezett néhány új kép
gp Elviekben még idén megkapjuk a régóta készülő folytatást, de a pontos dátumot még mindig nem ismerjük.
-
Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
ma Az Ear (2) utódja az Ear lett, a kedvezőbb árkategóriába pedig az Ear (a) érkezett.
-
Mobilarena
Huawei P8 Lite - téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #996 üzenetére
Bakker te elolvastad egyáltalán a jótállási papírt ?
Te tudod mit.. a te gondod. -
bubus66
nagyúr
válasz feketepeti #999 üzenetére
Bocs de eddig nem akartam bele folyni, de igazuk van itt a fórum társaknak. Ne haragudj és ne háborogj de ez a te lustaságod is mert utána kellene járni, nem a fórumon írogatni.
Jó páran le írták mit kellene csinálni, te meg szidalmazod a Huaweit ha ott nem találom gondolom van telefon szám e-mail stb.
Gebrielnek teljesen igazat adok elolvastad egyáltalán a garancia jegyet?
Nem sértésnek szántam, de a lustaság ide vezet. Attól még nem lesz telefonod 2 év múlva se ha ide írogatsz a fórumba és nem jársz utána.
Ha ennyire tudod mi a baja akkor miért nem csináltad meg.
Volt jó pár telefonom már szervizbe, és mindegyik 1-1,5 hét alatt megjött.
Nem telefon volt, de kb hasonló lett volna, mint a tied. Volt egy laptom villám csapás áldozata, lett, el vitték és 2, hét múlva se kaptam visszajelzés, vettem a fáradságot a felhívtam őket, és lás csodát megtérült a nem otthon ücsérgésem, mert egyből tudtak intézkedni
Itt csak arra akartam, kilyukadni, hogy a fórumba írogatás meg a lustaság soha nem fog meg térülni.
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
bubus66
nagyúr
válasz feketepeti #999 üzenetére
porterocka az 1000. hsz-ben írta
Szerk.:
Az volt a lényeg, hogy végül addig telefonálgattam (és írtam), amíg ki nem cserélték az egészet egy teljesen újra.Magyarul ha nem járt volna utána lehet, hogy a mai napig nincs készülék..
Tehát először kicsit magadba néz körül mielőtt bárkit is szidalmaznál..
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
feketepeti
aktív tag
Nos, nekem az a szolgáltatás, hogy ahol vettem, ott leadom és majd szólnak mikor mehetek érte.
Telemax szoba sem áll velem, mivel nem én vagyok a bekuldo. Asztalveresre megmutattak a levelezest, időben elment, státusz többszöri érdeklődésre alkatreszre vár.
Talán tegnap megjött.
Erről ennyit. Nem haborgok, de mivel ez a telefon topikja, ez is hozzá tartozik szerintem.
Véleményem szerint 2015 ben nem nekem, mint vevőnek kellene 2 nagy cég közötti rutin ugyintezesben eljarni.
Ez egy szolgáltatás, amiért én fizettem!Se kedvem se időm hozzá és tényleg nem az én feladatom.
Kevés garis ügyem volt eddig, de azok flottul mentek.
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1005 üzenetére
Se kedvem se időm hozzá és tényleg nem az én feladatom
Jah, hogy te ennyire kényelmes vagy? Akkor várj még pár hétig.
Minthogy hivatkozva arra, hogy a készüléket nem tudod használni több mint 30 napja így cseréljék ki,
és ha nem tudják akkor a pénzt is visszakérheted.
Bár szerintem, (ne vedd sértésnek) téged 2 mondattal leráznának. -
Gstyler
senior tag
válasz Zsocy155 #1006 üzenetére
Na igen! Ez például miért van, hogy le van tiltva az, hogy mi szerint rakjam sorba a neveket
Ez miért jó a szolgáltatónak? Én először sim kártya nélkül kapcsoltam be a telót és akkor még normálisan voltak a nevek, aztán betettem a kártyát és akkor installált valami vodafone cuccot és azóta ez a menü le van tiltva Ezt nem is értem.(otthon wifiról majd felteszem ezt a frissítést, csak nem mertem még eddig, nehogy megint vmi voda progikat rakjom fel vagy bármi hasonló haszontalan cuccot)
[ Szerkesztve ]
-
djbelo
senior tag
válasz feketepeti #999 üzenetére
30 nap elteltével a MM vagy vissza fizeti a vételárat, vagy kapsz egy újat v levásárolhatod!!! Nálam is volt, igaz nem telóval, de ez a törvény! A MM-ba vágd ki a balhét! Nálam egy mikró volt ami hibás volt gyárilag, eltelt a 30 nap, ugyanazt már nem értékesítetek,s választottam egy másikat! Ennyi! Ne várj a csodára szerintem! Menj be oda ahol leadtad (MM) a telót!
-
Gstyler
senior tag
válasz Zsocy155 #1010 üzenetére
Hát nem húzom rá 100ban a lepedőt, mert 1 percig volt kártya nélkül a kezemben a teló. Épp frissítette a gmail a neveket és nem emlékszem rá, hogy összevissza lett volna! Nem esküdnék meg rá (!!!), de szerintem akkor is feltűnt volna, hogy mi ez az összevisszaság.
Kérdés, hogy egy független telóban is ezt csinálja-e?
Mert ahogy én visszaolvastam más tudja állítgatni (még ha nem is tökéletesen működik ez a funkció), de nekem a vodás telón inaktív ez a menüpont! De vajon miért?[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Kiléptem a klubbol, nagyon jó kis telefon volt.
Csak az én igényeim nagyobbak voltak.
A félkész 1.hszt eltudom küldeni valakinek ha vállalkozik a folytatásra. -
feketepeti
aktív tag
Az a törvény egy ideje nem hatályos...
Régen volt olyan h 15 nap ill 30 cserekészülékkel talán, de a jelenleg hatályos jogszabályban annyi van, hogy törekedni kell a 15 napon belüli javításra és kész. Nincs konkrét jogkövetkezmény definiálva, ha nem teljesül.
Aztán mehetsz békéltető testülethez ha nagyon nem megy a dolog
Szóval nem azért mert ennyire kényelmes vagyok, de legyünk már tisztában azzal, hogy a jótállás-szavatosság az egy szolgáltatás, amiért fizettem, méghozzá előre és joggal várom el, hogy normálisan működjön.
Épp ezért olcsóbbak a sufniboltok, szürkeimportos helyek, mert ezt nem építik bele az árakba.
De komolyan, nem veletek akarok vitázni, csak félre ment a diskurzus, mintha én lennék hülye, hogy nem cseszem az időmet napi 5 telefonnal stb. stb.
A teló dokumentáltan beérkezett a szervízbe, dokumentáltan "alkatrészre vár" a státusza akármennyit telefonáltam volna. Elvileg ma jön meg a cucc és azonnal csinálják.
Terészetesen mozgósítottam a háttérben erőket, de ők is ennyit tudtak megerősíteni.Ez pedig továbbra sem az én hibám, hanem egy szarul felépített szolgáltatásé.
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1013 üzenetére
"Hiba esetén a Fogyasztó - választása szerint- elsősorban kijavítotást, vagy kicserélést igényelhet, kivéve ha választott jótállási igény teljesítése lehetetlen...."
1 hetes készülékem jótállási papírja azért nem olyan régi nem??[ Szerkesztve ]
-
bubus66
nagyúr
válasz Gebriel #1007 üzenetére
+1 szerintem egy mondattal is lezárnak.
De hát itt jön elő a lustaság
feketepeti
Én biztos, hogy nem ültem volna a babérjaimon, hanem intézkedtem volna.
Menj fel az oldalamra és elolvashatod a garanciára és javításra vonatkozó leírásokat.
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
bubus66
nagyúr
válasz ADAM1337 #1012 üzenetére
Küld át aztán meg látom, ha addig nem kérte más. De ha elkezdted be is fejezhetnéd, azért mert eladtad még a meg kezdett munkádat befejezheted.
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1015 üzenetére
A jótállás gyakorlására vonatkozó előírások 2014. április 9-i változtak meg, míg a jótállással értett termékek felsorolását szeptember 15-i hatállyal egészítették ki.
3.1. Elsődlegesen választható igény: kijavítás vagy kicserélés
A jogosultnak kijavításra vagy kicserélésre csak akkor nincs joga, ha
- a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy
- az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne.A kijavítási vagy kicserélési jog gyakorlásánál figyelembe kell venni a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet (1959. évi IV. tv. 306. § (1)-(2) bek.) [2013. évi V. tv. 6:159. §].
Ha a kötelezett valamely dolog vagy munkával elérhető más eredmény létrehozására vállal kötelezettséget, a hibás teljesítésre vonatkozó szabályokat megfelelően alkalmazni kell, azzal, hogy
a) a kicserélésen a munkával elérhető eredmény részben vagy egészben való újbóli teljesítését kell érteni; és
b) a kijavítás vagy a szolgáltatás részben vagy egészben való újbóli teljesítése - a jogosult szerződésszerű teljesítéshez fűződő érdekei figyelembevételével - a munkával elérhető eredmény létrehozásának az eredetileg vállalthoz képest eltérő módjával is megvalósulhat; az ebből eredő többletköltségek a kötelezettet terhelik (1959. évi IV. tv. 311/A. §) [2013. évi V. tv. 6:177. §].3.2. Másodlagosan választható igények: árleszállítás, javíttatás és elállás
A jogosult által másodlagosan választható igények
a) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti,
b) a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy
c) a szerződéstől elállhat (de jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).A szerződéstől való elállás – nem jelentéktelen hiba felmerülése esetében – csak akkor jogszerű, ha
- a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy
- a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést nem megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve eljárva vállalta,
- a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem végezte el, vagy
- a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt (1959. évi IV. tv. 306. §) [2013. évi V. tv. 6:159. §].A Ptk. szerint a kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A Ptk. mellett a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése kimondja, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze
[ Szerkesztve ]
-
bubus66
nagyúr
válasz Gstyler #1011 üzenetére
(#1011) Gstyler
Igen ez hiba és jelen személyem, és még jó páran jeleztük a Huawei felé a legközelebbi frissítésnél (remélem) javítják a szolgáltatóst azt nem tudom.
(#1019) Gebriel
Na ennyi ideig tartott volna, utána nézni a dolognak. Én is kerestem, meg is találtam csak te meg előztél
feketepeti
2013. évi V. tv. 6:159. § Kb 3 perc volt még meg találtam
A hibás teljesítés általános szabályai
Az új szabályozás szerint a hibás teljesítés fogalma a következő: a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett [6:157. (1)].
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el [6:157. (2)].
A korábbi szabályozáshoz képest változást jelent, hogy míg eddig – a hibás teljesítés egy formájaként – külön nevesítették a szakszerűtlen összeszerelést is, addig az új törvény ezt már nem emeli ki külön. Ennek oka, hogy általánosságban erre is igaz az: a teljesítéskor nem felel meg ilyen formájában a minőségi követelményeknek. A hiba ismerete a jogosult részéről kizárja a hibás teljesítés szabályainak alkalmazását. Fontos és egységes előírás, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti jogviszonyban a kellékszavatosság és a jótállás (lásd alább) szabályai feltétel nélkül alkalmazandók, azaz azoktól a fogyasztó hátrányára nem lehet eltérni.
A hibás teljesítésre vonatkozó rendelkezések általában diszpozítív jellegűek, tehát a felek a szabályoktól függetlenül – közös megegyezéssel – másképp is megállapodhatnak. Ám ha a szerződés fogyasztó és vállalkozás között jön létre, a kellékszavatosságra és jótállásra vonatkozó előírások egyoldalúan kógens jellegűek, így azoktól a rendelkezésektől a fogyasztó hátrányára nem lehet eltérni.
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1015 üzenetére
Tehát azon kívül, hogy érdeklődsz, hogy mikor lesz kész a telefonod, elmondhatnád, hogy mivel a javítást nem tudják teljesíteni adják vissza a pénzt vagy biztosítsanak másik készüléket.
Ráadásul ezt a részt kiemelni is elfelejtette..
a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem végezte el, vagyHa meg erre se időd, se energiád nincs, akkor nem marad más vársz türelemmel még hetekig.
Értem én, hogy ez kifizeted a terméket, meg szolgáltatás, de hiba sajnos mindenhol előfordul.bubus66
[ Szerkesztve ]
-
feketepeti
aktív tag
válasz bubus66 #1016 üzenetére
Mit intézkedtél volna? Komolyan kérdezem?
Nincs alkatrész, a jogszabályok fellazultak, ami hatályos abban az "ésszerű határidőn belül" szóösszetétel szerepel, tehát lehet róla vitatkozni sokáig, ha izmozásra kerül a sor.
Az egyetlen konkrétan definiált idő, az a vásárlástól számított 3 nap.
Ha rosszul tudom mondjátok, de konkrét hatályos jogszabály hellyel meghivatkozva.
Megtettem amit lehet, senki nem varázsolt volna hamarabb alkatrészt, mert már a végén osztályvezetők, forgalmazó mindenki bele lett vonva. Alapvetően pozitív hozzáállást tapasztaltam, de ez semmit nem változtat azon a tényen, hogy k sok idő alatt lesz megjavítva.
Ha elkezdek jogászkodni, annak sem lesz eredménye hamarabb, mint ahogy végül elkészül.
Tehát összességében szarul működik a telóval kapcsolatos jótállási ügyintézés. Esetemben persze, ennek a konkrét telefonnak a vonatkozásában.
És elég komoly baj, hogy teljesen természetesnek veszitek, hogy én vagyok a hülye, amiért elvárom, hogy valami, amiért fizetek, működjön.
Igaz jellemző az egész országra, hogy minden szar, de jóvanazúgy, mer majd elintézzük okosba...
-
ADAM1337
nagyúr
válasz feketepeti #1023 üzenetére
kisker ügyfél 30naptári nap tudtommal.
A nagyker-kisker kapcsolata olyan, hogy megegyezés szerint ott lazább sajnos, holott ha a kisker szív mert visszaviszi az üf cuccát és a nagyker legyint rá, a kiskernek kell rendeznie minden garanciális dolgot az üf felé, jobb esetben kihagyva a nagykert.
De láttam már olyat hogy a kiskert lerázta az ügyfelet hogy itt a nagyker garlapja intézd szlogennel. -
ANT
őstag
válasz ADAM1337 #1024 üzenetére
A cél az lenne, hogy applock alkalmazással le tudjunk védeni alkalmazásokat. De hiába próbáltunk ki többfélét is, nem működnek. Beállítjuk a pin kódot, de ezután simán megnyitható az app kódbeírás nélkül is. A telefonhoz készülő összefoglalóban lévő "Alkalmazások zárolása" funkciót meg nem is találjuk a telefonban. Jó lenne bármelyik applockot működésre bírni.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1023 üzenetére
A kijavítási vagy kicserélési jog gyakorlásánál figyelembe, jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet, megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése kimondja, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze, a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem végezte el, A szerződéstől való elállás – nem jelentéktelen hiba felmerülése esetében – csak akkor jogszerű.Ezért írtam az elején, hogy téged két mondattal leráznának, mert ha azt mondja, hogy neki az "ésszerű határidő" idő két-három hónap, mert ennyi idő kell, hogy Ázsiából ide érjen az alkatrész, akkor te csak boldogaknál rá, hát igen ez le van leírva, így van.
Csak mellette elnézel azok a dolgok felett amik téged védenek.
Sőt lassan már azt érzem, hogy őket véded, hogy jogos, hogy annyi ideje ott a készüléked.Igen, ha jogászkodsz, akkor sem lesz hamarabb kész a telefonod, hanem adnak másikat.
"És elég komoly baj, hogy teljesen természetesnek veszitek, hogy én vagyok a hülye, amiért elvárom, hogy valami, amiért fizetek, működjön."
Ezt mondtad ott is ahol megvetted a készüléket, vagy csak ide írogatod? Nem hiszem.
Miért nem ott mondod ezt, az mellett, hogy csak megkérdezed mikor lesz kész?Utolsó mondatod meg igen jellemző megnyilvánulás.
Mi kérünk elnézést, hogy segíteni próbálunk úgy, hogy ezek szerint nulla problémás jótállási érvényesítési tapasztalatod van, azokkal szembe akik már jó pár ilyenen túl vannak.
-
feketepeti
aktív tag
válasz ADAM1337 #1025 üzenetére
2014 március, április hónapban a PTK és egy csomó vonatkozó rendelet alaposan megváltozott, kikerültek ezek a konkrét határidők.
Ezért kértem, hogy ne az úgy tudom, úgy hallottam stb legyen, hanem jogszabályi hivatkozás legyen, ha valaki infót ír.
Egyedül a vásárlástól számított 3 nap van konkrétan, megfoghatóan rögzítve.
Na most az ésszerű határidőn belül és a többi ilyen gumidefiníció arra jó, hogy esetleg hónapokig vitázz rajta, mert a forgalmazónak más az ésszerű, mint neked
A vita alatt meg esetleg elkészül aztán tessék ott van.Kezdünk fingot reszelni ez ügyben.
Összefoglalom:
Készüléket leadtam
szervízbe beért
Többször visszaírtak h alkatrészre vár
talán öt és fél hét alatt elkészülÉN VAGYOK A HÜLYE, mert nincs alkatrész
A hatályos jogszabályok nem írnak elő konkrét definiált határidőt a javításra és ha perrel fenyegetőzök, akkor sem készül el hamarabb, mert NINCS alkatrész.
Továbbra is én vagyok a hülye
az 5-6 hét bőven ésszerű határidő lenne egy jogvitában, esetleg a telefon árának a többszörösébe kerülő ügyvéd bebizonyítaná hogy nem, de nyilván ezzel sincs kedvem baszakodni.
A szerviz valamiért nem jutott hozzá a kérdéses alkatrészhez hamarabb (nyilván ezért is én vagyok a hülye) vagy hazudtak, mert többször is leírták, hogy alkatrészre vár (ezt mondjuk nem hiszem, hiszen ők pénzt kapnak az elvégzett munkáért)
Végül majd elkészül és akkor sem készült volna el hamarabb, ha minden nap az agyára megyek valakinek.
Szerintem ez nem kellő színvonalú szolgáltatás, ezért a véleményemért megint csak hülye vagyok, de vállalom, hogy 2015-ben egy telefon esetében ennek sokkal sokkal jobban kellene működnie, magától, baszogatás nélkül
(épp ezért vesz az ember nem szürkeimportos, sufniboltos, olcsóbb izét)Szerintem zárjuk is le....
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1028 üzenetére
Próbáld már meg a saját jogaidat ugyan így védeni.
De tudod mit, úgy van ahogy mondod, neked van igazad, viszont más megtudja oldani, hogy kicseréljék a készülékét, mindenféle "perrel való fenyegetőzés nélkül" te meg nem.
Akkor biztos a rendszer a hibás.Szolgáltatás színvonala valóban nem megfelelő.
Egyébként meg nem perrel, hanem fogyasztóvédelemmel kell fenyegetőzni.
[ Szerkesztve ]
-
feketepeti
aktív tag
válasz Gebriel #1029 üzenetére
Ha a jövő hétre nincs kész, cserélik, ennyit tudtam elintézni.
Ha nem írta volna le a szerviz hogy alkatrészre vár, hamarabb is lehetett volna cseréltetni.Tényleg úgy gondolom, ennek MAGÁTÓL kellene sokkal jobban működni.
Nem mondom, hogy csak a Samsung szintje a tuti, mert ott aztán nekem semmivel nem kell baszakodni és villámgyorsak MAGUKTÓL, de ezt most kimondottan rossznak tartom.
Ennyi
Ha az én cégem ilyen színvonalú szolgáltatást nyújtana, felkopna az állunk az tuti. És valahol ez a lényege a mondandómnak, nem az, hogy kinek van igaza.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1030 üzenetére
Szolgáltatás színvonala nem volt kérdéses, valóban pocsék.
Reméljük jövő héten már tudod használni a készüléket.
-
bubus66
nagyúr
válasz feketepeti #1030 üzenetére
feketepeti
Na akkor én biztos, hogy nem vártam volna 5 hetet. Ha nem nem tudják 15 napon belül megjavítani akkor csere, vagy vissza a lovét és ha kell törvényes úton behajtom. Hülyének nem nézet senki ( csak nem sipítozni kell hanem intézkedni). Be menni oda ahol vetted 15 nap után és meg mondani, hogy cserebere. Amennyiben nem akkor jogi utal meg fenyegetni őket nyugodtan legyél megoldották volna. Már réges régen lenne telefonod
Nem meg várni még a sült galamb a szádba repül. Millió megoldás lett volna arra, hogy készüléked legyen.
Felhívtad volna a Huawei ügyfélszolgálatot 0640386683 és ott is tudtak volna segíteni. Igaz csak fáradságot kellett volna venni.
- a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést nem megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve eljárva vállalta,
Már pedig ez alapján simán ki lehetett volna cseréltetni ott ahol vetted
GebrielTudod van egy ilyen mondás, hogy "Mindent meg lehet oldania csak akarni kell" A Nem akarásnak meg nyögés a vége..
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
redati
tag
válasz Zsocy155 #1006 üzenetére
https://goo.gl/photos/Z2MeCPfYm5VVbG146
Sajnos nem aktív a menüpont.
De úgy tudod állítani a nevek rendezését, hogy ha a vezetéknév után teszel egy vesszőt akkor azt fogja előre rendezni.
Példa: Valaki, Béla
Így elől lesz a névjegyzékben a Valaki.
Ha csak úgy írod be, vessző nélkül, hogy: Valaki Béla akkor pedig a Béla lesz elöl.
:-)[ Szerkesztve ]
-
Zsocy155
őstag
Köszi!
Nem szeretném átírni majdnem az összes névjegyet.
Feltelepítettem a DW Contacts & Phone & Dialer app-ot. Ez megfelel addig amíg nem javítják. Ha nem javítják, akkor vagy másik FW vagy marad a DW. -
Gstyler
senior tag
Szia, nem a sim kártyán vannak nevek. Teljesen új kártyát kaptam, minden név a telefonban van.
redati: átírni az összes nevet szép baleset lenne, de köszi a tippet
Még egy kérdésem lenne. Még csak 2 napja van meg a telóm, de az akksival küzdök. Hány feltöltés után éri el a végső állapotot? Egy fél nap alatt lemerül nekem, pedig nem vagyok egy nagy felhasználó. Nem céges a telefon, így nem csörög egész nap, 1-2 hívásom van (1 sim). Emellett megy a mobilnet és viberezek, de du 3-4-re már 20%-nál van.
Lehet, hogy a 4G szívja le ilyen gyorsan?[ Szerkesztve ]
-
bubus66
nagyúr
válasz Gstyler #1035 üzenetére
A Gmail fiókba lehet szerkeszteni és utána szinkronizálni.
Nem kell tenni semmi vesszőt simán csak a vezeték névhez kell beírni mind a kettő nevet.
De mint mondtam jelezve van a Huawei felé.
Én az első töltést kikapcsolt állapotba kb 5 órát szoktam, utána meg különbözö ciklusoknál. De ,2.5-3 napot simán eldöcög
De a logutomba találsz leírást az akkumulátorról.
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
djbelo
senior tag
Srácok! Tegnap vettem egy ilyen készüléket a Telekomnál! Tuti, hogy függő, mert tele volt Telekomos marhásságokkal, meg indításkor is ott a T logó meg mikor kikapcsolom is azzal kapcsol ki! Nagyon tetszik, szerintem szuper készülék. Kérdésem az lenne, hogy B130 rom van rajta. Ez a Telekomnak a saját romja? Mert a hivatalos oldalon B052 EU rom található! Hagyjam rajt ezt v tegyem fel a B052? Köszi a válaszokat!
-
pomazy
csendes tag
Telekomos p8 lite dual sim-es vagy nem
Köszi -
Gstyler
senior tag
válasz bubus66 #1040 üzenetére
Köszi Bubus! Elolvastam, e szerint mindent jól csináltam.
feketepeti: Igen, a viber az azért megy. Megnyugtat, hha nálad is ilyen gyorsan feladja, mert akkor nem az én készülékemben van a gond. Próbálom megszokni, aztán majd kiderül, hogy ez hosszú távon mennyire kivitelezhető nálam, hogy bárhol, bármikor lemerülhet a teló, amikor nagyon nagy szükség lenne rá.
-
bubus66
nagyúr
válasz Gstyler #1046 üzenetére
(#1046) Gstyler
Nem csak a Vodásnál a Függetlennél is hiba a név jegyzék
(#1047) djbelo
A ROM ajánlgatásnál figyeljetek, mert a visszaállítás ha nem biztos, hogy lehetséges
Leírtam képekkel, hogyan tudod le ellnőrizni
Úgy tudom ebben se jó
(#1043) pomazy
Az enyém Telekomos single SIM-es de független
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
djbelo
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél olvasd el a Téma összefoglalót!!!
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. Ezért tehát: TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések!