- Yettel topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
Hirdetés
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Audiofil mobillal készül a Moondrop
ma 3,5 és 4,4 mm-es jack csatlakozó is lesz rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
batabe
senior tag
S22Ultra snapdragon / Garmin Venu 2 Plus
-
batabe
senior tag
válasz bakter24 #8152 üzenetére
hát igen...
azt írja, hogy valahol véletlenül találta, párat vett, és fel akarja térképezni, hogy van-e igény... ráadásul nem küld MO-ra. de ha valakit érdekel, szóljon, megkérdezem tőle németül, hogy mi a stájsz. esetleg több darab esetén kedvezmény?
ha ügyes, szakíthat jól vele... bár aki ennyi pénzért megveszi, őrült...[ Szerkesztve ]
S22Ultra snapdragon / Garmin Venu 2 Plus
-
napocska2
senior tag
válasz Sanyaman #8155 üzenetére
Ááá. megint spóroltunk egy rakás eurót, mert a többségünk nem csupaszon, hanem tokban tartja a kicsikéjét. Ráadásul emiatt macerás is lenne mindig kivenni belőle, hogy bekerüljön a dokkba.
Szerk: Most, hogy jobban megnéztem a képet, neki vajon mi fut a gépén , hogy olyan csini a felső sávja?
[ Szerkesztve ]
-
Smiro
senior tag
Egy alkatrész bolt honlapján láttam, megosztom:-):
egy neoprimitív eszköz, ami asztalra állított tabletet megtart, slágertermék:-) Tulajdonképpen egy WC pumpa. Miniben, színes gumifejjel, fa nyéllel. Ezt már magyarázni sem kell: sima hátlapra cupp és a fa nyél támasztja. 600 pénz alatt pár forinttal Qnagy találmány! -
rakloo
aktív tag
Sziasztok, volna egy olyan problémám,hogy a kikapcs gomba nem akar elaludni a gépezet, de alvó állapotból érzékeli,hogy megnyomtam. Resiztem a mahinát, de semmi ötletem nincs.
Tudnátok segíteni?
Nem kis szerencsémre összetörni is sikerült múlthéten.555-SHOE
-
insido
tag
Üdv. linket adj már légyszives a "budipumpához" kíváncsi vagyok rá! De lehet még páran így gondolják
Köszi![ Szerkesztve ]
...Hirtelen szétrobban minden és rádüvölt az élet. Megszakad legmélyebb álmod, nem szökhetsz meg mégsem... /Lelkes Állatok - Újságos/ A hosszú élet titka: Lélegezz!!!
-
napocska2
senior tag
Fizikai megoldást nem tudok a problémádra, de én a Screen Off Utils widgetjével szoktam kikapcsolni a kijelzőt. Csak rábökök és kikapcsolódik, nem kell odafönt tapogatózni, nem mellékesen így kímélem a gombot is.
Remélem nem lett nagy baja a tabidnak az eséstől.Smiro: Ez tényleg nagyon jópofa, jobban tetszik mint a dokk!
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Valami autós tartót nem tudtok esetleg hozzá?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Smiro
senior tag
-
Gaborka30
aktív tag
Sziasztok!
A slimen levő hdmi csati melyik kategória? Mikro? Mini? Milyen kábelt/átalakítót mifenét kell hozzá kerseni? Esetleg tud vki olcsó beszerzési forrást?
Köszi!
Gábor
-
MetalTegla
tag
Juhhúú! Belestem a hátlap alá az akksimatricára,mert nem emlékeztem a képességeire.
Egy kellemes üzenet fogadott: Li-Polymer Sikerül mindig rövid időn belül lemerítenem,és mivel újnak mondható az egészmindenség ezért nemmertem rátölteni 10percenként fél órát. Pedig a Poly akksira bőven lehet,megse karcolja.
Egy igazán kellemeset csalódtam ismételten. Hogy valami kínai legyen,és még erre is gondoltak? Respect a húzottszeműeknekNetes hirdetést adtam fel, nem újságost! Tehát telefonszámot, találkozóig nem fogok megadni!
-
kiszu
senior tag
Mutatnék nektek egy levelet.
Tegnap du. 3 kor küldtem el a T-home panaszcsoportnak."Tisztelt T-Home Ügyintézők!
Ezúton levélben fordulok önökhöz,melyben panasszal élnék a T-home ügyfélkiszolgálásával kapcsolatban.
Ehhez leírnék pár azonosító adatomat, hogy tudják kiről és miről van szó:
név: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
MT ügyfélazonosító: xxxxxxxxxxxxxxx
jelszó: xxxxxxxx
telefonszám: xxxxxxxxxxxxx
cím: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxAz esetem, mely alapján panaszt nyújtok be, a következő:
2011.02.11.-én telefonon megrendeltem önöktől egy HUAWEI IDEOS S7 típusú táblagépet, részletfizetéssel, meglévő internet előfizetésem mellé.
Akkor az ügyintéző kisasszony azt mondta, VAN KÉSZLETEN, pár nap a kiszállítása.
Megrendeltem, és mellesleg rábeszélt egy IPTV bekötésre, plusz opciós set up box-al.
Ennek a bekötése 3 napon belül meg is történt.
Ellenben hiába hívtam a mai napig - megközelítőleg 10 alkalommal - az ügyfélszolgálatot, a Szuper Szervizt, akinek szállítania kellene, NEM TÖRTÉNT SEMMI !!!
Ami felháborító, hogy MINDEN ügyintéző - egymásnak totálisan ellentmondó - információt mondott, és az embert folyamatosan hitegetik.
Volt aki azt mondta a megrendelésem kapcsán, hogy készlethiány van, nem tudnak szállítani, holott a megrendelésem napján volt elegendő készlet.
Miután kijelentette a harmadik ügyintéző, hogy készlethiány van, rá 1 órával később egyáltalán nem volt hiány egy másik ügyintézőnél.
Ő azt mondta, hogy 8 napon belül kell nekik kiszállítani (Szuper Szerviz). Volt aki 10, volt aki 15 napot mondott, és volt olyan is, aki március közepét.
Valamilyen oknál fogva telefonszám probléma miatt 02.19-én törölték, majd újra indították a megrendelésem. Érthetetlen, hogy egy ügyintéző ilyet hogy tehet önkényesen, de ígérete alapján megsürgette. Így került a megrendelésem a Szuper Szervizhez, akinek már szállítania kellett volna. Ennek már 9 napja.
Ilyen ügyfélkezelés - úgy gondolom - minősíthetetlen a T-home részéről egy olyan ügyfél felé, aki több mint 10 éve hűséges ügyfelük, és minden új ajánlatukban partner, azt igénybe is veszi. Amikor viszont a T-Home ígér egy - tulajdonképpen nem is ajándékot -, mert a táblagépért elkér 10.000 Ft-ot, azt már nem érzi kötelességének teljesíteni.
Egy sokak által megbízhatónak és hitelesnek tartott fórumon, a PROHARDVER-en is rengeteg panaszt írtak a hozzám hasonlóan pórul járt ügyfelek, ami nagyon rossz fényt vet a T-Home ügyfélkezelésére. Ugyanezen fórumon viszont - ritka kivételként - olyan bejegyzést is találtam, hogy pl. február 25-én, szombaton valaki megrendelte a szolgáltatást, és ehhez képest három nap múlva már a táblagépet is megkapta. Nem ellentmondás ez az én fent leírt kálváriámmal szemben?Az ügyem ott tart, hogy gyakran (1-2 naponta) telefonálok, voltam bent panaszt benyújtani személyesen is a Köki terminálban, ahol az ottani ügyintéző fel is vette a panaszom, de ennek ellenére továbbra is csak a hitegetés folyik az önök részéről, különböző ígéretekkel.
Tudomásom szerint Önök kűzdenek mindenféle eszközökkel az ügyfelek megtartásért, illetve új ügyfeleket próbálnak toborozni különféle eszközökkel, mert a mobiltelefonok térhódítása óta rohamosan csökken a vezetékes telefon-előfizetők száma. Ilyen piaci helyzetben megengedhetetlen magatartás az Önök részéről, hogy úgymond - a T-Home számára "piti" összegű - ajándékot ilyen nehezen lehet "kipréselni Önökből. Akkor mire kell ez a vevőcsalogató politika? Ezzel a hozzá állásal nemhogy új ügyfeleket nem szereznek, de a régi törzs-ügyfeleiket is BIZTOSAN el fogják veszíteni.
Remélem, hogy - a levelemben leírtak alapján - SORON KÍVÜL - orvosolják az ügyemet, és haladéktalanul megkapom a táblagépet.
Az általam reklamált táblagépet ezek után ne a saját szerelőjükkel küldjék ki részemre, hanem a már fent említett Szuper Szervízen keresztül, mivel a fórumon olyan panaszokat is olvastam, hogy ha a T-Home saját szerelője szállítja ki, azért még plusz 8.000 Ft-os szállítási költséget is felszámítanak (AMI MEGINT CSAK NONSZENSZ !!!)
Amennyiben a levelemben leírt panasz ügyében sürgősen nem intézkednek, kénytelen leszek a felettes szervükhöz fordulni jogorvoslatért.
Ezt csak azért írtam le,mert érdekes módon ma kiszállították a táblagépet.
Esetleg segítség azoknak akik még így jártak,hogy hitegetik őket.
Amúgy a szerelő át akart verni. Azt mondta,router nem jár.
Én tudtam,hogy jár. Telefonált és érdekes módon volt a kocsiban utána egy bontatlan. Vicc.
Viszont állítólag netkártya csak dec.31-ig járt. Ennek ott hirtelen nem tudtam utánajárni,mert ha jól látom mára levették az s7-et a kínálatból.
Ellenben van MediaPad.[ Szerkesztve ]
-
beneboy
tag
Helló!
Én Feb 21-én rendeltem, és 27-re megjött!
T-pontban rendeltem dsl csomaghoz!
Már eladó, pedig ki se bontottam![ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
Közlemény!
Hétfő estig várom az összegek beérkezését! Amennyi embertől amennyi összeg beérkezik annyi kábelt fogok rendelni!
Véleményem szubjektív...
-
napocska2
senior tag
Óóó, jaj! Nincs mese, óvatosan kell bánni a kicsikénkkel és lassan fel kell térképezni, hogy hol lehet beszerezni új kijelzőt.
#8188 kiszu: Nna, legalább léptek valamit a leveledre, a határozott fellépés sokat lendít az ember helyzetén.így már te is nyomkorászhatod a tabit.
Korábban tényleg járt hozzá a router, meg a Domino Webes kártya, de az újabbik konstrukciót, amiben te vetted, már nem tanulmányoztam elég alaposan, így azóta elfelejtettem, hogy mit kínáltak még hozzá.[ Szerkesztve ]
-
napocska2
senior tag
Találtam egy tárolt változatot február 24-ről, itt tényleg csak routerről van szó, SIM-ről nem. Ezek szerint megkaptad ami jár.
Mondjuk az én routerem szeptember óta érintetlenül hever a szekrényben, mert kis lakásban bőven elég a HGW wifije is, annyira meg nem vagyok spíler, hogy eladjam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Pencil 1 / Pencil 2 - vadi új, bontatlan
- Samsung S-Pen több féle színben! Samsung laptophoz, tablethez, ultra telefonhoz
- ÚJ iPad Smart Keyboard Folio/Air 4,Air5/iPad 11"/EU Német kiosztás/
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- UPdate 2024.03.30. Új aktiválatlan sim kártya marketing számok Yettel Telekom Vodafone