Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szirtesp

    tag

    Tegnap voltam a ketyereparknál átvenni a készüléket (vagyis csak akartam átvenni).
    Szerda délután fölhívtam, megkérdeztem hogy Eu-ba szánt-e a készülék, gyári HTC garos-e, és hogy dobozos-e. Minden kérdésemre kedvező választ kaptam.
    Este felhívott a fickó, hogy ennek nincs áfatartalma, mondom jó, nem baj, ha megy a garancia.
    Tegnap (csütörtök) bemegyek az átvevőhelyre azzal kezdi csávó, hogy ez bontott doboz, de még soha nem használta senki, bekapcsolva sem volt. Ekkor megnéztem smurfie által javasolt P/N számot: 99HNA101-00 volt, a 99HNA035-00 helyett. Csávó azt mondta ezt biztosan javítja az ecare ott fel is hívott előttem valakit (állítólag(!) az ecare igazgatóját). Ezt követően mondta csávó, hogy a telefon németországba szánt darab, állítólag egy vitrinben volt kiállítva, de még soha nem volt bekapcsolva, ha most bekapcsolnánk, még nyelvet is kérne. Mondom, ezt egy Hard Resettel bármikor meg lehet oldani. :((( Na de mondom nézzük meg hogy nincs-e rajta valami sérülés. Megnéztük, nem volt rajta. Gondoltam tökéletes állapotban van, nem volt bekapcsolva, javítja az ecare, jó nekem ez 116-ért. Akk eszembe jutott, hogy láttam az unboxing videókon, hogy gyárilag az akku alatt van egy fólia, hogy ne érintkezzen a telefonnal. Megnéztük, nem volt fólia :(( , ekkor már csávó sem bizonygatta annyira hogy nem volt bekapcsolva. Otthagytam.

Új hozzászólás Aktív témák