- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csari93
aktív tag
Sziasztok!
One X-em van, CM11 Nightlyval, a mai frissítés után a telefonom használhatatlan, folyamatosan com.android.phone crashel, ha leokézom, félmásodpercre rá újra kidobja.
Teljes wipeoltam, ráraktam újra a CM11-et, és szintén.
Volt egy backupom, visszaállítottam, most épp el sem indul a telefon.
Segítsetek légyszi: mit tegyek vele, mi baja van? xda-n cm 11-ről cm11-re való telepítésnél boot.img flashelést ír, ez fontos? nem szeretem a fastbootot, és elindul nélküle csak kidobja a com.android.phone-t..www.flickr.com/csari
-
ferob
őstag
válasz Csari93 #35751 üzenetére
Tehát CM11-et használsz és nem szereted a fastbootot?
Nem értem, hogy ezen mi a szeretet kérdése, ha valaki teljesen másik ROM-ot használ a telefonon, főleg, ha tisztában vagy a dolog menetével, valamint szinte semeddig nem tart felrakni egy kernelt.A leírás általában azért van, hogy kövesse az ember, hogy elkerülje az esetleges hibákat, így mivel nagy valószínűséggel változott a kernel, ezért fel kell újra rakni, mint az általad említett hiba is ezt jelzi.
-
bzoley
veterán
Jelen esetben teljesen mindegy volt, nekem is bohóckodott frissítés után(megjegyzem ez az első az összes nightly közül, igaz egy ideje már csak hetente frissítek). Újraindítás után már a témakezelő is behalt. Aztán egy hosszúgombos újraindítás után helyreállt a dolog.
Ettől függetlenül sokan beleesnek az általad felvázolt hibába, leginkább ota frissítés miatt. -
Csari93
aktív tag
Haló, újra én.
Amit tettem:
Wipe data - wipe cache partition - wipe dalvik cache
Install CM11
Install gapps
Fastboot flash boot.img (cmd-ben c:\...\ flash boot boot.img)
com.android.system hibaMit tudok tenni? Rosszul flashelem a boot.img-t? Ha JB-t teszek fel, az felmegy?
Segítséget megköszönökwww.flickr.com/csari
-
szunyi777
őstag
Látom a HOX-ra is elérhető már az AOSB 4.4.2 !
Merem ajánlani, szupi rom SIII-onSamsung Galaxy S20 Ultra >Rom: Beyond 2.1 Android 11>Kernel: STOCK >Recovery: TWRP (ROOTED)>EdXposed>Viper4Android hangmotor>- https://www.facebook.com/Mobiltelefonszervizszeged/
-
Zsirmanc
aktív tag
Hölgyek/Urak!
Elhagyom a HOX tábort. Köszönöm mindenkinek a segitséget, sokat tanultam Tőletek!
Üdv,
Miki"WRC is for boys. Group B was for men." - Juha Kankkunen
-
pixelblondie
aktív tag
Végre. Perfekt a wifim, örök hálám kábé a sírig üldözi kirkri kollégát...) Köszönöm mindenkinek aki segített eljutni hozzá.
as good as it gets
-
kirkri
addikt
válasz pixelblondie #35759 üzenetére
Nem mondod, hogy a sírig fog üldözni bármi is?!
Örülök, hogy segíthettem!
21 éve a Prohardveren! ™
-
Kobe
veterán
Van vkinek tippje arra, ha hivast inditok alapbol moert mindig kihangositva teszi azt a telo? Eloszor azt hittem a fulemmel veletlen benyomom a mikrofon gombot, de nem, minden hivast alapbol kihangositva indit
-
Steve1207
veterán
Valamelyik alkalmazás okozza, több gyártónál előfordult, rendszerfüggetlenül, KitKat-ig bezárólag. A Chrome-ot okolták sok helyen, elméletileg a legutóbbi frissítése javította. Viszont érdekes módon olvastam olyat is, hogy nem oldotta meg a problémát. Fake gyanúsan ma olvastam olyat, hogy az Opera-t frissítette valaki és eltűnt a bug. Nálam nem jelentkezett még szerencsére.
.
-
Steve1207
veterán
válasz lsebestyen #35764 üzenetére
Azért mondom, hogy elég fake. Azt nem értem, hogy azóta kb minden google program is frissült és még mindig jelen van a baj.
.
-
Arminnn
csendes tag
Hello
Lenne egy HoX 32gb 4.2.2 Sense 5
A gondom hogy a g szenzor nem müködik.
Van e valakinek hasonló gondja?
Valami megoldàs?
Külföldi fórumokon nagyon sok ilyen Hox-ot làttam. -
ferob
őstag
válasz Arminnn #35766 üzenetére
Lefuttattad a HTC funkció tesztek közül a giroszkópra vonatkozót?
Ha nem, akkor ez a tárcsázóból érhető el a *#*#3424#*#* karaktersorozat bevitele után, ahol a G-Sensor Test részt kijelölve, majd a telefont egy vízszintes felületre helyezve lefuttatható az erre vonatkozó teszt, ami a megfelelő működés esetén a zöld színű G-Sensor PASS szöveggel jelzi, hogy működőképes.
Ha valami probléma lenne, akkor még a gyári beállítások visszaállítását megpróbálhatod, de ha így sem működik, akkor biztos, hogy hardveres problémával állsz szemben, ami csak az alaplap cseréjével orvosolható.
[ Szerkesztve ]
-
Heroldg18
tag
ARHD 33.1 Rom-ban elérhető ez a S2W vagy a DT2W ?
-
Lacopapi
addikt
Aranyos a MIUI....nekem egy régebbi rom van fenn,de nem ajánlja fel a frissítést,tehát néhányszor rányomtam a frissítések keresése gombra...úgy a negyediknél vagy az után nem a szokásos szöveg (A legfrissebb MIUI fut az eszközön),hanem ez fogadott : "Nyugalom,értesítjük ha frissítés érkezik"
-
BenHans
addikt
Nekem az oldotta meg (One) hogy Chrome-ról töröltem az adatokat és a frissítéseket majd újraindítottam. Most így használom és mióta megcsináltam nem jelentkezett a probléma(még a legújabb KitKat hibajavítás előtt egy héttel állítottam vissza és azóta semmi).
[ Szerkesztve ]
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
Tikakukac
titán
Nos, 1.5 napja szívok egy Onex-el, totál gyári állapotra kéne hozni, mert kicsit megint elromlott (kijelző kontakt és hasonlók).
Namost a drága nem eszik meg semmit sehogyan, mindegy mit záro nyitok, és milyen RUU-kat adok neki, nem megy. Tudunk valami tuti módszert ami tényleg atombiztosan megy?
Köszöntem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Kobe
veterán
válasz BenHans #35777 üzenetére
Lehet en vok hulye de jott kitkat frissites a telohoz ? Csak mert en meg mindig 4.2 nel tartok...
gyari rom, bar gondolkoztam ugyis lejar a gari radobnek valamit. Van errol vmi reszletes iras ?
En is a chrome ra gondoltam, mert asszony lg g2 je is csinalja es chrome az egyetlen kozos pont -
BenHans
addikt
Írtam is hogy One. Csak visszanézegetek szeretett topikomba és láttam kérdésed, és mivel sok gyártó sok készülékét érinti a probléma, leírtam hogy nálam mi segített hátha Neked is bejön.
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35778 üzenetére
Nem lehet teljesen gyári állapotra visszaállítani a telefont, mert mindenképp *** RELOCKED *** lesz a bootloader állapota, ha visszazárod, így garanciális javítást biztos nem fognak megejteni.
Valamint semmilyen RUU nem fog működni a telefonon, mert a HBOOT verziónak a készüléken alacsonyabb vagy azonos verziójúnak kell lennie, de ez nem tud előfordulni, mert már régóta nincs elérhető friss RUU a telefonhoz.
Ettől függetlenül a gyári szoftverre vissza tudsz állni, ha felraksz egy a telefon CID-jének megfelelő Nandroid mentést pl. innen, de ez a bootloder állapotán nem változtat, mert a bootloader nyitása egyenlő a garancia elvesztésével.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35784 üzenetére
Ennél a telefonnál kijelző kontakt probléma, mint típushiba?
Szerintem nem csak én nem hallottam ilyenről, de senki ezen a fórumon.A garanciáról meg annyit, hogy ha már a boltba kell visszavinni a telefont és nem a hivatalos TeleMax szervizpontban leadni, akkor a gyártói garancia nem jön szóba, de ha még szóba is jönne, akkor az teljesen biztos, hogy nyitott bootloaderrel nem fogják megjavítani a telefont garanciában, legalábbis a VSP Data biztos nem.
Ha maga a bolt egy saját szervizese javítja meg, akkor én a helyedben felkészülnék arra, hogy valamilyen utángyártott kijelzőre cserélik, minimalizálva a költségeket, de persze ez a legrosszabb eset, ami nem feltétlen kell, hogy bekövetkezzen, ha javítják egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Én elhiszem. Ha egy szervizes mást mond azt is. Ezt rendezzétek le egymással, a Sensationom hibáit ismerem, kaptam is 4 kijelzőt a 2 éves telóba
Szóba jön a gari méghozzá a hivatalos, mert ezért nem megyek ki Telemaxékhoz leadni, mint ahogy a Lenovo sem oda kéri be a notikat, hanem beszedik-boltból hozzák el. Ők veszik be a garis cuccokat, beadom, elviszik ennyi. Volt már, hogy csináltak így telót, de nem sűrűn, ezt is elmondták.
Nem bolti a gari, rendes gyártói téma van még mindig rá.
(6 hónapja mikor a 4. kijelzőt pörgettük bele a Sensationba /és kaptam egy tök új telót végre, mert már szanaszét volt bszva az egész belseje/, akkor kérdezte a srác /egy másik/ szintén Smartban, hogy nem lehet, hogy legutóbb úgy adtam be a gépet, még a másik szervizbe, hogy vittem ebayes kijelzőt? Mondom de, garis telóhoz még én rendelek alkatrészt, ja Nem, ez a megtestesült HTC minőség, szerintem jó 5-6 éve van HTC telóm nonstop, de azért ilyenkor a márkahűségem eléggé gyengül. A saját garipapíromhoz még 2-t kellett csatolni, mert nem fért el több bélyegző, ez gáz, függetlenül attól melyik telónak mennyi gyári konstrukciós hibája van.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35786 üzenetére
Ha gyári garanciás, akkor az odáig teljesen jó, akkor is, ha nem viszed a TeleMaxig, mert majd a bolt elküldi, de ettől függetlenül azt a telefont, amelyiken egyszer már nyitották a bootloadert, azt kétlem, hogy meg fogják javítani, szóval a "nem sűrűn" kijelentés is túlzás sajnos, főleg azért, mert mostanában minden nyitott bootloaderes telefont visszadobnak, de persze ne legyen igazam és akkor minden rendben.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Néha átcsúszik pár teló, meg nem írtak semmit sehova, ennyit tudunk, ennyit mondtak. De állítólag van akinél csak igazgatni kelett valamit aztán ment még fél évet és utána ment benne valami szét teljesen. Passzolom a dolgokat, még egy jó 2-3 hónapig nem kell telókkal foglalkoznom. De utána sajnos muszáj lesz már laptop-teló-tablet vonalon dolgoznom, agyrém. Szerencse, hogy ha ott szétmegy valami akkor nullforintos a téma.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
kirkri
addikt
válasz Tikakukac #35788 üzenetére
Ez nem valós infó, kérlek ne írj be a topikba ilyen valóságot teljesen nélkülöző dolgot. Ezzel nem egy problémát akarunk letagadni, vannak a HOX-nak típushibái, (pl. kijelző sárgulás, wifi hiba) ezeket meg is szoktuk említeni, de ez a szalagkábeles dolog nem ilyen, ráadásul nem is valós hiba.
Azért kérem, hogy fals hibát ne terjessz, mert ezután felbukkannak majd a friss HOX-t tulajok, akik meglátva a hozzászólásod, ezt a -elnézésed kérem a kifejezésért- marhaságot fogják tovább adni.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Tikakukac
titán
válasz kirkri #35789 üzenetére
Mondom: rendezzétek le a bolttal, a telefon nem az én terepem, itt nem tudok zsebből észt osztani.
A kérdés: miért hazudik akkor egy ex tulaj-hivatalos szervizpont és bolt ilyenről? A hiba nekem elég valósnak tűnik, és a csóka sem hiszem, hogy prémiumot kap azért, hogy nem létező hibákat adjon be az ügyfélnek. De ismételten kell hangsúlyoznom: marhára nem értek hozzá ha nem létezik akkor nem létezik. Csak ha nem létezik akkor ő miért tud róla
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ferob
őstag
Az, hogy az a hitelesítési hiba mi, azt csak te tudhatod, már csak azért is, mert csak ezen a képen kismillió alkalmazás látszik, hogy fut.
Mindenesetre biztos akkor jön elő, amikor éppen megszakad pl. a mobil adatkapcsolatod valamilyen esetleges ellenőrzés vagy bejelentkezés közben.(#35792) Tikakukac: Érdekes, hogy a fél életét ismered a boltosnak, de ettől még, mert valakinek köze van ott a bolthoz vagy épp volt, nem fog jobban érteni hozzá, inkább csak megnyugtat valami szöveggel, mert ez az érdeke, ettől függetlenül csak elküldik a központba továbbításra a VSP Datához.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Hát ha szerinted az megnyugtató egy ügyfélnek, ha adsz max 10%-ot a garizásra és leszarozod a telefonját, hát, okés Végül megfejeli azzal, hogy az első 3 hónapban 2 hónapot volt szervizben az egész, végül töke kilett és visszavágta a szolgáltatóhoz a sajátját. Ez nem megnyugtató, de ha igen, ezt is elfogadom.
Én is szoktam a pult másik oldalán állni, de soha az életben eszembe nem jutott miért kéne fake hibákkal etetni a usert. Mert minek, erre nincs indokom, nem képzek belőle semmi pozitívumot, hasznot, bármit. Ezért sem értem.
Tavaly vagy 2-3 helyre lehetett htc telót leadni idefent, ebből az egyik ez volt. Ez nekem elég hivatalosnak tűnik, ide irányított a régi nagy szerviz is, miután csere volt.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
kirkri
addikt
válasz Tikakukac #35794 üzenetére
csiktor604 fórumtárs tudna mesélni nagyszerű dolgokat szerviz ügyben. [link]
Bevitte a telefonját szervizbe, majd 29 ezer forinttal úgy húzták le, hogy a telefonjával semmit nem csináltak. Ráadásul beírták neki, hogy akkumulátor cseréltek, majd másnap szétszedtem a telefont ott előtte, és One S akkumulátort tettek bele neki.
Szóval attól, hogy egy szerviz foglalkozik telefonokkal, az nem azt jelenti, hogy minden típushoz ért...Egyébként az ő telefonja egy nagyon érdekes modell volt, én még ilyet nem láttam, pedig már sok HOX járt nálam. Nem tudtam eldönteni, hogy hamisítvány, vagy csak hivatalos kínai változat. Bánom, hogy nem fotóztam le.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35794 üzenetére
Csak, hogy érezd, hogy miről van szó, olvasd el az alábbi rövid példát, ami bemutatja, hogy mennyire nem szükséges a hozzáértés a szervizelési folyamat lebonyolításához Magyarországon.
A saját HOX telefonom első javításakor, mikor még nagyon drága és új telefonnak számított, felhívtam a TeleMax-ot, hogy hol lehet leadni, mert az oldaluk szerint a város, ami megyeszékhely, közelében sincs szervizpontjuk.
Persze jól láttam az oldalukon is, így egyből kiderült, hogy csak az van, ami le is van írva, így elmentem oda, nem volt közel, persze egyből ki is szúrt velem a fiatal srác (aki egyedül kezeli az összes TeleMaxos beérkező telefont, de erről majd később), mert a bolton ki volt rakva, hogy szabadságon lesznek még egy jó ideig.
A TeleMax utána nem volt elérhető telefonon legalább 2 napig, mert az az idő, amit megadnak, hogy lehet őket hívni, az semmit nem jelentett.
Akkor még nem tudtam, hogy megint ugyanazzal az emberrel beszélek, mikor sikerült őket elérnem, ezért elmondtam, hogy jól kiszúrtak velem, ő meg csak hallgatott, majd elküldött egy másik szervizpontba, hogy na ott le tudom adni és egyúttal meg is mondta melyik napokon viszik el a készülékeket, így nem kell még többet várjak a javításra.
Elvittem oda, ahol még szürreálisabb eset történt meg, mert a kedves alkalmazott megpróbálta szétszedni a HOX telefont, hogy megnézze az IMEI-t, majd mikor szóltam neki, hogy nem lehet, akkor értetlenül nézett, hogy hát pedig másik HTC telefont szét lehetett...
Mintha minden típusnak egyezőnek kéne lenni.
Azt meg nem is említem már meg részletesen, hogy utólag kiderült, hogy az ottani bolt tulajdonosa, aki egyben intézi a szervizeléssel kapcsolatos dolgokat (amúgy ők is egy szerviz, szóval a hozzáértésnek minimum mutatkoznia kéne) akkora egy neveletlen bunkó, hogy legalább 2 hétig használta a telefont és hitegetett, hogy már javítják a cseheknél, míg a TeleMax erről semmit nem tudott, mert fel se küldték nekik.
Sok ezer forintomba került az egészet kideríteni, hogy hol a telefon és hogy elérjem mindig a TeleMaxot, ahol mindig ugyanazzal a sráccal beszéltem, aki mindig engem utasított, hogy akkor keressem meg a szervizpontot és járjak utána, ami ezek után már kifejezetten terhes lett és megmondtam neki, hogy intézkedjen most már ő, mert amúgy ez az egész folyamat alatt 4x ígérte meg, hogy visszahív és sose tette, mindig nekem kellett próbálkozni hosszú órákon át, de már be se kellett mutatkozzak vagy IMEI-t mondjak, hogy tudják, hogy mi a helyzet, csak szóltam hogy a HOX és már egyből tudta kiről és miről van szó.
Utána mikor forrósodott nekik is a helyzet, akkor hirtelen kiderült, hogy hetekig a telefon "egy dobozban állt" a szervizpontban véletlenül, amit jól nem hittem el, mert leadáskor is a szervizpontos nagyon szemezett a telefonnal, hogy milyen szuper és még ilyen nem járt náluk.Úgyhogy így röviden ennyit arról, hogy a TeleMax csak egy logisztikai partner és fele annyira nem foglalkoznak a dologgal, főleg úgy, hogy ők is kialakítanak maguknak külön logisztikai partnereket, mint szervizpontok, így ezek még annyira se fognak érteni hozzá vagy épp foglalkozni a dologgal, mert itt nem erről van szó, hanem csak arról, hogy a HTC kifizeti a TeleMaxot, a TeleMax pedig a saját átvevőhelyként szerződött üzleteit, utána pedig mindenki boldog és nem érdekli őket semmi más.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz kirkri #35795 üzenetére
Szolgáltató csak nem ad hamisítványt.
Nekem jók a tapasztalataim (attól eltekintve, hogy fél évente szerintem egy kijelzőcsere nem normális), pár nappal garilejárat előtt is simán cserélték a 90%-át a telómnak. Ezért is hiszem el amit mondanak.
ferob: Nem kell bemutatni a Telemaxot, most vették át a Lenovo laptopok szervizét és emiatt áll csak az egyik boltban 30 gép, plusz az ügyfeleknél még vagy 100. 1,5 hónapja. Telefonon és levélben is elérhetetlenek. Ezért is örülök neki, hogy legalább ebben a boltban eddig mindig értelmesen foglalkoztak a saját és haverok telójával is (ex főnökömnek is kb a komplett One XL-jét cseréltették). A többit meg rendezzék le egymás között, mi is sokat veszekszünk garizásnál, de ez ilyen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
thommypl
tag
Sziasztok!
Google play music-kal szoktam zenét hallgatni a telefonon, egy mezei sony fülhallgatóval. A probléma az, hogy zenehallgatás közben a telefon néha fülhallgató helyett headsetnek kezdi el látni a fülest. Ilyenkor pedig elkezdi felhívni az utolsó embert a híváslistából. Ilyennel találkoztatok már? A telefon a rossz, a füles, vagy a program?
-
ferob
őstag
válasz thommypl #35799 üzenetére
Igazából ez leginkább a fülhallgatód hibája és azon se lepődnék meg, ha akkor fordulna elő, amikor elmozdul a csatlakozó az aljzatban, de ettől függetlenül megoldás az éppen lenne rá, de az csak megnehezítené a telefon használatát (pl. megerősítés hívásnál, headset funkciók korlátozása stb.), de egyszerűbb egy olyan fülhallgatót használni, amivel nem jelentkezik a probléma.
Új hozzászólás Aktív témák
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
- Videó stream letöltése
- Ukrajnai háború
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- ÚJ Független Apple iPhone 15 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan aktiválatlan Apple iPhone 15 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ Független Apple iPhone 15 Plus 128GB és 256GB Black ! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- teljesen ÚJ bontatlan Apple iPhone 15 Pro 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan Apple iPhone 15 Pro Max 256GB 4 színben !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA