Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chabee

    tag

    válasz Fefe66 #88 üzenetére

    Egyébként a hívásátirányításos megoldást tudomásom szerint a Samsung és a Gigabyte telók is tudják és szerintem a szolgáltatók plusz pénzt kérnek érte, de lehet hogy rosszul tudom .

    A hívásátirányítást minden telefon tudja, csak itt a két SIM miatt kétszer kell nekifutni a beállításoknak. És igen, a szolgáltatók általában külön díjat számítanak fel az átirányításért, mert olyankor ugye nem számlázhatnak a beszélgetés ideje után, de mégis van "melójuk" a hívással. De hát ezek a telefonmegoldások nem szólnak másról csak a kompromisszumokról. Aztán ezek valakinek vállalhatóak, valakinek nem.
    Lehet hogy itt én UFO-nak fogok számítani, de maradéktalanul elégedett vagyok a telefonommal, pedig az összehasonlító táblázatban majdnem a leggyengébb.
    Minden esetre én szurkolok neked, hogy megtaláld a számodra megfelelő DUAL SIM-es telót, csak majd tisztelj meg bennünket azzal hogy valahol-valahogy megírod melyik lett az. :K

  • Chabee

    tag

    válasz Fefe66 #71 üzenetére

    Üdv!

    Egy kicsit(nagyon) off, de Fefe jogos és némi kétségbe eséstől sem mentes indulatai miatt szeretném a DUAL Stand-by mizéria élét elvenni, egy "én hogyan oldottam meg" című hozzászólással.
    Ugye a fő probléma az, ha az egyik SIM-en beszélsz a másikra befutó híváskoról nem értesülsz, vagy egyáltalán nem, vagy csak később egy SMS formájában, már ha megy az effajta szolgáltatás. A hívó fél meg csak annyit lát, ill. hall, hogy foglalt v. nem elérhető a hívni kíván illető. Mit tesz ilyenkor a nép egyszerű gyermeke (azaz én)? Elkalandozunk szeretett DUAL SIM-es telefonunk (Alcatel OT 918D) hívásbeállításokat tartalmazó részében és ott is a hívásátirányítás részhez. Ha hívásátirányításra akarjuk rávenni a telefonunkat, zavarba ejtő bőséggel szembesülünk, úgymint: mindig legyen átirányítás, csak akkor ha foglalt, csak akkor ha nem válaszol, csak akkor ha nem elérhető. Na ezen négy lehetőségből az utolsó kettő fog minket érdekelni, mert ezek azok az állapotok (nem válaszol és nem elérhető) amelyek előállnak akkor ha az egyik számon beszélünk és a másikat ugyan akkor hívják. A nálam bevált megoldás, hogy a két SIM telefonszámát ezekben az opciókba egymásra mutatólag átirányítom. A hatása a következő: egyik SIM-en beszélek, másikat hívják, de az nem elérhető, mert a telefon eldobja. De mivel, hogy ha nem elérhető és/vagy nem válaszol akkor beindul az átirányítás, így az éppen aktív számon azt tapasztalom, hogy arra befut még egy hívás. Persze ehhez a megfelelő szolgáltatásoknak (pl. hívásvárakoztatás) élni kell mind a két számon. Nyilván az áhított két teljes értékű telefon egy készülékbe költöztetésével nem ér fel, de az egyszerre bejövő hívásokat nagyszerűen lehet kezelni ezzel a módszerrel. A külön csengőhang és képhozzárendelés megint nem ide tartozó probléma.

    Köszi a türelmeteket a off-ért, de talán egy DUAL SIM-es teló fórumában elfér ez is.

Új hozzászólás Aktív témák