Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz bedibazsa #4347 üzenetére

    Én autóban eddig minden telefonomat hűtöttem, mert tudom, ill. tapasztaltam, hogy közvetlen a szélvédő mögött nagyon más idő van mint a hűtött levegőt kifújó légrostélyokkal szemben.
    Az előbbiből kiindulva én nem is várom el, hogy autóban - nagy melegben - bármit kibírjon a telefon.
    Az viszont, hogy - kézben tartva - fotózás vagy navigálás közben igen hamar (max. 5-6 perc) leveszi a fényerőt (25-30 fokos külső hőmérséklet mellett) szerintem teljesen elfogadhatatlan.
    Nem értek hozzá (csak egy hülye kis programozó vagyok) de volt pár eszközöm (PDA, okos telefon) és józan paraszti eszem. Ez alapján azt mondom, hogy a kijelző fényerejének levétele az utolsó kéne, hogy legyen, mikor a készülék "throttling"-ol. Előbb az CPU / GPU teljesítményét venném vissza, ezzel párhuzamosan bizonyos hőmérséklet elérése esetén pedig az akkumulátor töltését kapcsolnám ki (amennyiben töltőre van dugva). Utóbbiról természetesen értesíteném a felhasználót (ahogy tette azt a Pocket Loox 720-am ezelőtt vagy 100 évvel). És mikor már semmi sem segít, akkor jönne fényerő visszavétele (amiről mondjuk egyébként sem hiszem, hogy akkora hőt termelne).

    (#4348) gobey
    " ... azt mondták, hogy több mint valószínű le lett ejtve a telefon és egy szenzor megsérült benne ... "
    Nem mondtad, hogy a Honor és a P10 fórumon több ember van akinél jelen van ez a hiba, mint akinél nem? Arról nem is beszélve, hogy a Nougat-ra történő downgrade megszünteti a hibát (ami egy hibás érzékelő esetén minimum érdekes lenne)
    Milyen számot hívtál? Lehet holnap megcsörgetem én is őket, hogy érezzék a törődést.