Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Barthezz2

    MODERÁTOR

    Hatalmas Excel táblázatok születnek annak kapcsán, hogy a megcélzott felhasználói csoport milyen hívási szokásokkal rendelkezik. Mennyit és mikor beszélgetnek hálózaton belül, illetve kívül, illetve honnan fogadnak jellemzően hívásokat. Ezek kiemelten fontos adatok, ezeken áll, vagy bukik az adott csomag üzleti sikere.

    Na ez szép és jó, de ha a Juliska "A" tarifacsomagban lévő telefonálási szokásait megnézik, látják, hogy ekkor és ekkora, ide és oda telefonál/küld sms-t/netezik, és ennek mintájára csinálnak egy új "A*" csomagot, Juliska átmegy, mert a reklámok alapján jobbnak tűnik mint "A", aztán 2 év múlva megint megvizsgálják a szokásait, és "lám, jók voltunk, mert kihasználja". De ha csinálnak mondjuk egy "B" csomagot, ami inverze az "A"-nak, Juliska átmegy abba, és már is más adatok jönnek 2 év után. Szóval azért nem ártana az sem, ha feltennék a kérdést pár embernek, hogy "mi lenne ha?". De #1-ben látom ezt is megteszik azért :)

    (#16) Bog: én meg innen üdvözlöm a djuice-t, hogy a papíron szép és jó szolgáltatásukat tartani is kellene, nem pedig 16(vagy 1(!!) )nap után újra levonni a 30 napos net csomag árát, az erre irányú mail-re meg nem válaszolni.. És nem csak velem esett ez meg. Nomeg a többi hasonló, lásd djuice topic. Ne de ez itt off, csak a tisztánlátás kedvéért írtam..

    A cikk amúgy jó lett :R A régi pannon reklámok külön tettszettek. Sokkal jobbak mint a mostani akármelyik szerintem..

    Everybody lies.

Új hozzászólás Aktív témák