Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ratrak

    csendes tag

    válasz TESCO-Zsömle #21 üzenetére

    "Én akkor lennék igazán boldog, ha egyszer egy ilyen openworld cucc alá odavágnának pl egy Asetto Corsa szintű fizikát."

    Pontosan ezt várom én is. Félig-megoldásként AC-ban tolom olyan "utcai" pályákon, amiket modderek csináltak, van egy-két hatalmas és nagyon jó is köztük, van, ahol akár forgalom is lehet.... de nem az igazi úgy sem, csak a jelenleg elérhető legjobb kompromisszum. A Crew-t nagyon vártam, nagyon szerettem is sokáig, de egyre jobban zavartak a hibái. A Crew 2-t meg már nem is értem, hogy "eztmostmé'kellett?!?" A Forza Horizonoknak én majdnem ugyanannyira gagyinak érzem a fizikáját, mint a Crew1-é volt, és borzasztó kicsi a térképe, nincs rajta egy rendes szerpentin... Amúgy a TDU 2-ben az, hogy két sziget volt, nagyon tetszett, és amúgy Oahunál nekem sokkal jobban bejött a másik (Korzika? Már nemtom mi volt, de nagyon tetszett!). Meg az is, hogy ingatlanokat vehettél, olyan lakások, házak voltak benne, hogy mai grafikával azokban is eltöltenék órákat... :) Csak ugye ott is, a fizika... Egy autós játékban (mindegy, hogy vérszim, félszim vagy arcade) a fizika a kulcs. LEHET jó arcade fizikát is csinálni, lásd még Driver SF - hogy-hogynem ott az a Nagymáthé Dénes csinálta a fizikát, aki anno a Terep 2-vel meghatározó WTF-élménnyel ajándékozott meg mindenkit... :D Na, ha ő csinálná BÁRMELYIK openworld autós játék fizikáját, nagyon másképp nézne ki a dolog, mint ahogy most fest, főleg, ha hagynák, hogy félszimesre vegye a figurát... ;) (nyilván a Drivert sem egyedül csinálta, ma sem egyedül dolgozna már, de értitek, hogy mire gondolok... pár hasonló elhivatott, programozáshoz és autó-fizikához értő forma kiváló munkát tudna végezni ma is, sőt)

    Na, sajnos ez az, amiből nem lesz semmi. Sajnos egyet kell értsek azzal, hogy a legélvezhetőbb fizikai vonal openworld- oldalról a FH-sorozattól várható, ez az új TD nem győzött meg, hogy jó úton járna (ne legyen igazam) a Crew-sok is az elején még próbáltak szimeseknek is megfelelni, de totál elmentek a másik irányba (ráadásul azt is rosszul) sajnos. Más meg nem nagyon van.

    Amúgy én utálom, amikor egy autós játékban csak úgy lemész az útról, és nem büntet (hacsak nem kif. offroad járgánnyal vagy, de annak is legyenek határai) Azt hittem sírvafakadok, amikor megláttam a FH4-ben, hogy megy a csávó a Lambo-val, lemegy a kukoricásba, lassul kb 30 km/h-t, majd miután levágta a kanyart, vissza az útra és megy tovább, mintha mi sem történt volna. Akkor és ott írta le magát nálam a "fizika" - és később, amikor játszottam vele kormánnyal, akkor sem győzött meg.

    A sebességérzet meg fura dolog. A Dirt Rallyban ritkán megyek 100-120-nál többel, még ahol lehetne, ott sem merem megtolni neki, mert jön valami galádság az úton, és jóóóól megbüntet a "száguldásért"... És nem érzem az autókat "lassúnak". Nyilván, más a sebességérzet egy szűk rally-szakaszon, mint egy 6sávos autópályán, de az azért vicces, amikor 300 alatt úgy érzed, mintha állnál..... Ment valamelyikőtök IRL 200 fölött ("német autópályán")? Azért eléggé tud ott már suhanni a táj még autópályán is, sima 2x1 sávos úton meg aztán szalad a mozi rendesen. (term. nem saját tapasztalat, haver mesélte...) A 300 meg a 200-hoz képest is más kávéház. Ezt a játékokban nem könnyű átadni (és nyilvánvalóan nem a rohadt motion blur effect fogja megadni, ami totál ördögtől való dolog szerintem ;] )

    if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!

Új hozzászólás Aktív témák