Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
fogtunder #460 üzenetére
http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/samsung_galaxy_note_7_visszahivas_akkumulator_para
http://palyazatfigyelo.info/2016/09/26/figyelem-nagyon-nagy-baj-van-a-samsung-telefonokkal-osszatok.php
https://www.lokal.hu/2016-09-csak-oktober-1-tol-kaphatok-ismet-az-uj-samsung-glaxy-note-7-mobiltelefonok/
http://nepszava.hu/cikk/1108562-tortenetenek-legsulyosabb-valsagaban-a-samsungEzekben mind benne van a 2,5 milliós szám de a sor végtelen a cikkek garmadája között...
-
#02683648
törölt tag
válasz
fogtunder #420 üzenetére
Igen, a koreai (és a japán) céges kultúrában ez a default. A kettő kicsit eltérő de az alapelv kb ugyanaz.
eclipse19: arról éppenséggel igen, de az sztem SJ személyiségének volt betudható.
Az amerikai céges kultúrának rengeteg hülyesége van, a militaristic workplace environment defaultból nem tartozik közéjük (attól még lehet h vhol az van). Az ázsiai céges kultúrához már valamivel jobban. -
Navaren
aktív tag
válasz
fogtunder #326 üzenetére
Igen, igazad van. Pár éves tapasztalatra alapoztam, most valamivel tisztább a helyzet.
#327: Ebben is lehet valami, ugyanakkora a Samsung high-end telefonjai manapság már vannak annyira kultusztárgyak is (ultimate iPhone kihívók), hogy a márkahűség faktor marad, egy fiaskó ide, vagy oda.
Én akkor is azt mondom, működhet(ne) a dolog. -
-
WinstonWolf
senior tag
válasz
fogtunder #244 üzenetére
" ... ha mondjuk kijelző hiba lenne, mindenki szarna bele, a Samsung cserélné a hibás készülékeket és kész... "
Ez a mondatod pont betalált. Csak bele kell lesni az S7 Edge topikba nagyon sok kijelzőhiba van, ugyanazzal a jelenséggel. Persze szó nélkül cseréli gariban a Samsung, az más kérdés milyen minőségben. Volt akinek ragasztófoltosan jött vissza a szervízből, küldte is vissza a futárral. Aztán nem nagyon volt köszönet abban, ami utána jött...
Amúgy meg aki még mindig nem fogja fel, annak ajánlom a Boeing Dreamliner-ét érintő lítium akksik kigyulladásához tartozó cikkek, és jegyzőkönyvek keresgélését. Kicsit komolyabb szervezetek, kicsit többet, kicsit átfogóbban vizsgálták az esetet, és mégis senki se tudta pontosan megmondani mi volt a kiváltó ok.
Tippek persze vannak, de bizonyítani teljes bizonyossággal egyiket se sikerült. Az akkumulátor teljes áttervezése hozta meg a "sikert" melynek szerves része volt egy full tűzbiztos tok készítése, amin nem terjed túl a tűz, ha mégis kigyulladna az akksi. Ezt sem nevezném azért egy sikertörténetnek.
Ennek az ügynek az egyértelmű üzenete - minden gyártónak - az, hogy ha van lehetőség ki kell cserélni a lítiumot valamilyen más technológiára, mert amíg ez az nedvességre igen hevesen reagáló elem van az emberek füle mellett <1cm-re addig mindig lesz rizikó.
Reméljük, hogy ez lesz egy következő akkumulátor forradalom első lépcsőfoka!
-
válasz
fogtunder #244 üzenetére
Eltelt úgy 2 hónap, mióta kapható a telefon.
Ennyi idő alatt az 50db kigyulladt telefon szerintem meg sok... Nézzük a termékciklust mennyi lett volna, és mondom, nem beszélve arról a darabszámról ,ami még a zsebben lapulva vár az öngyulladásra...
Ha tudná a Samsung, hogy mi váltja ki ezt a jelenséget, de nem tudja szerintem...
Plusz oké, a tesztelési fázisban nem jött ki a mintán a jelenség, oké...
-
válasz
fogtunder #239 üzenetére
Oké, nem, nem írtam, hogy bárki munkáját is semmibe nézném.
DE, ha azt mondod, senki sem hibázott, akkor mi van?
Itt mulasztás történt, vagy valaki elmaszatolta az infókat... Elég nagy a kényszer egy bevezetés kapcsán... Ilyen jellegű hibának ki kell jönnie az előtesztelések során is.
És ennyi.
Nem mondhatnám, hogy nincs fingom a telefonok tesztelése kapcsán, az tény, hogy nem ezzel foglalkozok, a személyeskedést szerintem ne erőltessük
@Ijk: Nem mondtam, hogy tervezzék újra, állapítsák meg a hibát, a gyártás során feltehetőleg tudják orvosolni ezt.
50db? Oké, és mennyi ,amiben ott a hiba lehetősége, erről viszont nem tudunk semmit, még a Samsung se..
Ne én legyek a gonosz, mert meghibásodik a Samsung
Ezt benézték, ennyi... Ha tudják javítják, ha nem, akkor meg kitalálják merre tovább.
Nagyon kellemetlen, ez biztos
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
-
Frissítve! A Samsung leállt a Note7 gyártásával
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple asztali gépek
- PlayStation 5
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 12GB RAM / 512GB ROM (Garancia 2026.04.10-ig)
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A26 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Xiaomi 14 12GB RAM / 512GB tárhely Jádezöld !!! Szállítás alatt!!!!
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest