Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dobhatják a mozis képarányt az idei Sony Xperiák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Új hozzászólás Aktív témák
-
fissss
csendes tag
miNél
-
MODERÁTOR
-
ragazzo
őstag
Talán most jobban odafigyelnek a szolgáltatók.
Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com
-
rOwLeY
őstag
Hát az nem árt mert tavaly nagyon gáz volt!kb 1ig nem tudtunk telefonálni és sms-t irni!
HAJRÁHAJRÁ!
[Szerkesztve] -
NoLF
addikt
amióta mobiltelekommukiáció létezik, mindig így volt, és így is lesz még jó darabig. hiába fejlődnek a szolgáltatók, ha az előfizetők száma is egyre csak növekszik...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #2 üzenetére
Pirospont a Vodafone-nak!
Mind az SMS, mind a beszélgetés gond nélkül ment egész szilveszterkor (éjfél körül sem volt gáz), szemben a Pannonnal, ahol páran panaszkodtak késésekre/elküldetlen üzenetekre.Samsung Galaxy A54
-
Robaj
addikt
válasz Viktor0610 #6 üzenetére
Qrva nagy fekete a pannonnak.
30 percbe került 1 pannonosnak + 1 vodásnak 1-1 sms-t küldeni...
Ezután inkább feladtam, haveroknak nem küldtem, buliztam tovább, de családnak akkor is kell küldeni éjfélkor
Ma ''reggel''-re hagytam a többit most már nem volt fennakadás...
De éjjel fincsi volt az üzenet nem lett elküldve, újra? szöveg
[Szerkesztve] -
MODERÁTOR
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #6 üzenetére
Könnyű a vodafonnak, van vagy negyedannyi ügyfele
Én pl mindkét szolgáltatóra (pannon és vodafon) pipa vagyok. Egyiktől sem kaptam se boldog új évet, se kellemes karácsonyt sms-t. Tavaly még volt ilyen... Tekintve, hogy a vodás, céges előfizetésünk kapcsán havi egymillió-négyszázezer forint (!) előfizetési díjat fizetünk minimum (mikor utoljára néztem, ennyi volt a havidíj szorozva a darabszámmal, kerekítve), plusz a havidíjban foglalton felüli beszélgetés, akkor ezt elvártam volna!!!! Szerintem mondjuk az az 1-2 ezer forint, amibe max belekerült volna, belefért volna a költségvetésükbe
A pannonnál karácsonykor is voltak küldési problémák, ezt a saját mobilomon láttam. Ennek ellenére sem lennék másik szolgáltató ügyfele (hűségnyilatkozat nem köt, válthatnék), voltam mind anno a westel (gerinctelen társaság), mind a vodafone ügyfele elég hosszú ideig, azt a fajta hozzáállást, amit elvárok, csak a pannon tudta nyújtani, sőt, még a felett is. Még akkor is maradnék náluk, ha a percdíjaik rosszabbak lennének (bár a HIF tantusz-a mindig a Pannon 250-et dobta ki nekem így meg vagyok nyugodva). -
MODERÁTOR
Azt ne felejtsük el, h. a hálózat fejlesztésére sokkal több ideje volt a Pannonnak, mint a Vodának!
Azonban itt abba is fejezem, mert nem akarok belemenni a sokadik Voda vs. más vitába.
A Vodától egyébként én kaptam karácsonyra is és újévre is köszöntőt (igaz MMS-ben).Samsung Galaxy A54
-
SLi
tag
Nálam nem volt probléma a pannonnal,tudtam hivni rendesen,sms viszont többször ujra kellett küldeni,és akkor se ment.
-
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #10 üzenetére
Kiegészítés.
Utánanéztem az NHH-nál, a Pannonnak másfélszer akkora ügyféltábora van, mint a Vodának. Ennek fényében elég gáz a nehézkes SMS-küldés, főleg, ha belevesszük, h. a cég elvileg ''rákészült'' a megnövekedett forgalomra.
(Tényleg nem akarok vitázni senkivel, csak meglepő, h. a Pannon hálózata rakoncátlankodott ünnepekkor.)Samsung Galaxy A54
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #10 üzenetére
Igazad van viktor, a részemről volt hiba azt hiszem a kelleténél jobban belemenni.
Azért ez érdekes, hogy az egyéni előfizetőknek akkor mégis volt üdvözlet, nálunk meg nem... Igaz, ők úgy tudják, hogy nem vagyunk mms-képesek (a cégünk igyekezett ezt a szolgáltatást letiltani, de persze mi meg igyekeztünk okosabbak lenni, és azok is lettünk - a kis ügyesek nem gondolták, hogy ennek az aktiválásához elég egy sms, nem kell az ügyfélbiztonsági kód, he he). Azért az én munkahelyem már csak ilyen, havi többmilliós mobil, és jó nagy vezetékes telefonszámla mellett nem tellett arra, hogy alapból azt mondja az embereknek, hogy Ni, mms-ezzetek parasztok... Belekerült volna vagy éves 20-30 ezer forintba... Áhh, mindegy.
Egyébként jut is eszembe, sokáig volt róla szó, hogy indul a negyedik szolgáltató, ebből nem lesz semmi?