Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nerwen

    csendes tag

    Én foglalkoztam DirectX programozással nem professzionális szinten. Értsd nem kaptam érte pénzt és nem mentem emiatt bele túl mélyen. Az én korlátozott tapasztalataim alapján minden egyes DirectX verziószám nagyon sokban csökkentette a programozáshoz szükséges időt. Például amikor összevonták a directdraw és direct3d interfészeket majdnem hogy felére esett a kód bizonyos részei és amikor rendesen elkezdték nyomni a d3dx utility libraryt akkor még felére. Ezek most persze hasraütésre nagy tulzással, de akkor is nagyon jól látható volt hogy rengeteget egyszerűsödött programozás szempontjából a dolog. Főleg a 6-os és 7-es között majd utána a 8-as között. Nagyon nagy volt a különbség. Tényleg igaz amíg 6-osba beletanul az ember megöszül... ha 1 hét amíg megcsinál valamit, 7-esben kevesebb mint fele idő kellett. Ez remekül példázza az egyszerűsödést. Persze a tapasztalat is hozzájön és segít. Viszont a 9-es és 10-es közötti különbség már közel se ekkora, sőt. Viszont azok a játékfejlesztők akik 9-esbe belemerültek gyakorlatilag semmi gondot nem fog nekik okozni a 10-es, vagyis átállási idő majdnem 0. Kódolás szempontjából. Persze egyből több időt vissz el a dolgok kiegyensúlyozása, meddig mehetnek el, stb. Ez az ami igazán viszi az időt.
    (ja és ezt most csak grafika szempontjából értem, nyilván a DirectX többi részei néhol többet változtak)

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák