Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • luciferc

    őstag

    válasz VladimirR #25 üzenetére

    Belegondoltál már abba, hogy ha jóval kevesebb reklám lenne, akkor a termékek ára érezhetően csökkenhetne? ugyanis iszonyat mennyiségű marketingköltsége van a cégeknek. és akkor az így spórolt pénzeket az emberek elkölthetnék fizetős tartalmakra, és akkro tényleg az a tartalom kapna támogatást, amire az embereknek szüksége van, nempedig az, amelyik jól eladja magát a reklámpiacon. És ezzel a módszerrel valószínűleg még jobban is járnának az emberek, meg szerintem a cégek is. Csak az a pár marketinges szívna. de hát istenem, van még oly sok szép munka.

  • WN31RD

    addikt

    válasz VladimirR #25 üzenetére

    Úgy gondolom, hogy a finanszírozás kérdése másodrendű az általam említettekhez képest. Konkrétan: Szerintem inkább szűnjön meg rengeteg szolgáltatás, mint hogy a ma tapasztalható mennyiségű és minőségű reklámáradattal bombázzák az embert. Egyébként a fizetőssé válás egy kézenfekvő alternatíva, ez ellen (önmagában) kifogásom nincs. Mellesleg abban is biztos vagyok, hogy nem elhanyagolható mennyiségű lelkesedésből fenntartott szolgáltatás maradna meg reklámok nélkül (vagy nagyságrendileg kevesebb reklám mellett), és ezek jellemzően nem az átlag alatti színvonalúakból kerülnének ki...

    Szerk.: Egyébként én ezt a jelenséget nagyobb léptékben nézem, a webes reklámok számomra csak a mindent elárasztó és megfertőző marketingtevékenység egy szeletét jelentik, nem foglalkozom velük külön (legfeljebb technikai szempontból).

Új hozzászólás Aktív témák