- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Honor 50 - apám nevében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercel
senior tag
Már várom a kínai hívőket akiknek a kínában gyártott bármi is szent tehén és pokolra veled ha kritikát fogalmazol meg a termékkel, a termék biztonságával , vagy a gyártás körülményeivel kapcsolatban : ))
Amúgy jó bringa lenne HA.Marcel
-
Tigerclaw
nagyúr
Jol mutatja, hogy miert nyomott a kinai kormany is egy nagy stoppot a belpiacos e-auto startup cegeinek. Elarasztottak az orszagot hihetetlen gyagyi megoldasokkal, amik nem csak szokas szerint alacsony minoseguek voltak, vagy kozel sem hoztak a specifikacioban vallalt parametereket, hanem eletveszelyesek is voltak gyakran.
Amugy ritka az ilyen oszinte teszt, nagy piros pont jar a tesztelonek.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
danbenzin
csendes tag
Köszi a tesztet és az őszinte véleményt. Sajnos a nagy birtoklási vágyamat a minőség hiánya eltiporja.
-
GreatL
őstag
Szuper teszt. Kerülöm akkor egyelőre.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
Mono25
csendes tag
Januárban vettem egyet, 215-ért Banggoodon. Most járok vele 600 km-nél. Sajnos a bilincsek kotyognak a kormánynál és a váznál, illetve az első tárcsa is eltört vagy repedt. 10-12 km-es távra használom, kerkékpár úton. Remélem novemberig kihúzza.
-
vakablak93
őstag
A cikkíronak két szempontból is gratulálok.
1. hatalmas plusz az őszinteségéért, hogy le merte írni mennyire gáz is eme kínai csoda.
2. a bátorságáért én fel nem mernék a Cannondalejeim után ülni egy ilyen hulladékra dimbes dombos területen, mert komolyan félnék hogy nyakamat töröm.
De most komolyan ti nem féltek mikor felültök egy ilyen kínai cuccra??[ Szerkesztve ]
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
-
Tigerclaw
nagyúr
A hatso kerek asszimetrikussaga nem feltetlen az abroncs hibaja. Lehet hogy gumi nelkul is ilyen es egy kullos/kerekepito gondolom helyre tudna rakni, vagy jopar tutorial megnezese utan a tulaj is, ha van ra ideje, erzeke.
A biciklis alkatreszek tobbsege is cserelheto, bar nem jo latni, hogy nem speci e-bike lanc, valto, fogaskoszoru, stb. van rajta.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
janeszgol
félisten
válasz vakablak93 #6 üzenetére
Ez nem csak a kínai bicajoknál van így.
-
nemlehet
őstag
Én mondjuk ennek pont örülnék. Így legalább standard bicajos alkatrészekkel is karbantartható vagy felújítható ha szükséges.
Persze értem hogy egy bicajos alkatrész nem feltétlen ilyen nyomatékra van tervezve, de valamit valamiért ugye...Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
vakablak93
őstag
Igen?
Elég sokat bringázom, az ettől csak kicsit drágább Cannondale Caad12-m amit 2016-ban vettem alutechnikailag egy gyönygyszem, gyönyörűen csiszolt igényes varratok remek minőségű SKF szábványú csapágyazás stb jellemzi...
Abban 8 hónap alatt 13000km-t tekertem bele, láncolajon meg hasonló alapdolgokon kívül semmit nem igényelt, az utána vett Six-em amit azóta hajtok hasonlóképp....
De elég sok bringást ismerek, aki kínaiba belenyúlt az mind megszívta...
A kerékpár olasz, amerikai, svájci és német lehet, a többi klasszisokkal rosszabb minden esetben...( ha épp nem minőségben akkor vázak képességeiben)
Ugyananannyiért is rosszabbat kapsz, még csak pénzt sem spórolsz velük.Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
-
GreatL
őstag
válasz vakablak93 #11 üzenetére
Ne itt offolj canondélekkel, a téma az elektromos kínai kempingbiciklik. A német bringák tajvaniak is lehetnek simán, ergo semmi értelme az ilyen összehasonlítgatásoknak.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
vakablak93
őstag
Az eléggé felni függő sima kerék esetén a centírozás csak rövid időre segít, mert az első kátyúnál visszaáll a dolog.
De fűzés függő is hogy egyáltalán centírozható-e egy kerék.
De lehet hogy az abroncs csak simán ferdén áll fennt, meglepően sokat tud "elrángatni" egy ferde abroncs, egy egyébként szépenfutó kereket is.Az oké hogy kicseréled a rossz alkatrészeket, de ilyen áron én nem akarnám a bringa árának aránylag felét a vásárlás utáni hónapokban egyből rákölteni, hanem elvárnám hogy pár évig ( ahogy minden normális bringa) rendesen menjen, max kopóalkatrészeket kelljen cserélni..
De ehhez az kéne persze hogy a kínaiak hajlandóak legyenek már szabványos nem általuk gányolt- utángyartott csapágyakat, agyakat stb használni, de valamiért nem teszik....
És ez az amire komolyan nem tudok rájönni miértMajd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
-
Kíváncsi voltam mi sül ki belőle, bár nagy csodát nem vártam tőle.Jól tippeltem.Csak engem zavar amúgy,hogy ennyi pénzért is csak ipari hulladékot lehet kapni? Kétszázötvenezer,és ocsmány hegesztések,hibás hajtáslánc, csámpázó kerék, szar összecsukási folyamat,és tényleg ennyit kérnek érte???Haha,egy százasból megvan a robogós jogsi, harmincért kapsz egy normális bukót,80-100 ezerért kapsz egy használható robit,ötezer rá az éves biztosítás,kb három literrel kimegy a világból,nem tartod fel a forgalmat, sokkal gyorsabban érsz bárhova,plusz a vizsgán megtanítanak nagyjából normálisan, szabályszerűen közlekedni meg életet menteni.Bárhova lerakhatod egy kerékpárlakattal,nehezebben dobják fel a platóra mint ezt az elektromos szutykot,ha el akarják lopni.De ha ez nem opció,százért már kapsz normális bringát,azt fel tudod problémamentesen bárhova cipelni.Mert ennek az elektromos hulladéknak ebben a formában nincs jövője.
-
Fall-N
veterán
válasz Jack Hunter #14 üzenetére
Valahogy úgy. De az alap résegítéses pedelec kerékpárok is kaphatók már ennyi pénzért.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz vakablak93 #11 üzenetére
Az orszaguti bicikli, ez meg varosi e-bike, igy az ar es minoseg osszehasonlitasnak nincs sok ertelme. Amugy eleg sok Taiwani markas gyarto van, sot a manufakturalis kisebb gyartok kivetelevel a legtobb nagy marka onnan kapja a vazat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Mercel
senior tag
Vélemény volt, engedd el..: )
Marcel
-
Tigerclaw
nagyúr
Mivel az arat nem tudtam megitelni, mondom ranezek a trendre, de nem kellett volna. Mondjuk nekem ide kisvarosba felesleges lenne varosi ebike, de egy mountain bike hasznos lehetne hosszabb turazasra, foleg szerpentinekre. Viszont a legolcsobb full suspension ebike magasan 1 milla felett van. Ilyen aron sosem lesz ebike-om.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
kavalkád
aktív tag
nem is értem minek tesztelni ilyen noname gagyi eszközöket.
-
Tigerclaw
nagyúr
Rengeteg noname kinai cucc kifejezetten hasznalhato, nem beszelve arrol, hogy sok szinte modositas nelkul atcimkezve landol egy-egy markanal. Az sajnos mondjuk trend lett, hogy hogy nonek a kinai arak es kozben csokken a minoseguk. Beletanultak a kapitalizmusba, es a kormany egyre kevesebb koltseget vallal at toluk.
En sem kockaztatnek, de ha valaki megteszi es meg tesztet is ir rola, annal csak orulok.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
TomFace
tag
Baromi nagy kő lehet az, ami alatt élsz, ha nem hallottál még a Xiaomi-ról.
Én decemberben vettem egyet a Geekbuyingról, azóta közel 700km-t raktam bele az alpesi utakon Tyrolban, a méteres havazások idején is ezt hajtottam. Azon túl, hogy a sok só miatt a fékek hangosak lettek, semmilyen műszaki problémát nem produkált, úgy látszik jó példányt csíptem el. Az egyetlen unszimpatikus része, hogy ha véletlen átléped a 25km/h-t, mert mondjuk elkezdesz tekerni, vagy egy lejtő következtében, de olyankor elveszi a hajtást és egészen ~21km/h-ig kell lelassulni, hogy újra biztonságosnak ítélje meg a sebességet. -
azbest
félisten
A kínai rendelésnél arra is kell figyelni, hogy vannak olyan alkatrészek vagy talán komplett eszközök is, amelyekre 48%-os büntetővám kerülhet importkor.
-
Tigerclaw
nagyúr
A Xiaomival nekem csak annyi bajom, van hogy olyan mint valami ernyoszervezet, ossze-vissza markanevekkel, inkonzisztens tulzo termekpalettaval, ami arra enged kovetkeztetni, hogy tobb ceg, tobb gyarto all mogotte, igy a minoseg is sokkal hullamzobb mint amilyen volt. A honlapjuk is erre utal.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
kavalkád
aktív tag
válasz Tigerclaw #24 üzenetére
ezt nem tudom, de tipikusan amikor egy cég mindent is gyárt/árul akkor felhigul a minőség. tőlük vettem az utolsó 2 telefonomat, a kommunikációs cuccokhoz jó értenek, de itt vége is a sikersztorinak, szerintem semmi más téren nincs tapasztalatuk, nagyon nem is lehet egy 10 éves cégnek aki egyszerre akar minden technológiai szektorban versenyezni.
-
hmb
aktív tag
xiaomi kerekparjai a temaban etalon....en tobb kinai gepet is vettem ami a szakmamhoz kell,ha neves szakmai boltok aruljak az ameriaki eszkozokkel egyutt,akkor eleve meggyoztek...sajat tapasztalatom is az,hogy megbizhato jo,sot kivalobminosegu eszkozoket,gepeket tudnak gyartani.persze a fillerbaszo magyarnak a legolcsob kell,az meg meg soha sehol nem volt sem minosegi,sem tertos.
a valasz az elet a vilagmindenseg meg mindenre...az hogy 42!
-
hmb
aktív tag
kerekpar start-upok detto.szo szerint kereparok millioi rohadnak hegyekben a szabad eg alatt,a tobbseguk egyenest megrendeles utan a szemetbe kerult.hihetelenul bizarr hogy egyszeruen nem eri meg foglalkozni vele a kerekpargyartonak a vadiuj bicokkal es inkabb hagyjak szetrohadni
a valasz az elet a vilagmindenseg meg mindenre...az hogy 42!
-
hmb
aktív tag
válasz vakablak93 #11 üzenetére
kerekpar olasz vagy japan.....minden mas csak kenyszerszulte megoldas...es kerkpar az aminek koskormanya van,a tobbi vagy kozlekedesi eszkoz vagy birkanyaj-terelo jarmu.:-)
a valasz az elet a vilagmindenseg meg mindenre...az hogy 42!
-
TomFace
tag
Én csak azt nem bírom, amikor ennyire általánosít valaki egy témában. A legnagyobb gyártóknál is előfordulnak hibák az élet minden területén. Persze az egyéni tapasztalatok alapján mindenkinek más véleménye van, de azért tegyünk különbséget egy sz.r termék és egy hibás példány között. Peace
-
beastars
tag
Köszönöm a tesztet . Kiváncsian olvastam! Bár az ár az mellbevágot . Van egy Head tipusu mbt 29. Avval járok mindenhová ,minden nap. Viszont a melohelyemen csak 170 000ft hozzátok dobják .Ami a minöséget illeti azon nem kell nagyon csodálkozni. Hogy irjam finoman? Magyarorszagra jellemzöen leginkabb C, meg D minöségü áruk a kellendőek. Persze vannak A, meg B is de ugye azok sokkal drágább. Es leginkább nyugat europa a célállomás.
-
Alchemist
addikt
Egy "olcsított" bringa normális alkatrészekkel való felújítása a teljes bringa áránál is jóval több lehet.
Nemcsak e-bike-on lehet komoly alkatrész terhelés, egy jobb versenyző rövid ideig akár 800-100, illetve hosszabb távon 4-500 Wattot is tud nyomni.Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
bbrain
tag
Szerintem egyszerűen kínai cellákból van a pakk, amiatt haldoklik az egész.
Cseréltesd ki a cellákat benne, és meg fog gyógyulni a gép.Everything you read on the internet is true - Albert Einstein
-
Tigerclaw
nagyúr
-
gzbotii
veterán
válasz vakablak93 #6 üzenetére
Mivel, ha jól értelmezem, saját maguk vásárolták, így talán érthető, hogy nincs semmilyen nyomás/megkötés a gyártó/forgalmazó részéről, hogy pozitív véleményt írjanak. De gondolom a MA-nál ez amúgy sem állna fel.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Nekem is hangosak lettek a fékek, szerintem valami zsíros szennyeződés került rá. Szó szerint ordított fékezésnél. Majd egy csináld magad videot megnézve, alkohollal letisztítva a féktárcsát hangtalan lett mint egy kóbor lepke.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
nagyúr
Valami ment a kresz jogállással, de azt értem, hogy nagyon nem elég. Olyan mintha nem csináltak volna semmit. Illetve nem nagyon kommunikálják ezeket sem.
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
Secretknight
aktív tag
Fiido D11-et vettem BG-ről,és...ne vessetek meg,de hibátlan.Persze van nem kevés bringás múltam és ahogy megjött a csavarjaitól kezdve raktam össze,állítottam be mindent az égvilágon.Faternak rendeltem ,mert ez tudta a paraméterei alapján azt az elvárást ami apámnak kell - lassan 80 éves! Szóval hihetetlen örömmel használja,számára ez újra a felhőtlen mobilitást jelenti,fájdalmak és erőlködések nélkül.Gázkart nagyon ritkán használja ,ő is ősbringás.De a test, öregszik...
-
nemlehet
őstag
válasz Polarstar #39 üzenetére
A quadokon is mennyire ment a szenvedés... Azt mai napig van olyan quad amit traktornak kell besoroltatni, hogy rendszámot kapjon
A magyar jogalkotás nagyon le van maradva és amíg senkinek sem érdeke ezzel kezdeni valamit addig nem is fog változni.Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
ncc1701
veterán
Mindig elszomorít az, h egy kalap pénzért egy legalja kategóriás bicajt kap az ember, villanymotorral. Vagy csak én vagyok túl igényes, és megszoktam a sajáton az ultegra+dura-ace kategóriát, nem tudom.
-
gzbotii
veterán
Meg ez az igazi környezetszennyezés.... Nem azzal kellene foglalkozni, hogy Euro 7 norma után mivel lehetne még kinyirni az autókat, hogy átlag 20 év helyett majd 10 évente kell új autót legyártani, hanem nem engedni az ilyen, teljesen használhatatlan, ipari hulladékokat forgalmazni. Mert tippre ennek az elkészítése is ugyan annyit szennyez, mint egy minőségi darabnak. És ez így van a locsolócsőtől kezdve a zseblámpáig.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Secretknight #40 üzenetére
Nemetorszagban lattam sok ebike-ot es foleg idosek hasznaltak, raadasul nem csak boltba jarasra, hanem sportolasra is. Sot sokkal tobb idosebb bringast lattam sportolni, mint mas korosztalyt. Ranezesre egyebkent tobben hasznaltak 1000 euro koruli alapmodelt, mint dragabbat. Persze lehet hogy ott eleve jobban megmaradt szamukra a bicikli kozlekedesi eszkoznek, mint nalunk, ahol miutan vegre tudtak maguknak venni egy autot, a biciklit teljesen felretettek, meg videken, falukban is. Ezt az utobbit mondjuk magamon is erzem. Mikozben boven van/lenne felesleges idom naponta, megis ugy gondolom, hogy autoval kell mennem, mert gyalog vagy biciklivel elvesztegetem az idot.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ha az ultegra, dura-ace kategoriat szoktad meg, akkor lehet mondani, hogy tul igenyes vagy, de szerintem minden normalis munkabol elo ember azt mondana, hogy ennyiert ilyen gagyi alkatreszekkel meg akkor sem erne meg ha out of box problema nelkul mukodne.
Az nem normalis, hogy csak az elektromos rasegites hozzaadasa megduplazza, megtriplazza a bicikli arat. Kivancsi lennek, hogy mennyi lenne egy megbizhato DIY ebike conversion kit.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
weberzolee
aktív tag
"úton meg lassú és veszélyes"
Lassúnak nem mondanám, 10-ből kilenc biciklist leelőzök. Nem csak az számít kerékpárosnak az úton, aki versenyszinten űzi vagy futár. A 60 éves öregasszony aki épp hogy halad, ő is kerékpáros. Meg az apuka aki mögött ott ül a gyerek és nem siet, az is kerékpáros. Szóval simán lehetne kerékpár. De amerre a szabályozás halad, az semmiképpen nem jó, mert azt rebesgetik hogy robogó kategória lesz. (jogsi, bukó és kötelező...)
-
beef
őstag
válasz Tigerclaw #45 üzenetére
A legnagyobb különbség, hogy azok a német idősek valódi pedelec-el tekernek, ez nem az. Ott nyomaték vagy pedálszenzor van és a te tekerési stílusodhoz igazodik a rásegítés. Itt (ha a gázkart most figyelmen kívűl hagyjuk) pont fordítva működik, húz a motor bizonyos tempóval és te tekerhetsz hozzá igazodva. Ez egy jóval olcsóbb és butább megoldás. Arról nem beszélve, hogy gondolom az akku pakk nem Panasonic/Samsung/stb. megbízható gyártótól érkezik bele.
-
Secretknight
aktív tag
válasz Tigerclaw #45 üzenetére
Mióta megjelentek/elérhetővé váltak,itt is sok idős embert látok az utakon ebike-on.Én városon belül (megyeszékhely) mindenhova ebike-al megyek.Itt vannak dombok is jócskán.Mióta megvan ,le sem akarok szállni róla.A minőségről annyit, hogy ez svájcból újonnan behozott,de full kínai....Persze minden le van cserélve shimanora (xt,slx),de a motor ,a vezérlés,akku, kínai.Igaz,még csak 2400km van benne,de azt hibátlanul futotta.
-
Alchemist
addikt
válasz Secretknight #49 üzenetére
Én is hasonlóan vagyok a decathlonos Riverside-dal. 60-70 km-es túrákon kb. csak a fele-harmada kapacitás fogy el.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Xbox Series X|S
- Tőzsde és gazdaság
- BestBuy ruhás topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Politika
- Óra topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...