Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bkercso

    nagyúr

    válasz stickermajom #34 üzenetére

    Egy következő szintje a helyzet kezelésének, ha akkor is tekintettel vagyok valakire, amennyiben nem tart megfelelő távolságot. Ha >20s-ig jött mögötte a motoros, tudnia kellett (volna) róla.

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

  • DigitXT

    félisten

    válasz stickermajom #74 üzenetére

    Egyrészt nem ment neki, csak bizonyára a szemére vetette, hogy ez az
    indokolatlan fékezés őt bizony veszélyeztette, s legyen kedves máskor
    nem csinálni. (A macskát nyilván nem látta. Ezért volt a megbeszélés.)

    Másrészt nem tudom, minek van ide citálva a magyar jogszabály, ha az
    eset a nemrég mellékelt képek szerint német (nyelv)területen történt.:)

    Ui: motorosként soha nem mennék senki seggébe. Pont azért, mert ha
    nem adja ki, rögtön nem csak anyagi kárt kockáztatok. Autósként sem,
    mivel nagyjából betartom a szabályokat, s engem is zavar, ha valaki túl
    közel jön (tol le az útról), mégpedig azért, mert bármi van, ütközés lesz.
    És azt, hogy túl közel van, a tükörből tudom, mert oda is kell pillantani...
    (Motoron még sokkal jobban zavar, ha valaki tol le, hiszen azzal megint
    a testi épségem veszélyezteti közvetlenül, ha "csak" lekoccol véletlenül.
    Ennek megoldása, hogy nem tartok fel senkit motorral. Tud az haladni.)

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz stickermajom #74 üzenetére

    "Továbbra sem értem. Akkor most neked ment?"

    Nem jött nekem. le tudott lassulni időben.

    (#78) PDA_FAN: "e mááár.... A történet nem erről szólt. Bátorkodtam rangsorolni, és a macska életét alacsonyabb szintre tenni, mint az emberéletet."

    De a jogszabályok nem működhetnek így. Azon szituációban mindig azonos cselekvést kell kell megkövetelni. Ha nem így lenne, a legfelsőbb bíróságig menne minden ügy.

    (#83) ricsi99: "A relatív gyorshajtásból van a legtöbb baleset."

    Ez a magyar gumicsont. Minden baleset konkrét okra vezethető vissza, csak egyszerűbb elintézni a relatív gyorshajtással. Sőt minden baleset vissza vezethető a relatív gyorshajtásra. A lassabban vezetsz, akkor nem alakul ki a baleset. Később érsz oda.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz stickermajom #74 üzenetére

    "Továbbra sem értem. Akkor most neked ment?"

    Nem jött nekem. le tudott lassulni időben.

    (#78) PDA_FAN: "e mááár.... A történet nem erről szólt. Bátorkodtam rangsorolni, és a macska életét alacsonyabb szintre tenni, mint az emberéletet."

    De a jogszabályok nem működhetnek így. Azon szituációban mindig azonos cselekvést kell kell megkövetelni. Ha nem így lenne, a legfelsőbb bíróságig menne minden ügy.

    (#83) ricsi99: "A relatív gyorshajtásból van a legtöbb baleset."

    Ez a magyar gumicsont. Minden baleset konkrét okra vezethető vissza, csak egyszerűbb elintézni a relatív gyorshajtással. Sőt minden baleset vissza vezethető a relatív gyorshajtásra. A lassabban vezetsz, akkor nem alakul ki a baleset helyzet. Később érsz oda.

    (#105) ricsi99: "Addig azzal nincs semmi bajom amíg bárki bárhogy közlekedik, az sem érdekel ,hogy ismeri e a kreszt vagy csak letolt 2 litykó pálinkát.... az érdekel kizálag ,hogy amikor a közelemben van ne veszélyeztessen ,csak azért mert menő... "

    Az a baj, hogy sokan fel sem ismerik a veszély helyzetet. Még azt sem, hogy saját maguk felelősek érte.
    Nem tartják meg a biztonságos követési távolságot. Azt gondolják, hogy az előtte haladónak kell erről gondoskodniuk. Az európai közlekedési törvények egységesek a biztonságos követési távolság megkövetelésében. A németek az autópályákon rendszeresen tartanak fotoshootings akciókat. Az esemény emlékére ajándék utalványokat küldenek az érintetteknek. Mennyi pénzt fizessenek be az rendőrség aktuális kasszájába.
    Az tudni kell, hogy a német autópálya balesetek jelentős többsége a pályák városi vagy város közeli szakaszain, torlódásban, 30 km/h sebesség alatt következik be. Az autó előtt haladó jármű hirtelen fékezése okán. És nem a követési távolság meg nem tartása és a figyelem lankadása okán. :DD

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák