- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Ahogy előttem írták, mégiscsak jobb, ha az észlelés után...."
Ha jól tudom, te hivatásos járművezető vagy.
Pontosítok a kedvedért. Nem büntető fékezésről volt szó.
Németországban mennyibe fáj ha bemérnek a követési távolság be nem tartásával, autópályán?Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
totron
addikt
kenődő motoros azt állítja, hogy egy korábbi szitu miatt büntetésből fékeztél
Mivel, mitől lenne az ő szava erősebb ütőkártya? Mert gumicsontosítható divatot állít?ezen felül igazából nem tudom mi lehetett a fejében.
Nem jött mögöttünk senki-semmi. Ja, felkészültnek kell lenni és fékutaknak teret biztosítani, de igazából mindenki a rutinba van belesüppedve: KRESZ van összefésülve szokásokkal.[ Szerkesztve ]
-
totron
addikt
Ez erre nem válasz. Eleve egy olyan felütést vázolsz, ami hazugságon alapul, vagyis aktuális panel alkalmazása, ami jó eséllyel von maga után meghurcoltatást, közben ugyanannyi - ha nem több - vaj van a feje tetején/füle mögött a motorosnak, mint az autósnak. Mi joga lenne hazudni a motorosnak? Önvizsgálatot kell tartani és a szituációt elemezni, konzekvenciákat levonni, nem igaztalanul eltiporni-eltiportatni a másikat. De ugye az utak világában ez az alapmentalitás sajnos, ez kerül elő legelőször.
Ja mégvalami: Üzenem az összes, karosszérián belülről anyázó idegembernek, hogy ha egy teljesen szabályos közlekedési szituáción ki kíván fakadni, amit szélvédő mögötti pampogással + mutogatással + dudálással kíván magából kiventillálni, de még meg is áll, hogy neki mekkora baja van (miközben csak ő volt figyelmetlen és megijedt pl.), akkor legyen töke a 5. lépésként ki is szállni, ne induljon el megint. Milyen műsort nyom le egy ilyen egy ténylegesen hibázó közlekedőtárs felé? Agyonüti? Az a jó öreg, objektivitást szigorúan mellőző tanító célzat... Az kell, nagyon kell. Anélkül nem is tudna senki sem aludni a nap végén.
Szerk.: Ja értelek már az idézőjellel.
[ Szerkesztve ]
-
"Az ügyed elbírálásának szempontjából teljesen mellékes a valóság..."
Pontosan. Aki hátulról ütközik belém, az nem tartotta meg követési távolságot. Pont.
Korábban linkeltem a KRESZ ide vonatkozó szabályozását. Nem nekem kell bizonyítanom, hogy nem tartotta be a követési távolságot. A hátulról ütközőnek, kell bizonyítania, hogy nem vétkes.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
totron
addikt
Vagy hozass valakivel egy macskát a helyszínre.
(#18) Hieronymus, nem tartom életszerűnek, hogy a rendőr nulla kérdést intéz hozzád egy ilyen esetben, ha eljut addig a dolog, függetlenül attól, hogy kell figyelnie a hátul haladónak, de az utakon általában kölcsönhatások vannak, sosem 1 a szereplő. De lehet, hogy én élek egy más világban.
-
fatpingvin
őstag
én kezdeném ott, a "büntetőfékezés" büntetőjogi fogalma véleményem szerint színtiszta nonszensz. a követési távolság betartása a hátul haladó felelőssége, már csak a technikai megvalósíthatóság okán is. ha az elöl haladó fékez (AKÁRMILYEN okból) és ebbe a mögötte haladó beleszalad, azért a hátsó a felelős, kivétel nélkül. szóval a kérdésedre az egyértelmű válasz szerintem az, hogy igen.
Az egy másik kérdés, és a "büntetőfékezés" fogalmától függetlenül értelmezendő, hogy miként kezeljük azt, ha valaki a forgalmi helyzetben indokolatlan manővereket végez, viszont ebbe beletartozik akkor a random sávváltás, a hirtelen sebességváltoztatás (legyen az rally-szerű gyorsulás vagy fékezés) és társaik.
a "büntetőfékezés" jogi fogalma szerintem kifejezetten káros, ugyanis a követési távolság betartatása elen dolgozik, valamint komplikálja a fent is említett helyzetek megítélését, amire pedig egyrészt semmi szükség, másrészt nincs rajta mit bonyolítani. egy ilyen ütközés esetén a hátsó a hibás, pont, az hogy aki elöl haladt az milyen manővereket tolt arról lehet beszélni és lehet azt mondani hogy ő is szabályt sértett, viszont ez semmi esetben se mentheti fel azt aki hátulról beleszaladt.
[ Szerkesztve ]
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
"Helyettesítsd be egy 40 tonnás betonkeverővel a motorost úgy...."
És mit tudok csinálni?
Hogyan tudom én, előtted megtartani a követési távolságot, miközben te jössz mögöttem?
Nem tudok előtted gyorsabban hajtani, legalább is az aktuális sebességkorlátozás határán felül.
Nem tudok teleportálni előled.
Ha közlekedési esemény miatt fogsz bele tolni az előttem haladóba, a lelkeden fog száradni. AMÚGY MEG KAPCSOLD BE A RÁFUTÁSOS BALESETET MEGELŐZŐ ELEKTRONIKÁT. Leírtad, te ki szoktad kapcsolni.
Legalább az életben akar hagyni!Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"a Kresz azt mondja, hogy olyan távolságot kell tartani, és olyan sebességgel kell haladni, hogy meg tudj állni minden olyan akadály előtt, amire az adott körülmények között számítani lehet.": nem. nem ezt mondja.
"Vajon, a Te váratlan satufékezésedre az adott körülmények között számítani lehetett?": nem biztos, de ez nem is kérdés.
a magyar kresz azt mondja, hogy olyan követési távolságot kell tartani, hogy az előtted haladó vészfékezése esetén is biztonságosan meg tudj állni. tehát nem kérdés, hogy a mögötted jövő számít-e rá, hogy satuzol-e, úgy kell tennie, mintha satuztál volna.
ezt hivatásos sofőrként neked tudnod kell.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
nagyúr
Most nem azért, nekem csak egy B kategóriás jogsim van de nem emlékszem, hogy bármikor is akár forgalmi vizsgán vagy a való életben figyelnem kellett volna, hogy ki jön mögöttem, kivéve ugye ha megkülönböztető jelzéssel jön mögötted valaki.
A másodperc tört pillanatában te tudsz mérlegelni, hogy előtted egy ember, mögötted túl közel egy kamion jön akkor mit is tegyél? Az nem baj ha törekszik rá az ember, ez persze alap, hogy nézem a tükröt mert ki tudja, de szerintem elvárni nem lehet, hogy az ember egy autója elé kerülő akadály esetén mérlegeljen.
Thanos was right.
-
PDA_FAN
tag
-
próbáld már meg megfelelően értelmezni, amit írtam. kösz.
nem arról volt szó, hogy aki tükörjégen cammog, az problémás, hanem arról, hogy aki megfelelő forgalmi-, út- és látási viszonyok között tötymörög, mert nem mer a szabály szerinti maximummal menni, az problémás.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bkercso
nagyúr
Sokakat egyszerűen nem érdekel a többi - talán mert húsbavágó élményük, hogy ők sem érdekelnek senkit. Ezen emberek nagy száma az, ami igazán ijesztő.
Panelben van a szemközti házban valaki, aki hajnali 5-kor indul minden nap a Harley-val, és kb. 5 percig járatja, mielőtt elmegy vele. Nem halk... Pár hét alatt megszokod és már nem ébreszt fel. Addigra pedig a klíma is elkészül és becsukhatod az ablakot éjjelre.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI internet
- Ford topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Witcher topik
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care