- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rickenstein
senior tag
Na azért széplassan csak elindulunk egy tisztább világ felé. USA-ra és Kínára kellene egy üvegburkot rakni, illetve a kocsikat kellene még hidrogénhajtásúvá tenni.
Na majd kiderül a végén, hogy megfulladunk, vagy öröm lesz Budapest utcáin mászkálni a friss levegőnPS C:\>_
-
Laci_a_Paci
tag
lol, először amikor olvastam azt hittem h ilyen repülő léghajó szerű bázisokat akar a t-mobile telepíteni és elkezdtem agyalni rajta h milyen lehet a műszakváltás a levegőben
-
gliskard
senior tag
a hidrogén előállítás jelenleg közel sem környezetbarát az elektromos energia forrása miatt. Szép lenne ha szélerőművek termelnék de az még utópia.
Metán és vízgőz reakcióján alapuló megoldás az iparban leginkább elterjedt, sajnos itt a felszabaduló hidrogénen kívül szén-monoxid is keletkezik. Ennyit a környezet barát technológiáról.
Kanarev féle alacsony áramú elektrolízis tudomásom szerint ipari méretekben még nem alkalmazott, de javítsatok ki ha ez már nem igy van és müködő a technológia, mivel elméletben ennek nagyságrendel jobb a hatásfoka mint a "hagyományos" elektrolízisnek.