Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Tikakukac #43 üzenetére

    na ez egy korrekt ferdítés volt.
    a vectrában független hátsó felfüggesztés van, tehát több és drágább futómű alkatrész kell bele, mint a merevtengelyes g astrába. de nem a v6 miatt, hanem a vectra miatt, mivel az 1.6-os vectrában is ez van, meg abban is, amiben szintén 1.6 az egyik hengersor.
    tehát ne kenjük a v6-ra azt, ami nem a v6 miatt van benne.

    "A V6 meg a sor4 között pusztán valszám miatt is többet hamizik meg alkatrészből.": pontosan miért is? ha ugyanolyan minőségűek az alkatrészek a motorban v6 és s4 esetén is, akkor elvileg ugyanolyan eséllyel romlik el, de mivel a v6 lényegesen kevesebbet forog, ezért összességében nem lesz több a megtett kilométerre vetített hibája, mint az s4-nek. ráadásul a v6, mivel erősebb, erősebb alkatrészekből áll, így ha nem használod ki mindig az erejét, akkor kisebb terhelésen megy, mint egy s4. ha egy v6-os vectrával olyan dinamikusan közlekedsz, mint egy 1.6-os g astrával, akkor fele terhelést kap a motor, mint az s4-ben. na jó, kicsit többet, mert a vectra nehezebb.

    nem tudom az 1.6-os g astrában mennyi az olaj töltet, a v6-os vectrában 4.5 liter. ugyanolyan olaj megy bele mindkettőbe, semmi extra. ha az 1.6-os g astra motorja 105.5 lóerős lenne, akkor lenne pont ugyanannyi a literteljesítménye, mint a v6-os motor. szóval egyik sincs túlhúzva.

    szerintem csak akkor soroljátok a v6 hátrányait, ha akartok egy jó estét szerezni nekem, mert jókat fogok röhögni a hülyeségeken. a v6-nak szerintem egy nyilvánvaló hátránya van, aki 0 kilométeresen kigurítja a szalonból, az a kasszánál szív egy embereset. én harmadik tulajként vettem a sajátomat 2005-ben, én jól jártam. és azóta is szeretem, csak egy-két mekkmester szerelő hoz felhőt néha az égre.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák