- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
válasz kikikirly #18 üzenetére
Így a világon senki, viszont az "olcsó" autók is eltűnnek. Lassan 10 milla alatt nem lehet már normális autót kapni. Ha meg hozzá drágul a benzines, lehet nézni. Szerintem nonszensz hogy nemrég még egy új Mitsubishi Lancert 4 milláért szórtak ki készletkisöpréskor, most meg 3x annyi egy azonos kategóriájú benzines autó, az elektromosról nem is beszélve.
-
válasz kikikirly #18 üzenetére
a villanyt nem olcsóbb üzemeltetni, főleg úgy, hogy még nem rakták rá a jövedéki adót. de majd azt is. egy nagyobb testű autó a tavaly nyári ionity gyorstöltő árakon nagyjából 1050 forintos benzinárnak megfelelő költséget produkál.
az, hogy azonnal rendelkezésre áll a nyomaték, jelentsen ez bármit is, max. annyit jelent, hogy a jelenlegi beetetési fázisban vannak olyan villanyautók, amik indokolatlanul sportosra vannak hangolva. aminek az az eredménye, hogy védelem nélkül már a második padlógázzal is kinyírnád az autód. meg vannak olyan villanyautók, amiket már hétköznapi szintre hangoltak (pl. opel corsa e), azok meg döglöttek, mint egy reumás lótetű.
ez a megállás mantra is csak mentegetőzés, hogy úgyis meg kell állni. nem, nem kell. benzinessel nem kell. dízellel meg pláne, egy takarékosabb dízellel ezer kilométert mehetsz tankolás nélkül. A 200-250-300 kilométeres hatótávúnak hazudott villannyal meg másfél óránként megállhatsz pályázáskor. és utána vagy van szabad töltő, vagy nincs, vagy működik, vagy nem.
lehet, hogy azoknak, akik városban vagy agglomerációban élnek, jó a villanyautó, ha tudják olcsón tölteni. nekem biztosan nem lesz villanyautóm a mostani benzines helyett. de legalábbis addig, amíg egy Debrecen-Pest távot rendes tempóban nem lehet megtenni úgy, hogy Pesten valami központibb helyen tutti töltési és parkolási lehetőség legyen.
azt nyugodtan kijelenthetjük, hogy 2022 nyarán a villanyozáshoz szükséges infrastruktúra egy káosz. a villanyozás minőségét nagyban tudná emelni, ha rendet vágnának a rendszerben (és ehhez magát az autót alig, az akkumulátortechnológiát meg szinte semennyire sem kellene fejleszteni, vagyis nem technológiai akadálya van, hanem a menedzserek között kellene rendet vágni... katanával... ).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ukrajnai háború
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...