- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Pocophone F1 - pole pozíció
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 8T – fazonigazítás
Hirdetés
-
Új gamer monitorral lép színre az ASRock
ph A PG27QFT2A sík, 27 hüvelykes, 180 hertzes, QHD IPS LED LCD panelt kapott.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Illaoi karakterére fókuszál a 2XKO legújabb előzetese
gp A Riot verekedős játéka a tervek szerint valamikor jövőre érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
Nekik megvan hozzá a megfelelő anyagi rész, a FCA-nak pedig mindenképp kell egy partner, mert ha PSA házasság nem úgy alakul, akkor nem fognak hozzáférni platformhoz.
Az FF-nek sajnos nem volt meg szinte semmi...EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
nagyúr
Ez lesz az elektromos autó fejlesztés mekdonacca!
A villanyborotvába is van akksi - a Remington miért nem csinál okoskakocsit? Lehetne önvezetés közben epilálni.
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
-
#06658560
törölt tag
"Az FCA-nak kapóra jöhet a Foxconn megoldása, a többi autógyárral szemben le vannak maradva az elektromos hajtás kapcsán, noha a PSA-val is van együttműködésük, de az nyilván kevesebb fókuszt kap úgy, hogy a franciák az Opelt is maguk alá gyűrték."
Az ugye megvan, hogy a PSA és az FCA egy céggé válik? Így pedig a komplett PSA platform elérhető lesz.
2025-re új platformra autót felhúzni az több mint sportos lenne, pláne a világpiacon az eladások 10%-át produkálni vele.
"A Foxconn által bemutatott platform egy olyan padlólemez, amit ők "nyílt forráskódúnak" neveznek, mert elég jól paraméterezhető. Változtatható a méret, a tengelytáv, a felfüggesztés és az akkumulátor kapacitása is,"
Ez alapján akkor a VW MBQ és egyéb platformjai, valamint a PSA plattformja is nyílt forráskódú.
"A Foxconn által bemutatott platform egy olyan padlólemez, amit ők "nyílt forráskódúnak" neveznek, mert elég jól paraméterezhető. Változtatható a méret, a tengelytáv, a felfüggesztés és az akkumulátor kapacitása is,"
Á, dehogy kell...
[ Szerkesztve ]
-
Norb79
őstag
Az ID3nál is arra jutottunk többen, hogy a gyenge pont az ár, és az ár pedig az abban lévő K+F tartalom miatt magas, meg persze az aksi miatt is. Az aksi kérdésre látszik megoldás a szilárd aksikkal, de K+F-re eddig láthatáron se volt ilyesmi. Ugyanakkor egy független platform, ahol csak a bódét kell variálni, de a sw és az alváz (aksival) adott, az jó kiindulópont lehet az olcsó modelleknek.
Szóval bár elsőre hülyeségnek tűnik, de jobban belegondolva még akár lehet is benne ráció. -
Masooo
aktív tag
-
mbotnd
tag
Kíváncsian várom a jövőt.
-
arn
félisten
Ez inkabb a kis cegeknek kedvez... csak kasznit kell ra tervezni. Igazabol ebben sincs sok ujdonsag, a haboru elott tobb kis ceg foglalkozott ilyesmivel. A nagyok szvsz hazon belul probalnak minden megcsinalni, es a kisebb dolgokat szervezik ki.
de az biztos, hogy a hagyomanyos hajtaslancot tervezo mernokok lassan elkezdhetnek mas munka utan nezni, vagy atkepezni magukat. Ez magyarorszagnak nem epp a legjobb hir, es kevesebb ember is kell a gyartashoz (tobb a tervezeshez).
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
Az elektromos autok aranak versenykepesseget az akkupakk korlatozza. Ennek olcsositasat kellene megoldani, de a szabvanyositas lenne a legjobb, es ha nem lenne az auto resze, hanem csak berelned a feltoltott kapacitasert cserebe. Persze az arat behajtanak rajtad idovel, de maga az elektromos autok olcsobba valnanak, idovel meg joval olcsobba, mint a mai autok.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
doooo
veterán
Folyamatban levő, nem pedig bizonytalan vagy reménytelen... Márpedig amekkora elánnal igyekeznek mindenféle esetleges problémát áthidalni mostanában a PSA-FCA kapcsolatban, gyakorlatilag már csak elodázni lehet a dolog lezártát, megakadályozni nem. Annál pedig mindenféleképp biztosabb, mint a cikkben szereplő teoretikus, de még teóriában is csak esetleges, és részleges összeborulás. Hacsak nem lesz egy Foxconn-Stellantis kooperáció a jövőben, amiben a Foxconn max a szoftveres háttérrel tudna segíteni, hisz a platformjára nem lesz szükség.
-
#06658560
törölt tag
Apró probléma, hogy itt a kormánymű is durván köti a kezét az embernek. Ennyi variálás, amennyi ebbe belefért most is van az Euro milliárdokból kifejlesztett platformokban. És arra nyereségesen nem tud építeni kis cég továbbra sem.
A hajtáslánc fejlesztők átképzése még ráér húsz évet.[ Szerkesztve ]
-
arn
félisten
válasz #06658560 #14 üzenetére
Persze, mert eleve nem kellene beleepiteni az auto araba, a masik hogy ez csak globalizaltan elfogadott szabvany alapjan mukodhet. Amugy sok ertelme nincs.
egy autoipari osszefogas kellene.facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Male
nagyúr
"kusztomizálható"...ez de borzalmas szó lett
-
nagyúr
Jó kifejezés az autóipai összefogás.. Ezt mások simán és röviden csak "kartelezésnek" hívják.
Az igazi autóipai összefogás az lenne ha a modern töltő szabványokat és csúcs akksit mondjuk "dijmentesen" adnák át használatra a gyáraknak.
Na az lenne a nagy szám!Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
arn
félisten
válasz #06658560 #18 üzenetére
A tobbi uzemanyagot is szabvanyositottak egyszer. Hosszutavon en ezt latom a megoldasnak, meg ha rovidtavon kinlodnak is a toltokkel es az arakkal.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
DjFlanker
aktív tag
Egy csomó gyár megszenved(ett) az e-autók szoftverével. Miért éppen a hardvergyártó Foxconnak hinném el hogy elsőre pikkpakk jó szoftvert írnak, ami rugalmasan és probléma nélkül kosztumalizálható?
Jó pilóta alagútban nem katapultál
-
-
arn
félisten
válasz #06658560 #26 üzenetére
modularis pakkok kellenek, ennyi. smartba raksz egysegnyit, a kamionba meg 20 egysegnyit. technikailag nem megoldhatatlan, csak kozos alapok kellenek. es itt igazabol a meretnek es a kimenetnek kell stimmelnie, minden mas ezen kivul fejlodhet. igy elofordul, hogy idovel csak 5 modul helyett eleg lesz 4 is. 10 evente hozza lehetne igazitani az aktualis igenyekhez. olyan ez, mint a kulonbozo formaju es mennyisegu elemek - evtizedek ota ugyanaz, ehhez tervezik a keszulekeket.
amugy mar volt tobb hasonlo nekifutas, de amig egyegy gyar erolteti, semmit sem er. kina gondolkodik most ilyenben, es mivel nagy egyseges piac, vegig is viszik.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Graphics
Jómunkásember
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, most az e-autok teren elegge a vadnyugatot idezi a tajkep. Mindenki a sajat modjan, utjan boldogul. Ha szabvanyositananak par dolgot azzal mindenki nyerne, es az egyik ilyen dolog az akkupackok formatuma. Fizikai meret, csatlakozas, belulre meg mindenki azt rak amit akar. Az kulon jo lenne ha cserelheto is lenne akar otthon vagy a benzinkuton, amolyan tulmeretezett "ceruzaelemkent". Persze kiemelten fontos lenne, hogy az akkuk es az akkupackok is konnyen ujrahasznosithatok legyenek, tehat nem biztos hogy celszeru mindent mindennel osszelaminalni, ragasztani, mint amerre pl. a telefonokat vittek a gyartok, mert akkor a recycling veszelyes es draga lesz.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
A konnektorban is 230V van, megis tudja hasznalni biztonsagosan mindenki, hozzaertes nelkul. Megoldhato a kontakt biztonsagosan mind a szigeteles, mind a hatekony kotes szempontjabol is, de persze a suly miatt nem kezi erovel, sot idealisabb lenne valamilyen celrobot.
Ne, feltetlenul ez a jovo, de alternativakent szoba johet. Gyorsabb kicserelni ilyen modon az akkukat, es kapni tobbszaz km hatotavot, mint varni ugyanerre orakat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
#06658560
törölt tag
válasz Tigerclaw #36 üzenetére
A cserélhető vonalat szerintem felejtsd el. Rendesen rögzíteni nem igazán lehet mert ahhoz kurva nehéz, hogy hozzá férj, kell egy jó méteres szabad placc alulról, amit jelenleg csak az utastér rovására tudnál megtenni. Semmilyen módon nem kivitelezhető a gyors akkucsere, plusz utána a csavarok meghúzását elég szigorúan kell vizsgálni, rögzíteni, nyomaték és szögérték paramétereket is. Minimum 70Nm-rel megy jelenleg úgy, hogy közben a futómű segédkerete is tartja a csomagot,ami keret nyolc csavarral van rögzítve.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Path of Exile (ARPG)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Macbook Pro 2019 13"/ i7/ touchbar/ Számla / Garancia
- Iphone 15, 256gb bontatlan
- Acer Aspire 7 A715-72G - Fekete, matt kijelző + ajándék 8 GB Kingston SD kártya, 4 GB DDR4 RAM
- Anker Soundcore Life Q20i Hybrid ANC Bluetooth fejhallgató (új, bontatlan, 1.5 év garancia)