- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ashiyo
csendes tag
Hát erre sem kell egy forintot sem költeni..
-
-
exedoc
senior tag
Hát tolongani nem fogok érte.
-
XuChi
addikt
Hogy a francba van az, hogy egy ilyen komoly licenszt, évek óta, ilyen ócska minőségben prezentálnak játékként ?
Ronda, gyagyi a fizika, szörnyen low budget az egész. Mert ha mondjuk "Rally Game" néven futna, elfogadnám, a 2 pálcás címek között. Na de WRC névent ezt ???? Szégyen!!!
-
dreampage
HÁZIGAZDA
Érdekes meglátás, szerintem több szempontból a legjobb ralijáték jelenleg. Tartalmasabb, változatosabb, mint a Dirt Rally 2.0, a szakaszok sokkal izgalmasabbak, valódi helyszínek benyomását keltik. A fizikával már a WRC 8-ban sem volt gond (a kontrolleres irányítással annál inkább). A grafika közepes, de a célnak megfelel, a következő generációs konzolokon pedig a 9 már 4K/60 fps lesz. A dinamikus időjárás is rengeteget dob a hangulatán. A karrier módja pedig az egyik legjobb a versenyes játékok között.
A játéknak soha nincs vége.
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Shinjike87
aktív tag
válasz Kisgépkezelő #8 üzenetére
Hát de attól még ott van 2 év, minimum 2 pocsék játék megjelenésével.
-
Dr. Akula
nagyúr
Talán egyszer el fogunk jutni odáig, hogy egy szimulátorban nem bazári, falról visszapattanó dodzsemeket lehet majd vezetni, hanem a valóságnak megfelelően törő autókat. Addig teljesen komolytalan ez a műfaj.
-
snecy20
veterán
-
Ebből a gameplay-ből is látszik: [link] ,hogy nem egy kategória a két játék. Leginkább a körítés, és a lényeg, a fizika miatt! Egyedül a WRC liszenszek szólnak mellette, meg a jó kampány. De szerintem a Dirt Rally 2.0 messze a legjobb rali játék.
"Él" az autó a DR2.0-ban: [link] és küzdeni kell vele.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- E-roller topik
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...