Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz .Szaki. #20 üzenetére

    Egyelőre pont megfér az autó-mobil rovatban mindez. Egyrészt nincs olyan sok anyag, másrészt ami van, az azért (is) van, hogy kifele is mutassuk, hogy komolyan vesszük a területet és legyen hivatkozási alapunk akkor, amikor tesztautót kérünk be. (Ez egyébként bevált, most egy Honda e-ben ülök, pár hét múlva egy PUG208 érkezik, aztán Fiat 500e.) Nyilván ha lesz azon túlmenően is értelme csinálni, hogy amúgy elég olvasott anyagok ezek (és itt a gazdasági megtérülésre gondolok), akkor majd neki lehet állni azon gondolkodni, hogy miképp lehet szétszedni, összegyúrni, tematizálni, strukturálni. Van benne ráció, nem csak azért, mert a konkrét autóteszteken kívül tök sok techie anyag is keletkezik (mint a legutóbbi teslás-akkumulátoros értekezés), hanem azért is, mert egy autózási forradalom küszöbén vagyunk, ami nem csak a meghajtás változásáról, hanem az önvezetésről és a forgalomszervezésről, úgy általában a mobilitásról is szól a mikromobilitástól a sharing megoldásokon keresztül odáig terjedve, hogy mit kezdünk majd a városi terekkel, ha nem kell annyi parkoló.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz .Szaki. #20 üzenetére

    "Az a lényeg, hogy ezzel a névvel hány vásárló fogja megvenni." - értem én, csak pont ezzel kapcsolatban vannak kétségeim.
    Mármint, hogy lesz olyan, aki tudja, mi a Mustang és azért vesz majd ilyet, mert az van ráírva. A "szuperzöldek" / villanyautó fan-eknek szerintem pont mindegy lenne, hogy hogyan hívják. Annak viszont aki tudja mi a Mustang (ült már benne) és vágyik rá, annak ez nem hiszem, hogy alternatíva lenne. All-in-all, ha fogyni fog, akkor nem azért, mert Mustang a neve. Viszont akink mondjuk van egy rendes Mustang-ja, és venne mellé valamilyen városi villanyost, azt szerintem pont el fogja tántorítani ez a név, mert nem akarja, hogy a szomszéd v. márka/klub társak kiröhögjék.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák