Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kidoo

    újonc

    HATALMAS NEGAÍTV VÉLEMÉNY KÖVETKEZIK!
    Story:
    Elküldtem nekik eladásra 2db a53at 44e ft -os ajánlattal. Később az egyikre 38e-es ajánlatt jött(rossz kategórába soroltam be) a másikra 13e-es (hajlott a kijelző ki kell cserélni) .
    Gondoltam oké a 38e-es menjen a másik nyilván ne. Véletlenül a 13-es ajánlatot elfogadtam mert béna voltam elnéztem azt hittem a 38e-es az. Na mondom oké volt már ilyen a múltba korábban nem baj, írok supportra hogy töröljék akkor gond nélkül simán ment a törlés na de most nem :

    Szia!
    Kérlek tudnád törölni ezt az eladásom ,most véletlenül elfogadtam amit ajánlottatok de inkább nem kérénm
    You3:41 PM

    Sajnos az eladási folyamat ezen státuszában már nincs lehetőségünk a folyamatot visszafordítani. Nagyon sajnálom a kellemetlenséget Dávid, azonban már nem tudjuk törölni az eladásod.
    Zsanett3:42 PM

    3 percel ezelőtt nyomtam a ti árajánlatotokra véletlenül mert azt hittem egy másik ajánlat. Nem szeretném kérni ,elutasítani szeretném ,korábban is volt erre példa és akkor gond nélkül visszaküldtéttek
    You3:43 PM

    Nagyon sajnálom a kellemetlenséget! A korábbiakban még volt lehetőségünk ezt a folyamatot végrehajtani, azonban sajnos már nem tudjuk biztosítani, mivel ilyenkor automatikusan elindul a kifizetési folyamat és a rendszerben ezt nem tudjuk manuálisan módosítani. Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt és köszönjük szépen a megértésed!
    Zsanett3:45 PM

    Én ezt nem fogadom el kivel tudok beszélni ez ügyben ? Ez teljességgel elfogadhatatlan !!
    You3:46 PM

    Ez kb a lopás kategóriája..
    You3:47 PM

    Jelen esetben én tudok a segítségedre lenni az ügyintézés során. Sajnos az ajánlat elfogadása után már nem tudjuk garantálni, hogy a készüléket visszaszolgáltatjuk. Erről az Általános Szerződési Feltételeink erre vonatkozó részében is nyilatkozunk, amit alább csatolok neked:

    3.1.12. A Termék eladása a Rejoynak. Tulajdonjog átadás. Ezen Általános Szerződési Feltételek dokumentum elfogadásával az Eladó kijelenti és garantálja, hogy tudomásul veszi, megérti és egyetért a Termék értékesítési szerződésének és a Tulajdonjog átadásának feltételeivel és feltételeivel, tudva és elfogadva, hogy a tulajdonjog átadásának pillanatát követően nincs több joga a Termék visszakérésére vagy az értékesítéstől való lemondásra.
    Zsanett3:49 PM

    Ez számomra felfoghatatlan ,ebben a pillanatban a rejoy megitélése óriást esett a szemeben. Több készüléket ajánlottam eladásra ,egyszerre 2 ajánlatot tekintettem meg és véletlenül a rosszra nyomtam amiután nincs korregálási lehetőségem . az eredeti 43e-ftos ajánlatra 13e ftos ajánlatot véletlenül fogadtam el.. Felfoghatatlan ... az ismeretségi kötben többen itt adták el a telefonjaikat de ez valószínűleg változni fog a jövőben.
    You3:56 PM

    Őszintén mondom, hogy nagyon szeretnénk neked segíteni Dávid, de sajnos a készülékedet már nincs lehetőségünk visszaszolgáltatni, mivel ebben a státuszban már nem tudjuk visszaállítani a rendelésed. Nagyon sajnálom, hogy jelen esetben nem tudunk ebben a formában a segítségedre lenni és hogy negatív élményben van részed. Reméljük, hogy a jövőben még lesz hozzád szerencsénk, hogy a korábbiak alapján okozhassunk még pozitív élményt akár vásárlás, akár eladási folyamat során.
    Zsanett4:01 PM

    A korábbiakban volt lehetőség erre minden gond nélkül most pedig nem . Nagyon úgyhangzik hogy ez a fajta ÁSZF vagy bármi amit kötelező elfogadni erre játszik hogy ha hibázik az ügyfél akkor "sajnos nem lehet segíteni" így pedig anyagi haszonra szert tehet a rejoy... Nem hiszem el hogy ebbe a szitációba vagyok,főleg hogy korábban is voltam és akkor minden probléma nélkül megtudtuk oldani...
    You4:05 PM

    Ahogy minden más webshopnál, nálunk is rengeteg fejlesztés zajlik, amelyekre az ügyfélszolgálatról nem tudunk hatással lenni. A korábbiakban még lehetséges, hogy volt olyan kivételes szituáció, ahol volt megoldás, azonban sajnos már az ajánlat elfogadását követően nincsen lehetőségünk ezt garantálni. Biztosíthatlak, hogy ez nem anyagi haszon céljából van így, csupán biztonsági okokból, hogy a legkönnyedebb és leggördülékenyebb eladási élményt nyújthassuk az ügyfeleinknek.

    Nagyon sajnálom, hogy ez kellemetlenséget okoz számodra, azonban az ajánlat elfogadásával jogilag az ügyfél beleegyezését adja a tulajdonjog átadására és ezt a rendszer újra megkérdezi az elfogadás előtt, tehát a platformunk is biztosítja a biztonságos elfogadást, illetve elutasítást és egyértelműsíti a folyamat véglegességét.
    Zsanett4:11 PM

    Na hát akkor volt egy -29e ft-os kattintásom ,tudom hogy csak eg ügyfélszolgálatos vagy aki megírja a szépen megfogalmazott bullshit dumát az üfinek ,nem írányodba van a haragom. Hát ez van ,köszi az idődet ...
    You4:19 PM

    Szeretnélek biztosítani, hogy az ügyfélszolgálaton minden esetben az adott problémára igyekszünk releváns segítséget nyújtani a lehető legrövidebb időn belül. Őszintén sajnálom, hogy jelen esetben a kérésedet nem tudjuk teljesíteni, azonban kérlek jelezd nekünk ha bármiben a segítségedre lehetünk a továbbiakban.

    Szép napot kívánok neked Dávid!
    Zsanett

    Nem fogom fel mitörtént de ez van.. erre mindneki figyeljen oda ha elad náluk...nekem most azért ez egy jó minuszba lett :W :W

Új hozzászólás Aktív témák