Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gyugyo79

    addikt

    válasz Abu85 #14 üzenetére

    Amikor én néztem Shielden akkor volt olyan opció ami úgy nézett ki, hogy kaptam kb egy virtuális gépet (felhő) ahol elindította a saját Steam kliensemet amibe be kellet jelentkeznem. Ezután kb amikor indítottam láttam az ott megvett játékaimat amit oda fel tudtam telepíteni majd el tudtam indítani. Ez tök ugyan az volt mintha VPN -en hazalépve játszanék a steam remote play -el csak ott pld az otthoni "erős" gépen fut a játék és egy akármilyen laptopon (vagy steam link) meg lehet játszani csak ebben az esetben a játékot futtató gép az az Amazon felhőjében futó virtuális gép volt ami a Shield TV- kliensének küldte a játék streamjét.
    Amúgy Amazon [azonosito] -> néven jelent meg a Nvidia által használt gép ezért gondolom, hogy az Amazon felhőt használták :) de aztán lehetett ez saját is hülyén elnevezve ....

    A lényege ha jól értettem kb ugyan ez a GFN -nak is és kb ugye ugyan az mint amit a Steam is nyújt a remote play és amihez árulták is a Steam Link klienseket + most ugye ott van az androidra tölthető app is.

    Ha szigorúan nézzük az NV az kb pénzt kér a szerver biztosításért ami futtattatja a játékot ...
    Biztos van olyan aki futott már bele amúgy leírásokba, hogy lehet felhőbe futtatni játékra alkalmas gépet amire a Steam -et felrakva utána saját magának meg tudta ezt csinálni (pld) ...

    Ezért nem értem, hogy a kiadók mégis miért szólhatnak bele abba, hogy az amúgy megvett játékokat, hogy használjuk. Hol a határ amit már szerintük nem léphetünk át a valamilyen szinten megvett játékainkkal mert akkor az analógia mentén a következő a Steam remote play funkciója lehet ha rájönnek, hogy az nem csak lokális hálózaton működik (ha a vpn-t nem vesszük annak ilyen szinten) akkor kötelezik, pld a Steam -et, hogy korlátozzák a játékuk használatát azon keresztül is...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák