Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nadjur

    friss újonc

    Évek óta használom a Vibert, és eddig nem volt vele gondom. A Viber out-on is volt némi fletöltött euró egyenlegem, amit azonban pár hónapja nem vettem igénybe (külső telefonhívások). Kb. egy hónapja jött egy figyelmeztetés tőlük, hogy kezdeményezzek Viber out hívást, mert különben "be fogják fagyasztani" az egyenlegemet. Nem is igazán értettem, el is feljetettem, és most azt látom, hogy egészen egyszerűen 0, azaz nulla euró az egyenlegem, de ott a lehetőség, hogy újra feltöltsem... Semmilyen "fagyasztásról", korábbi egyenlegről szó sincs - a Viber egyszerűen ellopta a korábbi egyenleget? Ez persze magyar viszonylatban nem lenne újdonság, hiszen a mobil szolgáltatók is nullázzák, azaz ellopják a megspórolt, maradék havi adategyenleget. Azért a Vibertől nem ezt vártam. Lehet, hogy tényleg csak "befagyasztották", és valahogyan fel lehet olvasztani a korábbi egyenleget? Tud erről valaki valami? Előre is köszi.

Új hozzászólás Aktív témák