Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz S e t h #46 üzenetére

    Teljesen megértem, amit írtál, de nálam és még két ismerősömnél az AI lényegében tönkretette a játékélményt. Gyakorlatilag nem lehetett menni az úton egy kilométert, hogy ne láss valami ostoba közlekedési balesetet, harcban pedig észerűtlenül, ostobán viselkedik lényegében minden ellenfél. Az első bekezdésben, meg a később az AI-nál írtak tényleg mind megtörtént események voltak. Lehet, hogy csak XSX-en viselkedik így a játék (őszintén szólva ezt azért kétlem), de hát én arra kaptam kódot a kiadótól, hogy azt teszteljem, szóval ezt is reprezentatívnak gondolták.

    De még ha az AI legalább közepes lenne, akkor sem hiszem, hogy különösebben izgalmas lenne a harc, mert a különböző bázisokon és minden más mellékküldetésben rendkívül kevés ellenfél van. Tudom persze, hogy sokaknak nem kenyere a nehéz mód meg a szenvedés, és én sem azt várom el (opcionálisan már nem bánnám) - de azt, hogy egy légelhárító állomást egy, azaz egy katona véd, és ő is elszalad, mert a bázis közelében összeütközött két teherautó, és azért minden katona elkezdte lőni a közelben mászkáló civilt, mintha ő tehetne valamiről, az gáz. És ez legalább háromszor így történt meg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák