- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Netfone
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Aurát vált a Vivo V60
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lall
veterán
válasz
whatwhatwhat #133 üzenetére
Használtál már ilyen egert? Kb. két hónapja nem töltöttem, egyébként százalékosan jelzi a mac - mintha telefon lenne - hogy épp hogy áll. Ha véletlenül 10% alá esne a töltöttség még akkor is van jópár napod, hogy feltöltsd.
Btw... Az a topikhoz szorosqn kapcsolódó gondolat volt már, hogy ki mennyit keres és mi a szakmája?
-
Lall
veterán
Nem akarom végigolvasni a topikot, de az volt már, hogy mérnök vagyok és négy kilót keresek?
-
Lall
veterán
válasz
whatwhatwhat #93 üzenetére
Tehát ezért az iPhone-os sofőr lapított. Aranyos sztori. Köszönöm, még megy az értő olvasás.
-
Lall
veterán
Hallottam, láttam, olvastam... ennyiről szólnak a hozzászólásaid. Azon kívül hogy "sokat" keresel és villamosmérnök vagy azt is megtudhattuk, hogy soha nem használtál sem iPhone-t, sem Windows Mobilt. (Utóbbi lassan már nincs is.) Lehetne, hogy elfogadod, hogy akinek Apple termékei vannak - legyen az telefon, tablet vagy laptop - az munkára is használhatja!? Mert pl. én majd egész nap arra használom és köszönöm jól elvagyok vele. Még az FM transmittert sem hiányolom. De várom 2018-at, mert az az FM transmitter éve lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- TV antenna és jelerősítés
- Hálózati / IP kamera
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Linux kezdőknek
- Tudományos Pandémia Klub
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- Windows 7
- További aktív témák...