• pronyó és WildSeven értékelése egymásról

    Hirdetés: Törölt hirdetés

    pronyó értékelést adott WildSeven számára:

    WildSeven negatív értékelést adott pronyó számára:

    !!NEM AJÁNLOM!! senkinek az eladót! Sok év alatt az eddigi legrosszabb hardveraprós élmény. Telefonon elérhetetlen, én idióta előre utaltam neki, gondoltam a sok pozitívja jelent valamit. ígérget össze vissza, semmit nem tart be belőle, se időpont, se átvétel se elérhetőség téren. 2x mentem utána és nem keveset vártam rá a megbeszéltekhez képest a táp kábeleiért, mert elsőre nem sikerült odaadnia az összeset. A terméket garanciával hirdette, de 1 hét alatt nem sikerült a számláját elküldenie, csak ígérget. Igazi link eladó, semmi keresnivalója hardveraprón. Ha ESETLEG üzletel vele valaki, addig nehogy kifizessen bármit, ameddig nincs meg MINDEN tartozék és nem kapta kézbe vagy a postafiókjába a számlát, mert egyéb esetben soha nem fogja megkapni.

Hirdetés

Aktív témák

  • pronyó

    tag

    A kolléga értelmetlenül háborodott fel, de ugye minden éremnek két oldala van.
    Az első nap amikor keresett telefonon és nem ért el délután, este tudtam csak az üggyel foglalkozni, elnézést kértem, hogy nem tudtam felvenni, elúsztam a melómmal.
    Másnap az előre megbeszélt időpontban találkoztunk, hívott, kimentem, odaadtam neki a terméket.
    Megkértem, hogy biztos ami biztos nézze át ott helyben az átvett tápegységet, megvannak e a tartozékok, mert sok van belőlük! Ő nem számolta le. Ő dobta fel, hogy előre utalja a pénzt, én fel sem vetettem.
    Amikor délután kiderült, hogy nincs meg 2 kábel én dolgoztam és nem tudtam felvenni a telefont. Ha 8x hívsz 2 percenként, akkor sem! Ezt nehezményezte az értékelésében, mondván már másodszor nem veszem fel neki, biztos csak neki.. Mikor végeztem a munkámmal írtam neki, hogy ha kijön este Érdre mert annyira ASAP a dolog, akkor oda tudom neki adni a kábeleket, máskülönben csak másnap valamikor dél és 1 között, de még nem biztos, mivel ügyfélnél leszek és elhúzódhat a dolog. Ő ezt úgy értette, hogy odament 1 után valamivel ahol átvette a tápot tőlem, majd hívogat, sms-t ir meg miegyéb, hogy Ő ott van megérkezett.. Akkor nem hívott vagy írt, mielőtt elindult volna megbizonyosodva arról, hogy biztosan ráérek akkor. Nyilván nem végeztem az ügyfélnél még, és rögtön írtam is neki sms-t, egy címmel, hogy ide jöjjön ki, itt oda tudom adni neki ami hiányzik. Meg is tette, mikor megérkezett csörgött, kimentem a kocsimhoz átnyálaztuk mi hiányzott pontosan neki, odaadtam és kész.

    A garancialap kérdése: említettem Neki, hogy egy kis időbe fog telni míg előkeresem, várjon, meg lesz!
    Neki aznapra kell. 4 nap elteltével már azzal jött, hogy ha ezt tudta volna akkor másik tápot vesz. Megértettem, ezért felajánlottam Neki, hogy akkor visszaveszem a tápot ha nem képest pár napot várni egy papírra.
    Erre azt kaptam, hogy Ő 4 napja vette tőlem a tápot, rohangászott a cuccai után és most még szedje is szét és adja vissza, kikérte magának, csak a papírt szerette volna és elfelejteni az egészet. Az értékelés pedig időközben megszületett. Rá pár napra kértem tőle egy széria számot (01.27.) hogy az alapján tudjam melyik számlát kell elküldenem Neki, de azóta sem jött válasz. Tehát ami miatt valóban felháborodhatott volna, az a számla, amit késve kaphatott volna meg és azért volna, mert ezek szerint ennyire fontos volt neki, hogy válaszra se méltat, pedig az ő érdeke a számla.

    “Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja.”

Aktív témák