- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fotó mutatja a OnePlus Open 2 karcsúságát
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
válasz PavelVagyok #20 üzenetére
Továbbra is Autopilot jelenleg pár modell-t kivéve része az alapcsomagnak, így csak a béta FSD-ért fizetnél semmi másért.
Amit linkeltél, egy "csöppet" elavult."a kiterjesztett autopilot 100usd/hó. nem 200. az fsd 200."
Aha, olvasd már el a Tesla oldalát, mert nem semmilyen formában nem vagy tisztában vele.
Basic Autopilot to FSD capability $199.00 per month
Enhanced Autopilot to FSD capability $99.00 per month
* Enhanced Autopilot (EAP) is only available in select markets.Basic Autopilot(ezt kapja majdnem minden modell alapból):
Traffic-Aware Cruise Control
AutosteerEnhanced Autopilot(EU+UK+China):
Navigate on Autopilot(Beta)
Auto Lane Change
Autopark
SummonFSD:
Enhanced Autopilot
Smart Summon
Traffic and Stop Sign Control (Beta)
Autosteer on city streets (Upcoming)Továbbra is a Basic Autopilot-ről az upgrade 200$, az Enhanced esetén már kifizettél 5000$-t hogy az legyen.
És akkor még egyszer megkérdezem, hogy az autópályán való közlekedéshez, mit ad hozzá a FSD 200$ vagy pláne 100$ ért? 100$-os végképp az ultra értelmetlen kategória.
-
PavelVagyok
junior tag
de igen, tisztában vagyok vele. azt nem értem hogy jön ide ez most?
Hm végül is 4év alatt kifizeted a 10e-t és utána tiszta nyereség, ha tovább fizeted.
Mondjuk a hülyének is megéri az önvezetés* így fizetni, hisz ki hallott még olyanról, hogy 4évnél tovább használsz egy autótezt írtad. én meg azt reagáltam erre, hogy mi a baj ezzel? akinek csak alkalmanként kell előfizet rá. olcsóbban kijön vele. ha valaki nem akarja akkor nem fizet érte, ennyi az egész. viszont meg van a lehetőség hogy nem kell az egészet kifizetni. nem igazán értem ehhez az egészhez hogyan kapcsolódik az fsd és az autopilot közötti különbség, hiszen mindkettőre elő lehet fizetni.
szóval ezek után én továbbra se értem, hogy pontosan mi a problémád. van egy plusz lehetőség igénybe venni egy szolgáltatást. ennyi. ahogy a cikk írja, a kiterjesztett autopilot 100usd/hó. nem 200. az fsd 200.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz PavelVagyok #18 üzenetére
Továbbra se vagy tisztában, hogy az Autopilot és a FSD két különböző funkció(mondjuk Tesla direkt mossa őket össze), az új modellek többsége alapban rendelkezik Autopilot-tal, de nincs FSD-ja, ami minding exra költség, egy erősen beta funkciókért.
Kérdésem továbbra is az, hogy mi az amit egy autópályán kell FSD-ből és nem elég a Autopilot?
Vagy akkor szerinted normális, hogy egy tempomat 200$/hó, mert egy Autopilot nélküli modell esetében erről beszélünk.
-
PavelVagyok
junior tag
-
vicze
félisten
válasz PavelVagyok #16 üzenetére
És azt elmondanád, hogy az Autopilot-hoz képes (aka. drivers assist) milyen extra kényelmi funkciókat nyújt a FSD egy autópályán?
Mindenekelőtt nézd meg hogy mi a kettő között a különbség. -
vicze
félisten
válasz PavelVagyok #13 üzenetére
Mármint pontosan mire "kell" időszakosan?
-
Noukoum
veterán
A rendszer működik, csak beta. A tesla fanok meg azt mondják hogy az a zseniális ahogy a hagyományos gyártók “extrák” címen lehúzzák a vevőket. Egyébként ezek a rendszerek az összes gyártónál fizetősek, csak mondjuk ég és föld a kettő a Tesla javára a különbség. Ez meg is látszik az áron.
Nem muszáj belekérni.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
atis78
tag
A tesla FSD rendszervel kapcsolatban mindig ez a cikk jut eszembe:
[link]
Az adott utszakaszon ervenyes sebessegkorlatozas megallapitasa is problemas a jelenlegi rendszereknek, ez pedig csak egy ici-pici reszfeladat egy valodi onvezeto rendszerig vezeto uton.
Es ennel azert vannak sokkal komplexebb megoldando problemak.Az azert mindenkepp zsenialis a Teslatol hogy egy nem mukodo rendszerert legombol a vevoktol 10K-t es a vevokket tesztelteti/tanittatja be az algoritmusokat. A fanok meg orommel vegzik ezt a feldatot. Nekam szemely szerint ez a jelenlegi formajaban egy centet sem erne.
-
Mr.Silkó
veterán
A nagyobb képet igyekszem nézni, egyébiránt nem követem napi szinten azért az autóipari fejlesztéseket. De ha azt nézem, hogy a fent említett film 2004-es és elég futurisztikus volt benne az önvezetés (na meg sok más is), akkor innen nézve a szintén nem sokkal korábban alapított Tesla a jelenlegi állapotáig rohamléptekkel jutott el, még ha nem is tartunk ott egyelőre, ahol a filmben.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Silkó
veterán
Továbbra is impresszív a fejlődés üteme, amit Muskék produkálnak. Az egész sztori jövőképéről mindig az Én, a robot c. film jut eszembe, a földfelszín alatti sugárutakon száguldó önvezető kocsikkal.
[ Szerkesztve ]
-
nobeige
tag
Kiváló összefoglaló, valódi tájékoztatás. Ritkaság az ilyen.
-
Flashback
addikt
Szerintetek kifizetödö az a model hogy megveszed a kocsit majd kapod a "pilóta" updatet rá folyamatosan?
Ez a verziókövetési díj, csak a havi díjat egyszerübb kommunikálni.profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
k-adi
nagyúr
Full Self Driving*
*not full
csoda, hogy még mindig használhatják ezt így.. komolyan az összes jogászt megvették odaát?amúgy ettől eltekintve maga az irány jó.. fejlődés jó.. az előfizetés már kevésbé.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Hm végül is 4év alatt kifizeted a 10e-t és utána tiszta nyereség, ha tovább fizeted.
Mondjuk a hülyének is megéri az önvezetés* így fizetni, hisz ki hallott még olyanról, hogy 4évnél tovább használsz egy autót.*nem tud önvezetést és nem is fog soha egyetlen jelenlegi modell se
-
Plug Life
senior tag
„Elon Musk megígérte” „Musk ígérete szerint” 😂
-
Tigerclaw
nagyúr
Ezekkel az "Autopilot" meg "Full Self Driving" kifejezesekkel egyszer nagyon meguti majd a bokajat a Tesla. Nem lehet igy elnevezni featureket, majd aprobetus reszben visszavonni az egeszet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.