- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
Hirdetés
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
gp Május helyett csak augusztusban kapjuk meg a folytatást PC-re és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"....és mindet úgy konfigurálod, ahogy akarod. Na ezekre a modellekre mondom azt, hogy ezek nem készülnek egyszerre egy gyártósoron...."
Dehogynem. Egy gyártósoron készülnek. Az első szerelési ponttól kezdve nevesítve van a jármű tulajdonosa és a megrendelés összetétele. Ettől csak egy esetben térnek el. Ha valami hiba keletkezik a gyártás folyamán. A félkész autót kilökik és majd javítják, amikor lesz rá idő. A megrendelőnek meg újra indítják a gyártást.
Minden elkészült járműnek dokumentálják a gyártását. Húsz év múlva és meg tudják mondani egy ma legyártott autóról, hogy melyik munkaműveletet ki végezte a jármű összeszerelésekor. (Egyetlen kivétel az összeszerelés egy fázisában csapatok dolgoznak. Nem lehetséges még az automatizálás, mert túl sok részműveletből áll a feladat. A robotok nem férnek el egymás mellett. Csoportban dolgoznak, csak a csoport nevét rögzíti a rendszer. A csoport olyan munkaközösség, amibe még a BMW vezetése sem szól bele. Ha baj van a teljes csapatnak kell mennie.)
A teslának nehezebb beindítani egy teljesen új modellt, mint a tradíciókkal rendelkező gyártónak. Sokkal szélesebb a már meglévő kínálatuk, ezért több már létező alkatrészt és szerkezeti elemet lehet felhasználni az új modellhez.
A döntés egyszerű. Mekkora számban értékesíthető az új modell. A következő évben és következő öt évben.
Mekkora bevételt lehet realizálni. Mekkora a fejlesztés költsége a gyártás beindításához.Ha nagyobb a költség, mint a várható ötéves bevétel, akkor jegelni kell a projektet. Ha a ráfizetés kicsi és csak néhány száz dollárt tolnak a zsebébe a vásárlónak, akkor a presztízs emelés szükségessége dönt. Ha nincs ráfizetés, akkor indul a gyártás. Nyereség nem kell feltétlenül. Mivel emelkedik a felhasználható alkatrész és részegységek száma, amiket egy következő modellben használhatnak majd, a haszon majd a jövőben fog keletkezni.
Ugyan ilyen elvek alapján az optimális piaci részesedést meghatározni. Ha csak 10%-al növelhető az eladás mértéke, ám ehhez hatalmas beruházás szükséges, akkor marad a jelenlegi részesedés és áremeléssel lehet csökkenteni a vásárlókedvet.
Ha a beruházáshoz akkor piacnövekedés társul, ami kigazdálkodja a beruházás költségét, akkor már tegnap el kellett volna kezdeni a fejlesztést.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gyúrósok ide!
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000