- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Inteles VGA-val jelentkezett a Biostar
ph Egy gyárilag húzott, 8 GB-os Arc A750 landolt a cég kínálatában.
-
Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
gp A PC-s kiadás crossplay és trófea támogatással érkezik hamarosan.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
icp1970
senior tag
Hihetetlen mik meg nem történhetnek.
-
alevan
őstag
Magyarán aki náluk vásárolt, azonnali bankkártya letiltás és csere. Mielőtt a támadók egy utolsó nagyobb profitszerzési akció keretében eladják az adatokat valakinek.
Ha ez még nem történt meg.
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Sebhelyes
senior tag
Veszíteni tudni kell.
-
batai15
félisten
Ok akkor oneplus is kilőve.
-
bookninja
tag
ez egyben akar a marka veget is jelentheti, en ezekutan tuti nem vennek toluk semmit.
-
elithun
őstag
Ez nekem nem igazán világos. Nem épp az a lényege a bankkártyás tranzakciót végző szolgáltatásoknak, hogy nem a weboldalon vannak tárolva/feldolgozva/hitelesítve a bankkártya adatok, hanem a tranzakciós szolgáltatónál? Ennek kapcsán, hogy tudtak a OnePlus feltörésével kártyaadatokhoz jutni?
Vagy el lehetett menteni az adatokat a "későbbi könnyebb vásárláshoz" és azok már a OnePlusnál vannak tárolva? Mert, akkor a OnePlus hibája a kikerülés természetesen.„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
twi452
senior tag
Én vettem tőlük, mondjuk a kérdéses időszak előtt még az 5-ös bejelentésekor és azóta is nagy megelégedéssel használom a telefont. Ha a jövőben képbe kerül megint az ő telefonjuk akkor ezért nem fogom félresöpörni.
Nyilván nem az "éles" kártyával vásárolunk online.. azért létezik webkártya kb mindenhol, ha arról bárki le tud szedni valamit annak gratulálokNyilván gáz, hogy ez megtörténhetett de, hogy belebuknának.. nem hiszem és nem is szeretném.
-
#16820480
törölt tag
Mondjuk inkább a bankkártyás online fizetés kilőve Ahol lehet PayPal is, ott érthetetlen számomra, hogy valaki még megadja a kártyaadatait... Annyira elavult és biztonságtalan ez a fajta fizetési mód, ki kellene már vezetni sürgősen. Vagy a kártya kibocsájtóknak illene már belépni a 21. századba lassan.
-
zozzo72
aktív tag
Nem hiszem, hogy emiatt kevesebben vásárolnának tőlük.
Egy kis hiba volt,majd javítják... -
Tomy Yayo
senior tag
Én úgy tudom, hogy pont ezt az egészet megelőzve a bejuttatott kártékony kód bevitelkor, billentyűleütésből tudta kinyerni az adatokat, így mindegy, hogy valaki elmentette-e vagy sem a kártyaadatokat. Ebből kifolyólag aki már korábban elmentette a kártyaadatait, az sem érintett a szirvárgásban, ha újra fizetett vele, de most nem pötyögte be. Tehát gyakorlatilag aki ebben az időszakban kézzel beírta, az lehet érintett.
Ez már csak magánvélemény, de szerintem sem fogja őket _nagyon_ hátrányosan érinteni. Az a ~40.000, akinek kikerült, meg még akik emiatt megijedtek kiesnek a potenciális vásárlók közül, de ennek a kezelése is példaértékű, azonnal tájékoztatnak, azonnal leállították a kártyás fizetéseket, nem rejtegetik évekig a szivárgást, azonnal nekiállnak javítani, kárenyhítenek (ajánlottak fel credit card trackinget az érintetteknek), szóval nekem pl. még pozitív is az egész, egyre szimpibb a OnePlus. Csak mert tévedés ne essék, manapság szerintem minden cégnél előfordult/hat ilyen, 100% védelem nincs, bárkitől szivároghatnak adatok, akkor is ha mindent megtettek ellene, nem feltétlenül az ő hibájuk. A nagyobb kérdés, ami a gyártókat minősíti, hogy ezt hogy kezelik. És a OnePlus szerintem példásan. Korábbi ügyeket is mindig azonnal reagálták, nyilvánosan.
[ Szerkesztve ]
Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo
-
elithun
őstag
Vélekedsz ahogy szeretnél, nem akarlak befolyásolni. Engem csak technológiailag érdekel, hogy egy elvileg nem náluk tárolt adat, hogy tudott tőlük kijutni.
(#17) Tomy Yayo
Ah értem. Ez eszembe sem jutott. Így viszont ciki, és a OnePlus sara.[ Szerkesztve ]
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
judas13
addikt
Egy elnézés és ezzel le van tudva?
Alap kártyacsere költség a további szem. adatok kiszivárgása, ügyfelek ilyen módon való megkárosítása bocsánat kéréssel Nem megoldható, édes kevés![ Szerkesztve ]
"Aki nem hoz döntést, az hatalmas döntést hoz."
-
zozzo72
aktív tag
Nem tudom, hisz nem irja a cikk,hogy anyagi károsultság történt e valaki(k)nél is.
Ez itt a döntő. ..
Amennyiben nem,nos akkor elegendő a bocsánatkérés. ..
Én így gondolom.Online vásárlás esetén bizonyos fokú rizikót vállal mindenki azt hiszem ez nyilvánvaló.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
Szerintem már egy könyvet lehetne írni abból, hogy hányszor kértek elnézést. Tele van vele a padlás. Azt hiszik, hogy még mindig egy kicsi community cég és pár fórumos elnézéssel Carl Pei-től, vagy Pete Lau-tól megoldanak mindent.
A saját növekedésüket nem bírják lekövetni a nyújtott színvonallal. Fasza telefonokat gyártanak, gyönyörűen összerakva, jó hardverrel, de minden mást feltétlenül el kell b@szniuk..(#22) zozzo72
Rengeteg embertől többszáz, vagy akár 1000 dollárokat emeltek le a kártyákról. Tele volt vele a Oneplus fórum.
Oké, hogy chargeback-kel visszakapják a pénzt, de az ilyesmi nem instant megy, hanem akár heteket, hónapokat is húzódhat a dolog.
Szóval nem, nem elég állandóan bocsánatot kérni a saját f@szságaik miatt.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
dSERiES
senior tag
Elég meredek. Biztos rohadt sok vásárlót buktak vele, nekem már az is furcsa volt amikor kiderült hogy egy elég részletes log-ot küldenek az eszközeik kínába (wifi kódok, mac address-ek, mikor hányszor oldottad fel a telefont, stb. stb.) .. mondom akkor OP nem
Tudom hogy más gyártóknak van ilyen (javítsd az experience-t, sőt 2 is, egy a gyártóé másik a Google-é), de legalább ki lehet kapcsolni.. bár azt se tudjuk hogy az változtat-e valamin (mint anno a Win10-nem azt hiszem ha a teljes adatmegosztás volt a 100%, a minimum volt ennek a 75%-a )[ Szerkesztve ]
⊿sff⊿
-
4Grider
nagyúr
válasz tibcsi0407 #23 üzenetére
+1
Egy lekönyvelhető számlát képtelenek az oldalukra legenerálni. Tiszta vicc, hogy mindenféle fórumokon kell a számla fejlécéből hiányzó, ám de a könyveléshez kötelező elemeket megtudakolni. -
Szabcsizz
őstag
Nagyon sokáig a OnePlus volt az a készülék,ami iszonyatosan bejött. Egy 5T-t szerettem is volna magamnak tudni,de jó hogy nem döntöttem mellette. Én ugyan nem a kártyás fizetést alkalmaztam volna,de ezt nem lehet ennyivel elintézni hogy jaj ki használ már olyat,meg van paypal is. Hogy a búsba kerültek ki ezek a dolgok,miközben azt nyilatkozták hogy nem az oldalukon történik a tranzakció?!
-
zozzo72
aktív tag
válasz tibcsi0407 #23 üzenetére
Ilyen mélységében nem ismerem az ügyet.
Ebben az esetben viszont valóban megcsappanhat a kereslet a cég termékei iránt.
Kíváncsian varom mi lesz a hosszabbtávú kimenetel. -
antikomcsi
veterán
Elnézést kért. Ühüm, meg figyeljék a tranzakciókat. Persze, aztán milyen jó is látni, hogy valaki @nálvibrátort vásárolt a kártyával, 5 raklapnyit. Aztán lehet futni a pénz után.
Nincs mese, ez bizony 40 ezer kártyacsere. Szerintem az elnézés kérés kevés az utánajárásért, és a költségekért. Értem én, hogy nem ők üzemeltetik a fizetős részt, de szerintem akik náluk vásároltak, azokat ez nem kell, hogy érdekelje.
-
Yany
addikt
Ilyenkor azért eszembe jut a kérdés, ha valakinek minden fillér számít és ezért a OnePlus-tól vesz valamit egy bejáratott (s emiatt nyilván drágább) brand egy modellje helyett, akkor az extra ráfordított idő, ami a bugos firmware és az ilyen számlás apróságok miatt megy el, azon mennyit bukik?
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Salo
tag
Furcsa... ha nem ők kezelték a tranzakciókat, hanem egy külső (pénzügyi) szolgáltató, akkor hol lehetett a hiba? Talán ők (is) eltárolták a kártya adatait? Vagy valami más hasonló simlisség... Hmmm...
-
-
hemaka
nagyúr
Kosz az ingyen penzt.
-
Salo
tag
válasz tibcsi0407 #37 üzenetére
Igen, valószínű... Ellenben ez nem hiba, hanem... Khmmm...
-
-
Quqesz
nagyúr
Én láttam olyat, akitől lenyúltak pénzt...121,-ft volt.....de elötte volt 2 sikertelen tramzakció is, szóval a limit nem hülyeség ilyen téren.
Amúgy az ilyen esetekre szoktak biztosítást kötni azok a cégek, akik a tranzakciót kezelik(sztem manapság egyre sűrűbb lesz az ilyen támadás).
A gyártónak meg eljött az ideje, hogy ezt is komolyan vegye.[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
hajbel
addikt
Ezaz! Remélem, hogy ebből kifolyólag csökkentik az 5T árát. Le is cserélem tavasszal az S7-et egy 5T-re.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Totheground
addikt
Itt azert valami fura. Ha 3rd party payment processor-t hasznalnak, hogy lehet kinyerni a bankkartya-adatokat a OnePlus oldalarol? Foleg hogy ilyen esetben az input interface-t is a kulsos ceg adja, tehat nem lehet egyszeruen logolni. Azaz vagy hihetetlen mod elcsesztek az implementalast, vagy jo kinai ceg modjara ok maguk logoltak es rabasztak.
[ Szerkesztve ]
Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/
-
tibcsi0407
félisten
Olyan, mintha egy óvodás írta volna meg a honlapjukon a fizetési rendszert.
Itthon is mindig átirányítanak a bank oldalára a biztonság miatt, na ott az nem történt meg, hanem kvázi átment az adat a Oneplus.net-en keresztül titkosítatlanul.
Azt csípte el valami hacker és gyűjtögette hónapokig a kártyaadatokat.Ne aggódj, az OxygenOS is hasonló profizmussal van megírva. A szerencséjük az, hogy egy CAF line-ból build-elt ROM, mert ha ezt nekik nulláról kellene felépíteni, akkor rengeteg gond lenne vele.
[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
janeszgol
félisten
válasz tibcsi0407 #47 üzenetére
Ez komoly? 2018-ban ekkorát hibázni? Ezek totál hülyék? Ha nem tudják hogy kell csinálni, miért nem néznek utána?
hajbel: minek cserélnéd le rá?
-
Pipiripi
senior tag
válasz Totheground #45 üzenetére
Itt azt írják, hogy nem a Oneplus hibázott: [link]
-
tibcsi0407
félisten
válasz janeszgol #48 üzenetére
Mert amatőrök. Az egész cégnek az a szerencséje, hogy a BBK tolja a szekerüket, valamint van egy ügyes közösségük.
Én nagyon szeretem a Oneplus 5-öm, de annyit bénáztak már mióta megvettem ezt a telefont, hogy nehéz így arra gondolni, hogy következőnek is Oneplus-t vegyek.
Arról nem is beszélve, hogy szinte minden hónapban kiadnak már valamilyen speciális változatot. Ha vettem volna 5T-t a megjelenés napján, akkor a Sandstone, vagy a Star Wars változat miatt tuti nagyon pipa lennék.(#49) Pipiripi
Akkor ki? Ne vicceljünk már.
[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128gb Gold - Karcos, kis hiba, akku 85%, Yettel függő, akár beszámítással
- Apple Watch 9 45mm Cellular Silver/Storm Blue M/L - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással