- Honor 90 - modellalkat
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Belgiumban már ajánlgatja a szolgáltató a Galaxy A55-öt
- iPhone topik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
válasz #16820480 #18 üzenetére
Azért el kell dönteni mit szeretnénk, egy luxus autót vagy egy normál átlagembernek elérhető autót Leaf 22k£-nál kezdődik Modell 3 41k£ valóban nem egy kategória, egyik luxus másik meg egy közép kategóriás autó.
Kevés dolgot rühellnék jobban, ha egy ketyűtartót touchscreen-ről kéne nyitohatni.Leaf felsőbb felszereltséggel pont annyi önvezető techet tartalmaz mint Modell 3, csak van olyan gyártó aki nem vásárló életével játszva teszteli a béta rendszerét... Mindenható Elon megteheti.
-
vicze
félisten
válasz #16820480 #33 üzenetére
Ioniq5 azét lett mert erre van a legnagyobb igény, ahogy az Model Y-nak sincs túl sok értelme(SEXY kirakásán kívül), de erre van igény.
A Leaf nincs túlcsicsázva és számomra pont ideális, személy szerint inkább egy "Dacia" szintű "infotainment"-tel beérem. De a kocsik árazása miatt beleerőszakolnak olyan szarságokat, amire semmi szükség. Csak azért van benne hogy benne legyen és nem azért mert hasznos.Toyota továbbra is elsősorban hidrogénre megy és sokad sorban elektromosra, ha csinálnak csak kényszerből.
-
vicze
félisten
válasz #16820480 #39 üzenetére
"tegyenek bele egy képernyőt, amire kitehetem a telefon tartalmát"
Ezt tudja a Leaf egy 8"-os kijelzőn, a Teslával nem teheted meg, mert ugye lockin van nem kicsit.Ahogy tovgab írta Toyota 25éve fejleszti a hidrogén hajtást, elég nyilván való okok miatt nem akar működni a dolog, így idén kénytelenek voltak beállni a fasorba, de még pluginjük is nagyon kevés volt eddig pedig ők a hibrid és a kibocsájtás csökkentés úttörői. 10+év kellett hogy belássák, hogy szükség lesz elektromosra. Nem csak a kvóta teljesítése miatt, hanem mert különben eladásoktól esnek el, a vásárlói igények miatt.
@tovgab: Az ok, hogy az egyik irány, de kvázi full ignorálták a piac eltolódását EV felé, és csak most jelentették bel.
@PavelVagyok: Alapból nincs ami tud ProPilot-ot és ProPilot 2.0-t ami már hands free azokban nyilván van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol csomag
- SK Hynix Platinum P41 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7000-6500 MBs - Eladó!
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!