- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24536576
törölt tag
Vajon lesz minimum specifikáció, vagy a tulajok reménykedjenek, hogy nem valami dzsunka 2 magos MTK, 2GB RAM kombót kapnak?
-
veterán
Az irány jó, de amíg az autógyártók azt mondják elég a kocsiba 512 mb ram, addig kár ezt erőltetni. A másik meg hogy Fordot tuti nem vennék soha...
-
niof
addikt
Vár, de nem fog kapni!
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
vicze
félisten
Némileg bővebb bemutató, hogyan is nézhet ki.
-
félisten
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Fritz Teufel
addikt
Egyenlőre annyi is elég lenne, ha mondjuk az Android Auto magyarul is teljesen működőképes lenne. Egyenlőre csak zenehallgatásra meg navigációra alkalmas, ami amúgy nélküle is megy... korábban külső alkalmazással felolvasta nekem az email-eket, sem-eket vagy Viber üzeneteket és tudtam üzeneteket diktálni és válaszolni is. Tudtam hanggal vezérelni a navigációt is, de a Guugli úgy döntött, hogy elvágja a lehetőséget és egy frissítéssel béta fázisba juttatták az alkalmazásukat. Ami egyébként egy külsős alkalmazással volt használható. Reméljük, hogy világnyelveken remekül működni fog a rendszerük és akkor mindenki örülni fog. A többi meg le van szva.... más cég meg tudja oldani, mint mondjuk a Samsung.
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
niof
addikt
válasz Fritz Teufel #10 üzenetére
Nem tudom, én inkább nem szeretnék olyan autót, aminek bármi köze van a kuglihoz. Bőven elég volt az a ~6-7 év androidozás, hogy tudjam, minél inkább el kell szakadni tőlük. Manapság már csak azokat a szolgáltatásait használom, ami túlságosan mélyen be van ágyazódva az életembe, hogy könnyű legyen velük szakítani. Lehetne, de nehezen. Gondolok itt a Gmail fiókkal regisztrált néhány száz weboldal, illetve szolgáltatás esetén a regisztrált mail cím váltására, amit sok helyen még mindig nem lehet megtenni...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
BabMester
senior tag
Nem csak a Google-ről van szó, hanem a hardverről.
A 2015 előtti Tesla S-sekben lefagy az érintőképernyő, mert a frissitések egyre többet kérnek és 2020-ra szimplán elfogyott a vas. És mivel mindent arról a tabletről vezérelsz, kb használhatatlan lesz az autó.Az amcsi felügyelők már hónapok óta visszahivast követelnek, mert ez balesetveszélyes is lehet, ha az autópályán 130-nal fagy le az auto, ma tett eleget részben a kérésnek a Tesla: [link]
Ezert nem jó, ha az autóból tech-et akarunk csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
-
niof
addikt
válasz BabMester #13 üzenetére
Nem követtem a Tesla híreket, de ez így ebből a szempontból nagyon gáz! Valahogy úgy kellene ezeket legyártani, hogy az interface felfelé egyszerűen upgradelhető legyen. Különben nem sok értelme van, ha egy 5-6 éves autót nem tudsz használni. Pláne olyat, ami elvileg tartósabb is kellene legyen, mint a belső égésű motoros társai!
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
veterán
A “3F” betartása... (nem szabad vásárolni)
3F=francia, Fiat, Ford[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
#16820480
törölt tag
válasz BabMester #13 üzenetére
Így is úgy is tech manapság minden autó belülről, a motorvezérléstől kezdve az ablakokig. A gond inkább azzal van, hogy a legtöbb gyártó képtelen értelmes UI-t készíteni az infotainment részhez. Lenne inkább egy üres képernyő az autóban, ha már mindenképpen tenni akarnak bele valamit és majd telefonról (amiben esetleg normális a hw) kiteszi rá az ember az AA-t vagy CP-t.
-
Tigerclaw
nagyúr
Remelhetoleg ugyfelelmenyen nem azt ertik, hogy eroltessunk be az autoba minel tobb buzzword-t, uj prehype-olt technologiat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Hálózati / IP kamera
- NASCAR
- Büszke apukák és anyukák topikja
- iPhone topik
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care