- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
- Yettel topik
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Készül a Galaxy S24 FE
ma Várhatóan idén is lesz rajongói kiadás. De az is lehet, hogy csak jövőre.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24536576
törölt tag
Vajon lesz minimum specifikáció, vagy a tulajok reménykedjenek, hogy nem valami dzsunka 2 magos MTK, 2GB RAM kombót kapnak?
-
veterán
Az irány jó, de amíg az autógyártók azt mondják elég a kocsiba 512 mb ram, addig kár ezt erőltetni. A másik meg hogy Fordot tuti nem vennék soha...
-
niof
addikt
Vár, de nem fog kapni!
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
vicze
félisten
Némileg bővebb bemutató, hogyan is nézhet ki.
-
félisten
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
Fritz Teufel
addikt
Egyenlőre annyi is elég lenne, ha mondjuk az Android Auto magyarul is teljesen működőképes lenne. Egyenlőre csak zenehallgatásra meg navigációra alkalmas, ami amúgy nélküle is megy... korábban külső alkalmazással felolvasta nekem az email-eket, sem-eket vagy Viber üzeneteket és tudtam üzeneteket diktálni és válaszolni is. Tudtam hanggal vezérelni a navigációt is, de a Guugli úgy döntött, hogy elvágja a lehetőséget és egy frissítéssel béta fázisba juttatták az alkalmazásukat. Ami egyébként egy külsős alkalmazással volt használható. Reméljük, hogy világnyelveken remekül működni fog a rendszerük és akkor mindenki örülni fog. A többi meg le van szva.... más cég meg tudja oldani, mint mondjuk a Samsung.
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
niof
addikt
válasz Fritz Teufel #10 üzenetére
Nem tudom, én inkább nem szeretnék olyan autót, aminek bármi köze van a kuglihoz. Bőven elég volt az a ~6-7 év androidozás, hogy tudjam, minél inkább el kell szakadni tőlük. Manapság már csak azokat a szolgáltatásait használom, ami túlságosan mélyen be van ágyazódva az életembe, hogy könnyű legyen velük szakítani. Lehetne, de nehezen. Gondolok itt a Gmail fiókkal regisztrált néhány száz weboldal, illetve szolgáltatás esetén a regisztrált mail cím váltására, amit sok helyen még mindig nem lehet megtenni...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
BabMester
senior tag
Nem csak a Google-ről van szó, hanem a hardverről.
A 2015 előtti Tesla S-sekben lefagy az érintőképernyő, mert a frissitések egyre többet kérnek és 2020-ra szimplán elfogyott a vas. És mivel mindent arról a tabletről vezérelsz, kb használhatatlan lesz az autó.Az amcsi felügyelők már hónapok óta visszahivast követelnek, mert ez balesetveszélyes is lehet, ha az autópályán 130-nal fagy le az auto, ma tett eleget részben a kérésnek a Tesla: [link]
Ezert nem jó, ha az autóból tech-et akarunk csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
-
niof
addikt
válasz BabMester #13 üzenetére
Nem követtem a Tesla híreket, de ez így ebből a szempontból nagyon gáz! Valahogy úgy kellene ezeket legyártani, hogy az interface felfelé egyszerűen upgradelhető legyen. Különben nem sok értelme van, ha egy 5-6 éves autót nem tudsz használni. Pláne olyat, ami elvileg tartósabb is kellene legyen, mint a belső égésű motoros társai!
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
veterán
A “3F” betartása... (nem szabad vásárolni)
3F=francia, Fiat, Ford[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
#16820480
törölt tag
válasz BabMester #13 üzenetére
Így is úgy is tech manapság minden autó belülről, a motorvezérléstől kezdve az ablakokig. A gond inkább azzal van, hogy a legtöbb gyártó képtelen értelmes UI-t készíteni az infotainment részhez. Lenne inkább egy üres képernyő az autóban, ha már mindenképpen tenni akarnak bele valamit és majd telefonról (amiben esetleg normális a hw) kiteszi rá az ember az AA-t vagy CP-t.
-
Tigerclaw
nagyúr
Remelhetoleg ugyfelelmenyen nem azt ertik, hogy eroltessunk be az autoba minel tobb buzzword-t, uj prehype-olt technologiat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG UltraGear 27GP850P-B Monitor
- Samsung Galaxy A52s 5G-Kártyafüggetlen-Hivatalos Samsug jótállási jegy-Garanciális-Karcmentes
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 512GB Silver - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor
- Pavilion 15-cx0023nf 15.6" FHD IPS i5-8300H GTX 1050 16GB 500GB NVMe gar
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 1TB Space Black - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor