- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24536576
törölt tag
Vajon lesz minimum specifikáció, vagy a tulajok reménykedjenek, hogy nem valami dzsunka 2 magos MTK, 2GB RAM kombót kapnak?
-
veterán
Az irány jó, de amíg az autógyártók azt mondják elég a kocsiba 512 mb ram, addig kár ezt erőltetni. A másik meg hogy Fordot tuti nem vennék soha...
-
niof
addikt
Vár, de nem fog kapni!
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
vicze
félisten
Némileg bővebb bemutató, hogyan is nézhet ki.
-
félisten
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
Fritz Teufel
addikt
Egyenlőre annyi is elég lenne, ha mondjuk az Android Auto magyarul is teljesen működőképes lenne. Egyenlőre csak zenehallgatásra meg navigációra alkalmas, ami amúgy nélküle is megy... korábban külső alkalmazással felolvasta nekem az email-eket, sem-eket vagy Viber üzeneteket és tudtam üzeneteket diktálni és válaszolni is. Tudtam hanggal vezérelni a navigációt is, de a Guugli úgy döntött, hogy elvágja a lehetőséget és egy frissítéssel béta fázisba juttatták az alkalmazásukat. Ami egyébként egy külsős alkalmazással volt használható. Reméljük, hogy világnyelveken remekül működni fog a rendszerük és akkor mindenki örülni fog. A többi meg le van szva.... más cég meg tudja oldani, mint mondjuk a Samsung.
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
niof
addikt
válasz Fritz Teufel #10 üzenetére
Nem tudom, én inkább nem szeretnék olyan autót, aminek bármi köze van a kuglihoz. Bőven elég volt az a ~6-7 év androidozás, hogy tudjam, minél inkább el kell szakadni tőlük. Manapság már csak azokat a szolgáltatásait használom, ami túlságosan mélyen be van ágyazódva az életembe, hogy könnyű legyen velük szakítani. Lehetne, de nehezen. Gondolok itt a Gmail fiókkal regisztrált néhány száz weboldal, illetve szolgáltatás esetén a regisztrált mail cím váltására, amit sok helyen még mindig nem lehet megtenni...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
BabMester
senior tag
Nem csak a Google-ről van szó, hanem a hardverről.
A 2015 előtti Tesla S-sekben lefagy az érintőképernyő, mert a frissitések egyre többet kérnek és 2020-ra szimplán elfogyott a vas. És mivel mindent arról a tabletről vezérelsz, kb használhatatlan lesz az autó.Az amcsi felügyelők már hónapok óta visszahivast követelnek, mert ez balesetveszélyes is lehet, ha az autópályán 130-nal fagy le az auto, ma tett eleget részben a kérésnek a Tesla: [link]
Ezert nem jó, ha az autóból tech-et akarunk csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
-
niof
addikt
válasz BabMester #13 üzenetére
Nem követtem a Tesla híreket, de ez így ebből a szempontból nagyon gáz! Valahogy úgy kellene ezeket legyártani, hogy az interface felfelé egyszerűen upgradelhető legyen. Különben nem sok értelme van, ha egy 5-6 éves autót nem tudsz használni. Pláne olyat, ami elvileg tartósabb is kellene legyen, mint a belső égésű motoros társai!
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
veterán
A “3F” betartása... (nem szabad vásárolni)
3F=francia, Fiat, Ford[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
#16820480
törölt tag
válasz BabMester #13 üzenetére
Így is úgy is tech manapság minden autó belülről, a motorvezérléstől kezdve az ablakokig. A gond inkább azzal van, hogy a legtöbb gyártó képtelen értelmes UI-t készíteni az infotainment részhez. Lenne inkább egy üres képernyő az autóban, ha már mindenképpen tenni akarnak bele valamit és majd telefonról (amiben esetleg normális a hw) kiteszi rá az ember az AA-t vagy CP-t.
-
Tigerclaw
nagyúr
Remelhetoleg ugyfelelmenyen nem azt ertik, hogy eroltessunk be az autoba minel tobb buzzword-t, uj prehype-olt technologiat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robogó, kismotor
- YouTube
- Anime filmek és sorozatok
- OLED TV topic
- Total Commander
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- További aktív témák...