- DIGI Mobil
- Megérkezett a Samsung Galaxy A15, A15 5G és A25 5G
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Ennyibe fognak kerülni az új Huawei Nova 12 modellek
- Milyen okostelefont vegyek?
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Permet Elek
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
arn
félisten
Es mi van, ha nem autot, csak hw es swplatformot nyujtanak, es ahhoz kell nekik partner?
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
miqlas
őstag
... érdemes lenne az autógyártóknak összezárniuk és nem beinvitálni az Apple-t a piacra! Hosszútávon õk húzzák a rövidebbet!
42
-
Kamikaze75
tag
Kissé meglepett hogy éppen a Kia de ha viszont azt nézzük hogy megbízhatóságban,és minőségben is kezd köröket verni a túlhájpolt germán prémium überfasza kocsikra így nem véletlen hogy az apple őket választotta.
Elképesztő fejlődésen mentek át a koreai kocsik az elmúlt 20 évben -
#16820480
törölt tag
Na majd mehet a két fanatikus tábor egymásnak Tesla vs Apple. Ha képesek lesznek persze jó terméket kiadni, és nem mint az Apple Maps annak idején.
-
twollah1976
őstag
Szerintem a suszter maradjon a kaptafanal.
iCar tularazva.
Kerdes az, hogy vajon az Apple rajongok ki tudnak, ki akarnak fizetni tiz milliokat egy alma logos autoert.
Egy auto teljesen mas kategoria, mint egy telefon.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
Krugszvele
aktív tag
válasz Kamikaze75 #4 üzenetére
a német és prémium szavakat egy mondatban autóval kapcsolatban sose értettem. A prémium szó jelentését teljesen elértéktelenítették amikor elkezdték gagyi cuccokra is használni. Nem csak autóban, hanem például telefonban is. Nagyon gyakran látom, hogy játéktelefonra írják, hogy "prémium". Sajnálatos.
-
veterán
Jöhet...
Csak legyen a Telekom-nál valami jó kis előfizuval részletre és veszem isHARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
janeszgol
félisten
válasz HarleyCustom #9 üzenetére
A háromezres csomagoz jó is lesz.
Töltőt adnak vajon?2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
Fritz Teufel
addikt
A Kiának fel kell kötnie a gatyáját, ha a gyártási minőség az amerikai site-on is olyan pocsék mint a Zilinai gyárban. Nem hiszem, hogy azt az Apple engedné.
Szerintem töltő nem lesz hozzá, az van mindenkinek az előző autójából. Ha meg mégse, akkor majd meg lehet venni az Apple Car Store-ban. Elvégre a pótkerék sem kötelező
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
őstag
válasz HarleyCustom #9 üzenetére
A nap kommentye
Ha töltő nincs az árban, nem kell. -
Essentials
aktív tag
Még mindig azt gondolom hogy az Apple-nek esze ágában sincs az autóiparban erőlködni a többiek között, nem jellemző a cégre. Ők mindig nagyon kevés dologhoz nyúlnak, azokhoz viszont akkor, ha hozzá tudják adni a szokásos Apple-ös mágiát, amik sexyvé, és egyedibbé teszik a terméket, magyarul amivel némileg el tudják különíteni a többi kategóriatárstól. Ez a vízió alól az utóbbi 20 évben talán a HomePod volt a kivétel, nem is robbantottak vele. Szóval én azt gondolom h nem komplett autóban gondolkodnak egy ilyen telített piacon, ahol a legtapasztalatabb autógyártók fognak ölre menni egymással a következő 5-10 évben, sokkal valószínűbb szerintem hogy autómárkákkal úgy akarnak szövetkezni, hogy egy fejlett önvezető rendszert fejlesztenek a verdákba, ami integrálva van a többi termékükkel is, és tud pár extrát. Ez nagyon Apple-ös húzás lenne, és ha lennének is komplett autógyártási terveik a jövőre nézve, ez hatalmas tanulás, tapasztalatszerzés lehet.
[ Szerkesztve ]
-
atike
nagyúr
Ez nincs megerősítve, ugye...? Sem az Apple, sem a Kia részéről...
-
senior tag
Dél Korea elég régóta USA kiszolgáló, az lenne meglepő ha nem a koreai márkák közül kerülne ki az iCar partner
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
senior tag
válasz Essentials #13 üzenetére
Hiába van 100 éves tapasztalat a belsőégésű motorokban pl a Daimlernek, az EV egy új terep mindenkinek és rengeteg az új versenyző.
Most lehet igazán nagyott durrantani a piacon.
Az Apple ökoszisztéma már adott, szoftverben erősek.
Okostelefon biznisszel se lehet a végletekig fejni a vevőket, tudják ott merre van a pénz a jövőben, ahogy eddig is.[ Szerkesztve ]
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Füleske
addikt
válasz LurkerSheik #18 üzenetére
Milyen koreai márkák vannak még a Hyundai-Kia pároson kívül ? Talán a folyamatosan csődben levő SsangYong (aminek semmi elektromos autója sincs) ?
-
arn
félisten
Neha kovetni is nehez melyik gyarto aktualisan melyik konszernhez tartozik. De kisebb, fuggetlen autogyarto mar alig van.
BMW Group owns BMW, Mini, and Rolls-Royce.
Daimler AG owns Mercedes-Benz and Smart.
Ford Motor Co. owns Ford and Lincoln.
General Motors owns Buick, Cadillac, Chevrolet, and GMC. Hummer has returned as a GMC sub-brand. GM has agreed to supply fuel-cells to Nikola. (It has canceled the previous investment and the arrangement to build the Badger pickup truck.)
Honda Motor Co. owns Acura and Honda.
Hyundai Motor Group owns Genesis, Hyundai, and Kia.
Mazda Motor Corp. owns Mazda.
Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance owns Infiniti, Mitsubishi, and Nissan.
Stellantis is the new corporation formed from the Fiat Chrysler Automobiles and Peugeot S.A. merger. The name is explained as being rooted in the Latin verb “stello” meaning “to brighten with stars.” The FCA brands sold in the U.S. are now under Stellantis: Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Maserati, and Ram. Overseas, Citroen, DS Automobiles, Opel, Peugeot, and Vauxhall are among the other Stellantis car brands.
Subaru Corp. owns Subaru.
Tata Motors owns Jaguar and Land Rover.
Tesla owns Tesla.
Toyota Motor Corp. owns Lexus and Toyota. And it has a stake in Subaru and Suzuki.
Volkswagen Group owns Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, and Volkswagen.
Zhejiang Geely Holding Group (ZGH) owns Lotus, Polestar, and Volvo.facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
gusthy
veterán
válasz Kamikaze75 #4 üzenetére
Ha beülsz egy Kia vagy Hyundai elektromos vagy hibrid kocsiba, akkor megérted, hogy miért a Kia :)
-
gusthy
veterán
válasz Fritz Teufel #11 üzenetére
Te miről beszélsz????
A Kia volt az első, amelyik 7 év garanciát adott személyautóra. -
Fritz Teufel
addikt
Tapasztalatokról és belső infókról. Ha esetleg nálam informáltabb vagy, akkor bocsi. A 7 év garancia is inkább probléma mint áldás. Jól hangzik a tapasztalatlan autós számára, de aki már öreg róka és van saját szerelője akiben megbízik, annak inkább nyűg.
3 éves az autóm és 10.000 km után 1,5 liter olajjal kell etetni, mert elégeti. 38.000 kilométeres kora óra ez van. Belső infó: az alumínium blokkok egyik beszállítója szarabb minőségű anyagból gyárt. Ha ez össze egy keményebb tömítéssel adódik össze, máris megvan a baj.
A karosszéria illesztési pontjai mutatják egy autó összeszerelési minőségét. Tessék egy Sportage-al mellá állni akár egy Daciának. Minél jobban össze vannak engedve az alkatrészek, minél inkább egy síkban futnak az elemek, az annál pontosabb karosszéria elem gyártást, pontosabb szerelést feltételez. Gyakorlati tapasztalatból tudom, hogy azért lehet ilyen szar a Kia Sportage lemezmegmunkálási minősége, mert a sajtolószerszámok már a harmadik generációhoz is gyártották ezeket a lemezeket és erősek kopottak lehetnek. Nyilván az ilyen, nagy szórással rendelkező elemeket nem lehet passzentosan illeszteni. Gondolom a Kia azzal is fog a költségeken, hogy a szerszámok felújításán spórol. Az első évben gyártott QL szériát agyon reklamálták a tulajok, hogy össze-vissza álltak rajtuk az ajtók és a kasztni lemezek. Ha kell, teszek fel fényképeket, hogy milyen is az a KIA minőség...
A vezető oldali ajtóban nálam egy kábel elszabadult, zörög. Zörög továbbá az egész vezérlőpanel gombokkal együtt a vezető oldalon, a mély hangok hatására. Ha a kezemmel lefogom, akkor nincs zörgés.
Ezeket a kocsi fórumában többen is tapasztalták. Már akik akartak írni róla, vagy őket is zavarja, hogy mondjuk mint az én esetben 8 millió forintot ráköltve az ember nem ezt a low category minőséget álmodta.
Hozzáteszem, 38.000 kilométerig én is KIA rajongó voltam (beszámolván, hogy akkor amikor vettem, ekkora autót ilyen felszereltséggel legalább 1 millióval drágábban kaptam volna meg - most utólag sajnálom, hogy szűkmarkú voltam), csak hát az előző alacsonyabb kategóriás és majdnem fele ennyibe került Seat-om minőségibb volt jóval.Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
kzcs
tag
Sajnos ez sem teljesen igaz. Én az 1 éve átadott M4 mellett lakom, gondoltam, ha már kötelező a szervíz és mennem kell mellé van 7 év térképfrissítés ugyan frissítsenek már a fedélzeti egységen. Amit meg is tettek cegléden! Hű, mondom üdv megint a 21. században, elindulok hazafelé, aztán látom hogy az autóm megint "repülő" üzemmódban van és árkon, bokron keresztül haladok. Ma felhívtak, hogy mennyire vagyok elégedett... Mondtam, hogy hát ezzel kapcsolatosan egyáltalán nem és jött a szabadkozás, hogy így meg úgy. A srác elszólja magát, egyébként a fedélzeti egységre nem is vonatkozik a 7 év garancia, csak 3 (!) garancia. Mindegy ez, hogy most egy 5 milliós vagy 15 milliós autó, náluk így van. Egyébként az autóval semmi bajom, teszi dolgát így 70.000 km a fedélzeten, semmi extra kopogás, vagy hiba nem volt eddig. Maga a választást nem bántam meg, sőt, de a szerviz és a Mo-i KIA hozzáállását sokszor büntetném, pedig egy márka megítélésében a minőségen túl a második legfontosabb a ügyfél-kommunikáció és kereskedő/forgalmazó közt. Visszatérve, ki tudja milyen hosszú a lista amire nem vonatkozik a 7 év garancia vagy 150.000 km ezek után.
[ Szerkesztve ]
-
atike
nagyúr
Nálunk nincs ilyen gond - szerencsére. Fateromnak Sportage (2014) van, öcséméknek Sportage (2017), nekünk meg Ceed (2014)... Minőségileg nagyon rendben van, tényleg semmi panaszunk nem lehet. Ezek szerint mi vagyunk a fehér hollók...
Na jó annyi, hogy faternak a navit nem tudták (?) felfrissíteni, hogy tudjon magyarul az tény...
-
Fritz Teufel
addikt
Az össze-vissza álló karosszéria elemek nálatok is adottak, csak egy avatatlan szemnek n.nem feltétlenül tűnik fel addig amíg valami szignifikánsan el nem áll. Nézd majd meg, hogy mennyire párhuzamosak (illetve mennyire nem) az illesztési hézagok. Ráadásul mindenhol más a hézagszélesség. Ilyent egy VW csoporthoz tartozó márkán a legolcsóbb járműveken sem látsz. Ezt a OEM-nél hézagmérő sablonokkal szokták ellenőrizni. A KIA Zilinkán ezzel nagyon lazán bánik... gondolom a szerszámok ratyi állapota miatt nem is tudnának pontosabban illeszteni. Becsületükre legyen mondva, ennek ellenére a karosszéria nagyon egyben van, nem nyikorog és nem csavarodik, tehát az ív és ponthegesztések jó minőségűek és a megfelelő helyeken megfelelő hosszúságúak. De na... a "prémium" az már kinézetre is az kell, hogy legyen. A Mazdától meg lehetne lesni anyagminőséget. Az már igen csak remek minőség. Nem írok prémiumot, mert az fentebb valaki jól megfogalmazta, hogy lassan már a négykerekű daráló is prémium lesz. A Mercedes sem minden járművében prémium. Vannak prémium modellek mint az S-osztály, de valami csak azért nem lesz prémium mert Mercedes. A kisebb osztályok ott is tele vannak műanyaggal, ami már önmagában kizárja a prémiumságot, de tény és való, hogy finomabb anyagokkal operának.
A Hyundai konszern prémium márkája a Genesis, de azt Európában nem forgalmazzák, mert ez a név a prémiumban nem rúg nálunk labdába. Nem az a minőség, miközben az ár az lenne. Az amcsi egyszeri sofőrnek el lehet sütni...Hogy ne legyek off... Az Apple számára kecsegtető a Hyundai konszern tapasztalata az elektromos járművek témakörbe, az Apple befektetése meg jól jönne a márkának, hogy egy lépést tehessenek fölfelé. Nyilván az Apple nem adná akármilyen minőséghez a nevét. Az Apple számára nem is nagyon lenne már alternatíva, mert a másik komoly tapasztalattal rendelkező kompánia éppen egy vetélytárs, a Tesla lenne. Ezen kívül meg három kínai versenyző lenne, akik a legkomolyabb játékosok, de őket a jelenlegi gazdaságpolitikai helyzet miatt nem lehet bevonni. Szóval vagy ez, vagy indulás a nulláról... ha komolyan gondolják. A tőke egyébként adott számukra, szóval nem egy földtől elrugaszkodott ötlet. Még egy dilemma: akkumulátoros-delejes vagy hidrogén. az azért elég egyértelmű, hogy hosszú távon a hidrogénes megoldás lesz a befutó. Ez most egy köztes állapot...
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
Füleske
addikt
válasz #16820480 #24 üzenetére
Dacia a Renault - hoz tartozik ahogy a Lada is.
#31 Decepticon : pont a Mazdától lessék meg az anyagminőséget ? Lehet hogy az illesztési hézagok nem tökéletesek (én nem látok szemre semmi kivetni valót, külső-belső minőségben sem, bár fogalmam sincs hogy az E-Niro Szlovákiában készül-e) de a rohadás szvsz nagyobb probléma. [link]
-
Fritz Teufel
addikt
Álom marad egyelőre a „HyundaiCar” [link]
Mindenképpen álom volt... és a szlovákiai üzem nem is volt pletykaszinten sem tervben.
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)