Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fritz Teufel

    addikt

    válasz atike #30 üzenetére

    Az össze-vissza álló karosszéria elemek nálatok is adottak, csak egy avatatlan szemnek n.nem feltétlenül tűnik fel addig amíg valami szignifikánsan el nem áll. Nézd majd meg, hogy mennyire párhuzamosak (illetve mennyire nem) az illesztési hézagok. Ráadásul mindenhol más a hézagszélesség. Ilyent egy VW csoporthoz tartozó márkán a legolcsóbb járműveken sem látsz. Ezt a OEM-nél hézagmérő sablonokkal szokták ellenőrizni. A KIA Zilinkán ezzel nagyon lazán bánik... gondolom a szerszámok ratyi állapota miatt nem is tudnának pontosabban illeszteni. Becsületükre legyen mondva, ennek ellenére a karosszéria nagyon egyben van, nem nyikorog és nem csavarodik, tehát az ív és ponthegesztések jó minőségűek és a megfelelő helyeken megfelelő hosszúságúak. De na... a "prémium" az már kinézetre is az kell, hogy legyen. A Mazdától meg lehetne lesni anyagminőséget. Az már igen csak remek minőség. Nem írok prémiumot, mert az fentebb valaki jól megfogalmazta, hogy lassan már a négykerekű daráló is prémium lesz. A Mercedes sem minden járművében prémium. Vannak prémium modellek mint az S-osztály, de valami csak azért nem lesz prémium mert Mercedes. A kisebb osztályok ott is tele vannak műanyaggal, ami már önmagában kizárja a prémiumságot, de tény és való, hogy finomabb anyagokkal operának.
    A Hyundai konszern prémium márkája a Genesis, de azt Európában nem forgalmazzák, mert ez a név a prémiumban nem rúg nálunk labdába. Nem az a minőség, miközben az ár az lenne. Az amcsi egyszeri sofőrnek el lehet sütni...

    Hogy ne legyek off... Az Apple számára kecsegtető a Hyundai konszern tapasztalata az elektromos járművek témakörbe, az Apple befektetése meg jól jönne a márkának, hogy egy lépést tehessenek fölfelé. Nyilván az Apple nem adná akármilyen minőséghez a nevét. Az Apple számára nem is nagyon lenne már alternatíva, mert a másik komoly tapasztalattal rendelkező kompánia éppen egy vetélytárs, a Tesla lenne. Ezen kívül meg három kínai versenyző lenne, akik a legkomolyabb játékosok, de őket a jelenlegi gazdaságpolitikai helyzet miatt nem lehet bevonni. Szóval vagy ez, vagy indulás a nulláról... ha komolyan gondolják. A tőke egyébként adott számukra, szóval nem egy földtől elrugaszkodott ötlet. Még egy dilemma: akkumulátoros-delejes vagy hidrogén. az azért elég egyértelmű, hogy hosszú távon a hidrogénes megoldás lesz a befutó. Ez most egy köztes állapot...

    Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2

  • Fritz Teufel

    addikt

    válasz atike #30 üzenetére

    Kia Garancia feltételek: [link]

    Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2

Új hozzászólás Aktív témák