Hirdetés
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Ebben az az elképesztő hogy még egy vegyes második negyedévvel is megalázzák a többi autógyártót.
47%-kal nőttek az eladások a tavalyi első félévhez képest. Az egész VW Group 27%-os növekedést ért úgy hogy a Tesla több mint másfélszer annyi autót adott el.
Tisztán elektromos autókat vizsgálva természetesen.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Zirowe
nagyúr
Tisztán elektromos autókat vizsgálva természetesen.
Hát igen, egyébként pedig a tesla számai kerekítési hibának minősülnének a többi gyártó termeléséhez/eladásaihoz képest.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Toyota 2021-ben 9.615.157db autót értékesített, az kb 2.403.789db/negyedév, amihez képest a 258.580db 10,57%..
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
worxland
addikt
válasz
Shadowbull #6 üzenetére
Ahogy írtam, ott is 10. És megy még feljebb a listán.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz
Shadowbull #8 üzenetére
Amiben a Tesla igencsak az élbolyhoz tartozik.
Tesla 2022 Q1 (110 ezer alkalmazott):
[link]
VW 2022 Q1 (673 ezer alkalmazott):
[link]3,3 vs 8 (5) milliárd. Tényleg kerekítési hiba.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz
Shadowbull #12 üzenetére
Nem tudtam, hogy a 18,8 milliárdos bevétel és a 3,3 milliárd dolláros nyereség egy negyedévre a kevés szinonimája. Mi több, egyesek szerint kerekítési hiba.
[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz
Shadowbull #14 üzenetére
A tőzsdei érték hogy a francba jön ide? Azt nem akarod felvetni, hogy Musk milyen hülye nevet adott a fiának? Az pont ennyire releváns. Ha csak kötözködni akarsz, keress mást. Ha velem akarsz társalogni, maradj a valóságnál és az érveknél. Arra ugyanis eddig nem sok időt vesztegettél.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
dabadab
titán
válasz
Shadowbull #14 üzenetére
A Tesla PE ratioja 110, ami egyrészt magas, másrészt ha ehhez hozzávesszük, hogy a net income direkt alacsonyan volt a meglehetősen erőltett ütemű fejlesztések miatt, akkor viszont egyáltalán nem durva (az Amazon pl. 60 felett van úgy, hogy ott már eléggé beállt a cég működése).
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz
Shadowbull #18 üzenetére
Szerintem ez a kép elég sokat elmond (csak az elmúlt négy évben a tízszeresére növelték a gyártókapacitást). Gondolom ide tudod rakni mellé, hogy ez hogy alakult pl. a BMW-nél.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
atis123
tag
Hát ha nálad 10% az kerekítési hiba, veled se dolgoznék. Látszik hogy fogalmad sincs az autóiparról. A Tesla már kezdi utolérni a isebbeket, és már a német prémiumgyártók sincsenek messze. Olvasd el ezt: [link] a majdnem 30%-os proftráta a durva, ami kb 3x-a az iparágnak. Az iparégnak! Amiben a prémiumgyártók is benne vannak. A Toyota talán kicsit több, ez volt az alapja a sikerének a minőség mellett, hogy kb 1%-kal többet keresett a többi gyártónál. De! ilyen nyerséghányadnál jóval kisebb volumen melett már tud annyit keresni a Tesla mint a Toyota, hogy a modellenkénti nyereségről ne is beszéljünk.
Bekéne vezetni a kommentek pontozását, mert ez már Facebook színvonal.
"Nincs az elbaszva, csak másra lesz jó!"
-
atis123
tag
válasz
Shadowbull #6 üzenetére
Hát a Tesla tömeggyártó akar lenni, elméletileg de még csak a felső-középső polcot adják. szóval ez nem ilyen egyszerű.
"Nincs az elbaszva, csak másra lesz jó!"
-
atis123
tag
válasz
Shadowbull #14 üzenetére
A tőzsde a kilátásokat árazza, meg az üzleti modellt, meg nyerség hányadot. Leírtam, a Tesla profitrátája 3x-a Toyotáénak, az autóként is többet keresnek, és nő a piaci részesedés egy növekvő piacon amelett, hogy az üzleti modelljük is forradalmi. Náluk nincsen kereskedőhálózat, ami a legtöbb gyárnak csak púp a hátán, és egyre nagyobb az elektromos autók térnyerésével. Ezt árazza a tőzsde. Nyilván nagyobb mint a tényleges érték, majd lesz korrigálva. Hihetetlen, hogy ezt egy ilyen oldalon kell leírni, ahol a Nokia, 4-5 év alatt legnagyobb gyáróként a földbe állt, mert másfelé ment a piac. Neked is belinkelem, olvasgassál. Ezt a kétrészes cikket a Tesláról [link] meg ezt az üzleti modellekról [link] utóbbi csak kb 200 oldal de rendkíól szórakoztató, szinte évente egyszer elolvasom. Az ad egy pár árnyalatot annak, hogy hogyan nézz egy vállalatot.
"Nincs az elbaszva, csak másra lesz jó!"
-
dabadab
titán
válasz
Shadowbull #23 üzenetére
A BMW is folyamatosan beruház, ahogy minden autógyártó.
Nyilván, itt nem is a beruházás tényéről volt szó, hanem annak a mértékéről, amit nyilván te is értesz, csak elugrottál a kérdés elől.
DRM is theft
-
-
atis123
tag
válasz
Shadowbull #24 üzenetére
Karotta fan. Nem mentem utána mindennek, tányszerűen, de linkeltem másik könyvet is. Az autóipar 10% körüli profitrátával műküdik, aki e fölé tud menni, az nyerni fog. Pont. Ez tette naggyá a Toyotát, hogy 1%-kal többet kerestek a többieknél, mikor válság volt, és a többiek nyeresége elolvadt, nekik még volt. Ebből nőttek naggyá. Ha ezt megtartja a Tesla, akkor nyert. Nem veletlen pánikol a VW. Üzleti modell nem cserégethetsz úgy mint terméket, vezetőket stb. Szóval olvassál nyugodtan, mert látszik hogy rád fér.
"Nincs az elbaszva, csak másra lesz jó!"
-
Shadowbull
addikt
"Ha ezt megtartja a Tesla, akkor nyert"
A jelenlegi szintet nem fogja tudni megtartani, ez teljesen biztos. A költségei hosszú távon nőni fognak, a bevételei meg csökkennek.
*Nem veletlen pánikol a VW"
LOL. Dehogy pánikol a VW.
"Szóval olvassál nyugodtan"
Köszi, nem vagyok rászorulva.
Teszt alatt a türelem.
-
atis123
tag
válasz
Shadowbull #28 üzenetére
Az autónkénti nyereség arány csökkeni fog. De nem olyan arányban, mint egy rági autógyártónál, a sök közös komponens, a kevés modell, ezek mind költségcsökkentő tényezők. Ha jön a CyberTruck, akkor lesz 4 modelljük. A BMW-nek, meg van 25? Olvasd el majd a Marketing 22 vastörvényét. Kínálatbővítés, nem feltétlen egyenlő a nyereség bővítéssel.
LOL. Dehogy pánikol a VW.
Bizony, pánikszerűen kezdtek elektromosítani, de szoftverfejlesztési problémákat még mindig nem oldották meg , ujabb modelljük késik emiatt egy fél évet.Sok hype van a Tesla körül, de csak tizenpár éve gyártanak autót, idő lesz még kinőnek pár hülyeséget, de rengeteg jó koncepció van náluk. Mégha a hype csökken is, ami most nem nagyon látszik, akkor is van még bőven van mire alapozni a pozitiv jövőképet.
"Nincs az elbaszva, csak másra lesz jó!"
-
Shadowbull
addikt
"Ha jön a CyberTruck, akkor lesz 4 modelljük"
Ne felejtsd el, évi 20 millió autó eladása a cél. Az nem fog menni 4-5 modellel. A Toyota az évi 10 milliós eladást alsóhangon vagy 50 modellel éri el globálisan, de lehet hogy többel.
A Teslának ezerrel kéne fejleszteni az új típusokat. Aztán sehol semmi."pánikszerűen kezdtek elektromosítani"
A fenét. A MEB fejlesztése 2015ben indult, azóta vagy 10 modellt tettek az utcára és folyamatosan jönnek az újak.
A Tesla ennyi idő alatt tudod hány modellt fejlesztett ki? Nem egészen kettőt, mert a TM3 fejlesztés hamarabb indult + TMY.A VW szoftveres " gondjait" meg nem érdemes túllihegni. Túl sok a pletyka, kevés a tény.
Teszt alatt a türelem.
-
worxland
addikt
válasz
Shadowbull #16 üzenetére
"Abszolút számok nem jelentenek semmit." - Ennek a mondatnak a fejeden kívül az ismert univerzumban sehol nincs értelme, beleértve a szingularitásokat .
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz
Shadowbull #30 üzenetére
"A VW szoftveres " gondjait" meg nem érdemes túllihegni. Túl sok a pletyka, kevés a tény." - ja, nem kell túllihegni. Azért szidja MINDEN LÉTEZŐ tesztelő, hogy milyen ótvar lassú.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
Kinder
senior tag
Csak a szokásos Shadowbull örjöngést látjatjuk, ha Tesláról van szó...
Egy a világon hivatalosan a 10. gyártót kerekítési hibának hívni nem gyenge agyérelmeszesedést enged sejtetni....
És mi lesz, ha 2023-ban 2 milliót fog gyártani?
Nem pánikol a VW.... persze... Diest most váltották le, mert nem megy úgy az elektromos autó üzemáguk.
A Toyota is fejvesztve fejleszt, de már most késésben vannak, a hibrid nem menti meg őket.
Gyakorlatilag MINDENKI elektromos autót akar venni, és még az EU féle 2035-re sem kell várni, mert előbb kihalnak maguktól a fosszilis hajtású autók.
Ezek a tények, amiket Shadowbull - szokás szerint - figyelmen kívül hagy.
Kérdem én, minek kell olvasnunk őt? Csak a bődületes szemellenzős duma jön ki belőle. -
Shadowbull
addikt
" a világon hivatalosan a 10. gyártót kerekítési hibának hívni nem gyenge"
Nem en hivtam kerekitesi hibanak.
"És mi lesz, ha 2023-ban 2 milliót fog gyártani?"
Semmi. 20 millio 2030ban a merce.
"Diest most váltották le, mert nem megy úgy az elektromos autó üzemáguk."
Hogy miert valtottak le Diess-t, arrol lehet talalgatni, de sanszosan nem azert mert ne menne az EV uzletaguk.
"Gyakorlatilag MINDENKI elektromos autót akar venni,"
Hat, nem.
"még az EU féle 2035-re sem kell várni, mert előbb kihalnak maguktól a fosszilis hajtású autók."
Europaban. Nade a vilag nem Europabol all.
"Kérdem én, minek kell olvasnunk őt?"
Nem kell. Ahogy a te hulyesegeidet sem kell.
[ Szerkesztve ]
Teszt alatt a türelem.
-
Erwinke
aktív tag
Azert csak mert a nagy oreg gyartok a bevetelt szepen el tudjak lobbizni
Egy szaros polo legyartasi koltsege 4000€ es 15e € ert meg ertekesitik.
Fejlesztesi koltseget is 100e autora irjak szet. Szal ami afelett keszul plusz haszones hany autobol gyartanak tobb 100e db ot.
Pl egy 3as bmw v C merci amibol havi szinten 10e felett elmegy
Jo vilag van ott is ne aggodjatok csak tudnak csalni.
Elonek meg lelkiismeretesek.
-
dabadab
titán
Tehát a legdörzsöltebb tőzsdecápákat, befektetőket meg a többieket évtizedeken átverte az összes autógyártó, úgy, hogy ez senkinek sem tűnt fel, de a Dunning-Krüger fotelharcos-dandár egyik közkatonája, aki autógyárat csak TV-ben látott, simán lebuktatja őket.
DRM is theft
-
worxland
addikt
válasz
Shadowbull #33 üzenetére
Legújabb: nem tudom, melyik a legújabb.
Milyen tesztelők: ahogy írtam, mindegyik. Speedzone, Totalcar, Bjorn Nyland, Carwow, Tamás Zsolt, Handrás, Draskovics meg akibe belefutottam a jutubon. Ha ez neked mind Karotta-féle, akkor így jártam.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz
Shadowbull #34 üzenetére
"szimplán nem lehet értelmezni," vs "nem jelentenek semmit." - és én beszélek hülyeségeket. Maradjunk annyiban, hogy a világképed és az enyém metszete igencsak közel van az üres halmazhoz. Mivel ezen okból ugyanazok a dolgok (tények, számok) homlokegyenest mást jelentenek számodra és számomra, felesleges tovább értelmetlenül társalognunk.
Mivel te amúgyis látod a jövőt:
"Ha ezt megtartja a Tesla, akkor nyert"A jelenlegi szintet nem fogja tudni megtartani, ez teljesen biztos. A költségei hosszú távon nőni fognak, a bevételei meg csökkennek.
A Teslának ezerrel kéne fejleszteni az új típusokat. Aztán sehol semmi.
"Gyakorlatilag MINDENKI elektromos autót akar venni,"Hat, nem.
ezért elég belepillantanod a varázsgömbödbe, és meg fogod látni, hosszú távon kinek lesz igaza.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
affli
tag
rohadt idegesítő ez a szájkarate..
Retro RULZ:)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A sanghaji szünet rátenyerelt az eladásokra, a négy üzem innentől viszont odalép.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Jövedelem
- eMAG/edigital vélemények, tapasztalatok
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Jöhetnek a 32 hüvelykes OLED tévék
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest