Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BReal

    addikt

    válasz DjFlanker #1 üzenetére

    2001-ben 2,6 millióért vettük a VW Polo Classicot 1,4-es 16 szelepes 75 LE-s motorral, Trendline (alap) felszereltséggel (+ belealkudtuk a rádiós magnót és a központi zárat plusz felszereltségnek), ami nem belépő szintű motor volt (volt sima 1,4/75 LE és 1,2/60 LE, illetve a dízelekben is hasonlóak).
    Most az alap Life felszereltségű, 1 l-es 95 LE-s motorú (alap) változat 8 milla, amire hivatalosan 350e Ft árkedvezmény van (nyilván lehet még alkudni, de ettől függetlenül ez WTF).

    Értem, hogy nagyobb lett a kocsi, rengeteg elektronika került bele azóta, de ez akkor is vicc kategória. Persze akkor 255 Ft körül volt az EUR. Jelenlegi árfolyamon ugyanannyi EUR-val (kb. 10200) számolva majdnem 4,1 milla lenne. Betonbiztos forint. :D

    #2 NKing: részben igazad van, de azért az rohadtul nem mindegy, hogy az autókból kiáramló káros anyagok a zsúfolt városok levegőjébe jut vagy valahol máshová "számolható".

    [ Szerkesztve ]

  • tomcat78

    őstag

    válasz DjFlanker #85 üzenetére

    És a kötelező mivolta indokolja a feltétel nélküli rá hagyatkozást? Mert ok, ezek akár tök jó dolgok is lehetnek! De az ilyesmitől még senki nem fog tudni vezetni! Ok, nálunk már kapásból a KRESZ rész nem megy az autózók jelentős hányadának. Rengeteget anyázok a a nyomorult, agykárosult balfaszokon, akiknek egy sima kötelező jobbra tarás sem megy . Pl Fehérvártól a három sávon olyan mennyiségű középső sávra bérletes anyab@szóval lehet találkozni, hogy az félelmetes! Szándékosan lett sértő, ha valaki magára ismer! Sem a kütyük, de még a vizsgák sem képesek kiszűrni a amúgy vezetésre alkalmatlanokat!

    "Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...

Új hozzászólás Aktív témák