Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
így van el kell ereszteni az Li technikát.
van még pár "szép" éve és az ilyen göd és társai gyárak mennek a lecsóba
Kurvára környezetszennyező a gyártás a visszaforgatásRájöttek már az autógyárak is.
Kia VW volvo stb ezerrel fejlesztik a hidrogén technikát a töltőt.
És ha kis városi kocsinál jó is a Li battery, nehéz tehernél irreálisan nagy akku kell hozzá
és nincs meg a hatótáv, meg fél napig töltögetjük 50-100kW-al? vicc működéképtelen elv.akkus kocsi -> városi egyéni közlekedésre ingázásra jó.
Pont.[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
Az a gond a hidrogénhajtással, hogy nem lehet kolosszális jövedéki adóval sújtani, mint a kőolajpárlatokat.
Mert hidrogén (és az "elégetéséhez" szükséges oxigén) mindenhol van. A hidrogént nem is lehet "elégetni" (és ezzel megsemmisíteni, mint a kőolajpárlatot). Csak oxidálni lehet. Az égéstermék pedig dihidrogén-oxid, magyarul víz, amit külső energia betáplálásával (elektrolízis, vízbontás) korlátlanul vissza lehet alakítani hidrogén és oxigén molekulákká.Ugyanezt fosszilis energiahordozók égéstermékeivel soha, semmilyen körülmények között nem lehet elvégezni.
Felmerül a kérdés: ha a hidrogén egy olcsó, elérhető és tiszta energiahordozó, miért nem az ehhez kapcsolódó technológia fejlesztésével foglalkozunk már évtizedek óta?