- Netfone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Mobil flották
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PlayStationre és Switch-re is megjelent a Grounded
gp "Drágám, a kölykök már újabb platformokon is összementek."
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirus86
tag
válasz #06658560 #12 üzenetére
Ugy-ugy. Lassan kezdik Euro 5 alatt is bevezetni a tiltast.... ami szornyu, hogy a hajozas, eromuvek, legipar tobb emissziot gyart, mint az autozas osszesen, es megis az autosokat szivatjak. Bezzeg egy tankerhajo az mehet ugy, hogy semmifele szabalyozas nincsen ra. Maltan eltem 3 evet, lattam igazi koromsarkanyokat a vizet.Egy dizel chiptuningos romvacak a nyomaba sem tud erni. Megfulladni persze nem fulladtam meg, de azert orulok, hogy nem elek hajok kozeleben mar.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
MongolZ
addikt
válasz #06658560 #12 üzenetére
Már most jönnek ezzel a sz*r turbósítással. De amíg nincs pl. részecskeszűrő (amit kb. minden 5 éves dízelnél kivágnak), addig nincs hatalmas probléma. Addig is hajrá hibridek (mert az emberek többsége nem képes előre gondolkodni és motorfékkel kiereszteni a piroslámpáig).
-
floatr
veterán
válasz #06658560 #44 üzenetére
Elektromos és üzemanyagcellás cuccokkal. Értem, hogy fejlesztések... de mindez szintén ennek a rohadék tagadásnak meg lobbinak a következménye, hogy nincs kész az igazi megoldás
(#43) haxiboy 10-ből 7 dízel fossa magából a füstöt egy kövér gáznál, ami városban gyakorlatilag minden kereszteződés. Értem én persze, még 5 éve is kúl volt, meg fasza nyomaték, meg spórolósnak hatott, hogy 1 milláért 2 lityivel (sem) kevesebbet tankolsz, ami éves 10000 km-nél kerek 200 liter, ami 80eft különbség. Csak sajnos nem ettől a két liternyi szén-dioxidtól lesz kevésbé asztmás/rákos a városi gyerek, hanem minden mástól, amit a nem karbantartott, vagy kiműtött szűrők miatt szippant telibe.
-
floatr
veterán
válasz #06658560 #49 üzenetére
Amiről a cikk is szól, meg a kapcsolódó cikkek is. Meg amilyen véleményeket lehet olvasni dízel tulajoktól, mintha minden rendben lenne. Egy embertől hallottam normális reakciót, a VW botrány kirobbanásakor az ismerőseim között; neki is olyan motorral szerelt kocsija volt. Persze az is irányított botrány volt, miközben a sokliteres V8-asokkal meg senkinek nem volt baja.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #06658560 #53 üzenetére
"Hogy tudod biztosítani az azonos forgalmat a világ minden rézén, azonos útállapotokat, környezetet, hőmérsékletet?"
Én még nem is kérnék ilyen sokat, megelégednék azzal is, ha azt tudná biztosítani, hogy ugyanazon a helyen két különböző nap megegyeznek ezek... Olyan lelkesen dobálnak be emberek ilyen dolgokat, mint hogy legyen üzemi körülmények között tesztelve, aztán nem gondolják végig, hogy ez mit is jelent.[ Szerkesztve ]
-
rsf
senior tag
válasz #06658560 #53 üzenetére
Nem egyszerű de lehetne egy független intézet és minden gyártónak ők vizsgálnák be a piacra szánt járműveit.
Olyat el tudnék képzelni, hogy:
Városi körülmény 3.ban 50-el vagy 60-al 3percig majd stop(lámpa)) aztán 1-esben teljes gáz felvált 3.-ig stb.
Aztán ha így jók az értékei az autónak akkor te már kezelheted hímes tojásként a gázpedált
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“